Co vas na financich stve?

Diskuse na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Elven 17. 5. 2016 14:24

Pracuju na mensi analyze pro bakalarku a chtel bych zjistit, co lidi nejvice stve na financnich produktech. Zejmena pak na jejich obsluze - je to slozitost jejich porizeni, samotna obsluha (napr. mizerny internet banking, smart banking atp.), poplatky?

Zdejsi experti vetsinou moc dobre vedi, jak vetsinu sluzeb ziskat bez poplatku a maji jich tak mnohem vice nez bezny uzivatel s jednim uctem a jednim sporenim, proto se ptam zde :)

Abych to trochu nadhodil, tak me stve
- nedostupnost smartbanking pro windows phone
- zastaralost vetsiny internetovych bankovnictvi (jsou pomale, prihlasovani je bezpecne, ale otravne)
- nepruhlednost nekterych produktu (napr. RB, v IB nebyly videt transakce z dodatkove karty, jenom ve vypisu, asi chyba, vi buh)

Pro ty, co by byli az tak ochotni, ze by vyplnili dotaznik :)
https://co-vas-stve-na-bankach-a-poj.vyplnto.cz/
Elven
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod libol 17. 5. 2016 17:17

Na výběr Excel X Aplikace na počítači?!?!
WTF - už se těším na výběr: do práce jezdíte Škodovkou X autem
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod xmarek 2. 9. 2016 16:23

Ve své podstatě nic. Ano byly časy kdy mně dělala jísté problémy např. Česká spořitelna. Neustále nabídky něčeho co nechci, zdražování, změnění typu účtu aníž by se mně zeptali a následné zdražení atd. Do toho zrušený přístup do Internetového bankovníctví atd. Následovala "tuna" výpisů přímo na pobočce, únavná komunikace s úředníky s téměř nulovým výsledkem. Co jsem udělal? Začal jsem pravidelně vybírat vše co na účet přišlo a to až do nuly. Běžely měsíce, zrušený kontokorent atd. A dnes? Bez toho aníž bych měl nějakou další službu mi ČS nabídla slevu. Výsledek? Po x-letech vydržování mám výběry, převody atd. vše nepřeháním za 19kč. Takže spokojenost.
Další pán: Česká pojišťovna. Když jsem platil vše OK. Ale v okamžiku kdy mi ukradli auto i s doklady najednou problém. Nejdříve to vypadalo, že zrušili havarijní a povinné ručení. Prostě papír a nashle. Po roce ve schránce upozornění na nezaplacení další platby + návrh žaloby. Říkám si paráda. :roll: Takže následovala šílená mailová komunikace, od čertu k ďáblu, která skončila u Evropských komisaří např. Jourová. Pochopitelně ČOI, Ombudsman atd. mrtví brouci. Média taktéž. Komunikace jak s mrtvolou. Po tom co jsem obdržel informaci, že je nad ČP ČNB se hnuly ledy. Doložil jsem fotečky a halelujá vrátili mi i peníze za tu dobu co bylo auto v "depositu". Policie? Zapomeňte. I když jsem si svého času auto našel tak neměli ani tu slušnost jít se mnou.
Takže co mě na financích štve? Nic. Jako bonus jsem napsal takový blábol o penězích, který si stáhlo cca 21.500 lidí a naučil se nenechát si kálet na hlavu, jsem spokojený. Zkušenost? K nezaplacení.
Upřímně když mně v budoucnu někdo osloví s nějakou nabídkou např. na pojištění tak se jen usměji. Vím své. A stejné je to když toto někdo smaže. "Nic si neberu osobně".
xmarek
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 3. 9. 2016 05:59

Mne nejvíce štve celková složitost produktů, které jsou úmyslně konstruovány tak, aby jim běžný člověk nerozuměl nebo je pochopil špatně (možná by se to dalo kvalifikovat jako úmyslné uvedení v omyl).

Pokud se zaměříme na technickou stránku věci, tak za mne je to až příliš moderní IB. Více barviček, obrázků, větší datová náročnost.
Na všechno speciální aplikace, místo toho aby to (rychle a spolehlivě) fungovalo v jakémkoliv prohlížeči.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků