Nákup mé první videokamery

Analogové a digitální videokamery, záznamová média

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod stephany 2. 8. 2018 13:13

Ahoj, mohl byste mi prosím někdo poradit s nákupem mé první videokamery?
Jsem studentka fotografické školy a dostala jsem zakázku na natočení DVD s cvičením.
Potřebuji kvalitní obraz i zvuk, manuální ovládání rychlosti snímání. Potřebuji závit na stativ.
Cenová relace do 20 000 Kč.
V kamerách se nevyznám, proto ocením jakoukoli radu.
Děkuji za odpovědi.
stephany
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod NOWOCAYN_2 2. 8. 2018 17:44

DVD? To ako fakt ? A na com sa to bude pozerat? Na 63cm CRT televizore? ...
Vidim, ze skola zaspala riadnu dobu... DVD vzniklo pred 23 rokmi... Rozlisenie DVD videi je 720x576 pixelov... To je dnes ako nahravat zvuk na magnetofonovu pasku...
Mimochodom, muai byt videokamera? Nemoze byt fotoaparat? Myslim, ze v tejto cene by fotoaparat (nejaku vhodny) urobil lepsie video ako videokamera...
NOWOCAYN_2
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod stephany 3. 8. 2018 22:34

Děkuji za tip, i když přístup mě trochu mrzí. Natočím to na foťák, nákup kamery budu konzultovat se svým profesorem...
stephany
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod NOWOCAYN_2 4. 8. 2018 09:59

Stephany: ano, divny pristup... Ocakaval som totiz, ze ti poradia niektori viac-menej odbornici z tohto fora, ale akosi sa k tomu nemaju. Ja odbornik nie som.
NOWOCAYN_2
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Kutil71 4. 8. 2018 10:57

Dobrý den, na běžné natáčení stačí i úplně levná kamera. Sám používám Panasonic:
https://digitalni-kamery.heureka.cz/panasonic-hc-v180/

Při dobrém osvětlení je obraz výborný, má manuál, závit na stativ atd. Natáčím sport, i v halách. Na ukázku se můžete podívat:
https://www.youtube.com/watch?v=shj96vcNE9g

Zde je ovšem obraz velmi nekvalitní ( neostrý, komprimační artefakty) díky vysoké komprimaci youtubu. Pokud se budete věnovat natáčení více, vyberte si dražší model.
Kutil71
Mírně pokročilý


Kdo je online