Výpovědní lhůta při přenosu čísla k jinému operátorovi

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Kajik002 1. 6. 2018 00:05

Dobrý den
prosím vás, neporadil byste mi někdo, jak je to nyní výpovědní lhůtou při přenesení čísla k jinému operátorovi? Jde mi o to, že mi před několika měsíci skončila smlouva u O2, od té doby až do teď jsem měla tarif bez závazku. Včera jsem se rozhodla přenést si číslo k Vodafonu - v O2 mi dali na počkání potřebný kod a říkali, že mi prý poběží 30 denní výpovědní lhůta, kde vlastně ten měsíc zaplatím ty samé peníze ikdyž budu mít číslo za 10 dní přenesené k Vodafonu (a tím pádem ten měsíc platit dva tarify, ikdyž budu využívat pouze jeden). Ve Vodafonu mi ale zase řekli, že po těch 10 dnech vše u O2 zaniká a že už nic platit nebudu. I já jsem měla zato, že v únoru vešla v platnost novela zákona, která říká, že pokud si číslo přenáším k jinému operátorovi, výpovědní lhůta je pak 10 dní a že den před přenosem, je poslední den, kdy bych měla něco platit (narozdíl od vypovězení bez přenosu a ukončení telefonního čísla, kdy to vše trvá 30 dní). Potřebovala bych zjistit, jak to tedy je, zatím jsem dostala rozporuplné informace.
Předem mnohokrát děkuji za radu.
Kajik002
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pokudos 1. 6. 2018 14:21

Pokud číslo přenesete, platí doba maximálně 10 dní od vygenerování ČVOP kódu. Samozřejmě po přenesení čísla už nic platit nebudete. Takže zaplatíte paušál pouze za těch 10 dní. od 11. dne, kdy už číslo nebude u O2, nic platit nebudete. Ani to nejde. Neměla jste možnost dané služby využívat.

Pokud byste ale číslo chtěla zrušit, běží výpovědní lhůta 30 dní, a teprve po této době by se číslo zrušilo. V takovém případě budete platit měsíční paušál po celých 30 dní ode dne vygenerování ČVOP kódu.
pokudos
Junior


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků