od fremantle 23. 3. 2017 10:47
Osobní bankéř je i v případě ČSOB Premium stejný, jako v podobných "službách", s nimiž jsem měl tu čest (ČS Blue či "osobní bankéři" u RB nebo KB), tedy že by mělo jít o místo prvního kontaktu s bankou. V reálu je to takové, že v průběhu jednoho roku se ti bankéři na dané pozici vystřídají třeba třikrát a klient o tom ani neví (protože se mu z banky nikdo ani nenamáhá ozvat), z toho pohledu je vzdálený bankéř ještě docela výhra...
Akorát v onom Blue se mi po "výměně" bankéře ten nový ozval, takže tam to proběhlo ještě docela v pořádku, v RB a KB jsou to všude čistí kreténi, že bych ani netoužil být vázán na konkrétní osobu a vůbec v těchto bankách je lepší neřešit žádné sofistikovanější věci (v RB určitě, v případě KB brát s rezervou - ta banka prostě nemá moc co nabídnout, samozřejmě teda pokud je klient zařízený už jinde). U ČSOB se o novém bankéři dozvím teprve až ve chvíli, kdy si náhodou kliknu v IB na horní lištu kde je kontakt, což je vyjímečně (IB používám možná tak jednou či dvakrát za měsíc)...
Úplne první bankéřka, u níž jsem si službu zakládal se aspoň rozloučila po mailu, s ní jsem měl aspoň rozhovor na úrovni, ty další jsem nikdy ani neviděl (párkrát jsem něco řešil na pobočce, ale to bylo radši u klasické obsluhy, ten "prémiový" bankéř tam totiž ani nikdy nebyl), nyní tam mám nějakou pipinu, která je aspoň podle profilu na linkedin pohledná, ale o bankéře bych očekával trochu jiné kvality. Až budu nejblíže ČSOB s něčím kontaktovat, tak si zažádám právě o to zařazení pod prémiového bankéře a doufám, že to bude aspoň fungovat nějak tak jako v ČS - teda zadám požadavek a podepíšu v IB, s bankou fakt nechci mít nic víc, natož pravidelně dolézat na pobočku.
Budiž, co se týče bankéřů, tak osobně je mi to z výšeuvedených důvodů už delší dobu putna a na nějakou prémiovost si hrát nepotřebuji, rozhodující jsou služby, ty ještě jakž-takž u některých prémiových účtů ujít můžou, ale zpravidla se nějak zásadně neliší od retailu pro "smrtelníky"...