agata321 píše:...Prislo mi rovnou "ukonceni smlouvy o stavebnim sporeni", zadna vypoved, vypovedni doba.
Jen "dovolujeme si vas informovat, ze jsme ucet ukoncili 30/9 a provedli vyplatu nasledujicim zpusobem: obdrzite sekovou poukazku CSOB"
Jde skutečně o smlouvu s Wüstenrotem? Ukončování smluv bez výpovědní lhůty zánikem smlouvy (tedy bez výpovědi) používá spíše Modrá pyramida - viz zde: http://diskuse.stavebky.cz/modra-pyrami ... r-t56.html
Navíc to vypadá, že je ve vašem případě nějaký problém s korespondencí. Píšete, že nedorazila poštovní poukázka, nicméně pravděpodobně se toho ztratilo víc. Stavební spořitely totiž předem posílají oznámení o tom, že smlouva bude ukončena, a v tomto oznámení dávají klientovi možnost nahlásit číslo účtu, na který mají být peníze převedeny. Tento dopis jste také měla dostat. Poštovní poukázka je pro spořitelny náhradní řešení které se používá když klient na toto první oznámení nereaguje.
Doporučuji
1. Vyjasnit, proč se vám ztrácí pošta. Pokud je na dopise, který jste dostala, uvedena správná adresa, pak je možné, že je nějaký problém buď na poště, nebo máte špatně ozačenou schránku, nebo vám ji někdo vybírá(?) Pokud je na dopise, který jste od spořitelny dostala uvedena špatná adresa (je tam překlep, chybí číslo domu apod), pak stačí stavební spořitelnu upozornit na změnu adresy.
2. Pokud jste tak neučinila, obracejte se přímo na centrálu stavební spořitelny, a to písemně, nebo alespoň mailem. Stavební spořitelny mívají na svých stránkách uvedené postupy pro reklamaci.
3. Pokud chcete postup stavební spořitelny zpochybnit a dosáhnout pokračování spoření, bude to zřejmě obtížné. V každém případě je ale potřeba nejprve ujasnit znění VOP a důvod ukončení smlouvy (viz příspěvek od Jardaxxl).