Problém s propojovacím kabelem k Tesla 637A Sextet

Moderátor: Moderátoři AVMania.cz

Odeslat příspěvekod grep2 5. 6. 2017 21:11

Zdravím. Doufám, že mohu oživit tohle téma.
Předesílám, že jsem amatér, tak ke mě prosím buďte shovívaví.

O co mi jde? Nedávno jsem koupil Teslu 637A Sextet s repro 1PF 067 62. Zajímám se o to, jakým způsobem bych si mohl pouštět přes zesilovač mp3 z počítače, případně mobilu. Narazil jsem na tento návod, podle kterého jsem si vyrobil kabel DIN5/jack. Postupoval jsem přesně podle něj.
http://slady.cz/text/petikulik-konektor ... -gramofon/

Problém je v tom, že když zapojím jack do sluchátkového konektoru u notebooku, hudba hraje relativně potichu (když na sextetu nastavím cca 80% hlasitosti, tak je výsledná hlasitost srovnatelná s hlasitostí samotných repráčků v notebooku). Pokud zkusím přehrát něco z mobilu, tak je i na 100% hlasitosti hudba sotva slyšitelná.

Je možné, že se signál vůbec nezesiluje? Jak to řešit? Přiznám se, že jsem nekontroloval celkový stav vnitřností přístroje. Pouze jsem u repro beden pájel konektory, protože byly ustřižené.

Téma přesunuto z nesprávně zvolené sekce.

Ekkar
grep2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod EKKAR 5. 6. 2017 23:17

grep2 píše:...
Nedávno jsem koupil Teslu 637A Sextet s repro 1PF 067 62. Zajímám se o to, jakým způsobem bych si mohl pouštět přes zesilovač mp3 z počítače, případně mobilu. Narazil jsem na tento návod, podle kterého jsem si vyrobil kabel DIN5/jack. Postupoval jsem přesně podle něj. http://slady.cz/text/petikulik-konektor ... -gramofon/
Problém je v tom, že když zapojím jack do sluchátkového konektoru u notebooku, hudba hraje relativně potichu (když na sextetu nastavím cca 80% hlasitosti, tak je výsledná hlasitost srovnatelná s hlasitostí samotných repráčků v notebooku). Pokud zkusím přehrát něco z mobilu, tak je i na 100% hlasitosti hudba sotva slyšitelná.
Je možné, že se signál vůbec nezesiluje?
...