Podílové fondy České spořitelny - zkušenosti

Podílové fondy, akcie, komoditní trhy, spekulace, aukce. Kam a jak nejlépe investovat volné finanční prosředky

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Falcon27 24. 6. 2012 17:12

Dobrý den,

rád bych se zeptal na vaše zkušenosti, případně rady a doporučení ohledně podílových fondů České spořitelny. V investicích do podílových fondů jsem nováček a rád bych začal s drobnými pravidelnými investicemi v řádech stovek korun měsíčně, což mi umožňuje právě ISČS.

Již jsem měl schůzku s investiční poradkyní, se kterou jsme dali dohromady několik návrhů mého investičního portfolia, ale raději i po pátrání na internetu bych si rád zjistil ještě další informace, než se do něčeho pustím.

Mnohokrát děkuji za odpovědi. :-)
Falcon27
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod S474N 24. 6. 2012 17:19

A vis vubec, do ceho se chces pustit, co od toho muzes ocekavat atd? Nebo jsi totalne "pole neorane"?
citát dne: "Kde jde o sekundy, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Falcon27 24. 6. 2012 17:31

To samozřejmě vím, základní finanční gramotnost považuji za samozřejmost. V tomto případě chci zkrátka rozložit své volné finanční prostředky do další oblasti a zároveň se v ní naučit pořádně orientovat. Spíše se jedná o rady do začátku, jelikož v oblasti podílových fondů jsem zkrátka nováček a jednal bych na základě načtených informací, informací a rad od poradkyně a toho, co jsem si načetl a zjišťoval o jednotlivých fondech ČS já sám. Ale zkrátka raději vycházím z co největšího množství informací, než se do něčeho pustím. ;-)
Falcon27
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Fantucci 24. 6. 2012 17:34

Spořka nemá špatné fondy. I když jsou nákladově trošku vyšší.
Jinak od pětistovky snad umí i AXA IS
Pracuji ve fin. poradenství? No a?
Fantucci
Diskutér