OVB

Vše o této přímé formě prodeje

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod 30kveten2004 10. 3. 2009 00:28

Má někdo k dispozici kariérový řád a systém odměňování v OVB?
Pracuji jako finanční poradce a za svou prací a výsledky si stojím!
30kveten2004
Diskutér

Odeslat příspěvekod 30kveten2004 12. 3. 2009 18:59

To je to tak tajné?
30kveten2004
Diskutér

Odeslat příspěvekod Petr1968 12. 3. 2009 20:32

To je nový AMWAY? :mrgreen: :mrgreen:
Smrt je pouhý okamžik, kdežto hanba trvá navěky.
Petr1968
Poslední varování

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 12. 3. 2009 22:10

Ne je to taková líheň agentů-bouchačů ze které se tu ta tam "odloupne" další společnost (AWD, Partners), když už za sebou nechtějí vláčet průšvihy OVB (poslední byla kauza Helag)
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor

Odeslat příspěvekod 30kveten2004 12. 3. 2009 22:15

Pročpak jsi pořád tak zabedněný?:-)
30kveten2004
Diskutér

Odeslat příspěvekod mlaskac 12. 3. 2009 22:31

koho chleba jis toho pisen zpivej. :eh
mlaskac
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Petr1968 12. 3. 2009 22:59

30kveten2004 píše:Pročpak jsi pořád tak zabedněný?:-)

No proč řekni :mrgreen: :mrgreen:
Petr1968
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Ruprecht001 13. 3. 2009 07:18

Petr1968 píše:To je nový AMWAY? :mrgreen: :mrgreen:

Neee... to jsou "jen" pojišťováci :-)
Ruprecht001
Diskutér

Odeslat příspěvekod Petr1968 13. 3. 2009 15:18

Pojišťují i štěstí? 8-D
Petr1968
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Ruprecht001 13. 3. 2009 21:50

Tak to netuším, držím se od nich dál. Když se řekne "pojišťovák" vybavím si "Freda" z úžasného filmu "Na Hromnice o den více". :-D
Ruprecht001
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 17. 3. 2009 10:30

Názorný případ, že finanční poradenství se dá dělat BUĎ poctivě NEBO úspěšně :D
Dnešní vydání E15, strana 27 vlevo dole

Obrázek