Ve své podstatě nic. Ano byly časy kdy mně dělala jísté problémy např. Česká spořitelna. Neustále nabídky něčeho co nechci, zdražování, změnění typu účtu aníž by se mně zeptali a následné zdražení atd. Do toho zrušený přístup do Internetového bankovníctví atd. Následovala "tuna" výpisů přímo na pobočce, únavná komunikace s úředníky s téměř nulovým výsledkem. Co jsem udělal? Začal jsem pravidelně vybírat vše co na účet přišlo a to až do nuly. Běžely měsíce, zrušený kontokorent atd. A dnes? Bez toho aníž bych měl nějakou další službu mi ČS nabídla slevu. Výsledek? Po x-letech vydržování mám výběry, převody atd. vše nepřeháním za 19kč. Takže spokojenost.
Další pán: Česká pojišťovna. Když jsem platil vše OK. Ale v okamžiku kdy mi ukradli auto i s doklady najednou problém. Nejdříve to vypadalo, že zrušili havarijní a povinné ručení. Prostě papír a nashle. Po roce ve schránce upozornění na nezaplacení další platby + návrh žaloby. Říkám si paráda.
Takže následovala šílená mailová komunikace, od čertu k ďáblu, která skončila u Evropských komisaří např. Jourová. Pochopitelně ČOI, Ombudsman atd. mrtví brouci. Média taktéž. Komunikace jak s mrtvolou. Po tom co jsem obdržel informaci, že je nad ČP ČNB se hnuly ledy. Doložil jsem fotečky a halelujá vrátili mi i peníze za tu dobu co bylo auto v "depositu". Policie? Zapomeňte. I když jsem si svého času auto našel tak neměli ani tu slušnost jít se mnou.
Takže co mě na financích štve? Nic. Jako bonus jsem napsal takový blábol o
penězích, který si stáhlo cca 21.500 lidí a naučil se nenechát si kálet na hlavu, jsem spokojený. Zkušenost? K nezaplacení.
Upřímně když mně v budoucnu někdo osloví s nějakou nabídkou např. na pojištění tak se jen usměji. Vím své. A stejné je to když toto někdo smaže. "Nic si neberu osobně".