PAMM účty a jiné možnosti investice

Podílové fondy, akcie, komoditní trhy, spekulace, aukce. Kam a jak nejlépe investovat volné finanční prosředky

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod kristynag123 16. 4. 2015 08:34

Zdravím, mám v současnosti nějaké volné finance (kolem 150tis.), které bych chtěla dále investovat. Bohužel jsem jako investor totální začátečník. Četla jsem o různých možnostech - podílové fondy apod, ale odrazují mě poplatky za správu, malé zhodnocení apod. Zaujala mě možnost investovat např. s pomocí PAMM účtu (četla jsem nabídku od LiteForex) nebo přímo poskytnout peníze obchodníkům (dozvěděla jsem se zatím jen o existenci myfxmoney). Prosím o rady/zkušenosti, kam byste mi v případě naprostého začátečníka v tomto oboru doporučili investovat. I bych si dokázala představit rozdělit se o podíl s obchodníkem, který rozumí akciím apod. Víte o někom takovém? Nechci naletět.
Díky všem za rady!
kristynag123
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod fremantle 16. 4. 2015 08:49

Nějak si protiřečíš....

"podílové fondy apod, ale odrazují mě poplatky za správu" x "bych si dokázala představit rozdělit se o podíl s obchodníkem"

Co taky jiného než o "rozdělení" se s obchodníkem je manažerský poplatek...

Každopádně jednak tady dost mícháš investice a spekulace (pokud celý příspěvek není reklama na výšeuvedenou společnost, což podle všeho je). A druhak, existují i podílové fondy s TER třeba i do 0,5 %, abys mohl nějak zobecňovat...

Závěrem se 150 tisíc toho moc nevykouzlíš, nejlépe uděláš, když je investuješ především do svého vzdělání - kup si třeba knížky a na základě toho se rozhodni co dál.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod kristynag123 16. 4. 2015 09:14