Prémiové účty u českých bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod jumpmans 21. 3. 2017 12:54

PatrikChrz píše:
Obě (tedy vlastně všechny čtyři) karty máme vydané jako debetní, každý máme svoji Priority Pass kartu.


Aha tak to se musely zmenit podminky. Kdyz jsem kdysi zakladal ja tak to bylo jinak. Jedna jko debetni a jedna jako kreditni v cene uctu. Dalsi za poplatek
jumpmans
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fanosch 21. 3. 2017 13:01

To možná bylo podle nějakých starších podmínek, že vydávalí zdrama jen jednu debitku. Ty podmínky v poslední době clekem měnili a aktuálně si můžeš zdarma (v případě plnění podmínek) nechat vystavit obě karty MC a Visa jeko debitní k jendomu účtu. Což je k pokrytí salónků na obou pražských terminálech a zároveň získání PP a pojištění i vhodné :)

Aktuálně majitel přidruženého účtu (partnet) také nemusí plnit žádné podmínky a sleduje se jejich plnění pouze na tvém účtě.
fanosch
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ripper6 22. 3. 2017 08:12

paty07 píše:
taylor729 píše:Zajimave, ty stiznosti na pobocku v Celnici. Zakladal jsem tam a vse v pohode.


To bude asi jeden bankéř, kterej by si zasloužil absolvovat školení ještě jednou :mrgreen:

V pohode to zalozeni je, ale je fakt ze dotycnej uz pri zakladni upozornil ze nemaj zajem o klienty, ktery by tam jen tzv. "tocili" a ideal aby tam tu castku celou radne utratil.
Jako nejsou tam moc prijemny, zalezi asi jak kdo to vnima ale treba i muj kamos to bere jit jako do banky za trest :( Reseni je jeste potom zmenit bankere, ale jen pro zajmavost jako zkusenost, aby zdejsi nekdo vedel a nemyslel... tak tam prijdu, frknou me Visa, protocim treba 80K a je to v cajku a banker mi zatleska ze jsem cool :D

-- 22. 3. 2017 08:17 --

PatrikChrz píše:Máme oba samostatné účty a liší se jen tím, že jsou propojené a tím pádem se podmínka pro bezplatné vedení vztahuje na oba dohromady - tedy stačí když na obou účtech dohromady je pohyb 50 tisíc a oba jsou vedeny zdarma - tak mi to alespoň řekla osobní bankéřka. Jiným lidem zde na fóru ale osobní bankéř řekl, že důležitý je pohyb u "hlavního" účtu, tedy že tam musí být obrat 50 tisíc. Já splňuji obě podmínky.

Obě (tedy vlastně všechny čtyři) karty máme vydané jako debetní, každý máme svoji Priority Pass kartu.

pan Radonsky v Celnici by ti to vysvetlil, jaky ma byt pohyb na uctu :pozor
ripper6
Poslední varování

Odeslat příspěvekod tommos 22. 3. 2017 23:20

Moje čerstvá zkušenost s ČSOB Premium kontem: Už při zakládání Premium konta nastal problém, prý si ho musím založit na své domovské pobočce, kde mám nyní vedeno Plus konto. Až po mém argumentu, že přes půl republiky na svoji domovskou pobočku opravdu nepojedu, mi nakonec na jedné nejmenované pražské pobočce Premium konto založili. V této souvislosti mi byla nabídnuta služba Vzdálený Premium bankéř, abych už nebyl vázán na konkrétní domovskou pobočku a bankéře. VISA kartu k účtu prý nelze poslat poštou, takže až pro mě bude připravena na pobočce k vyzvednutí, budu informován emailem a SMS. Zároveň mně do několika dnů zavolá můj přidělený Vzdálený Premium bankéř a představí se mi. Po dvou týdnech, kdy nedorazil žádný email, SMS a ani Premium bankéř nezavolal, sám jsem vytočil Premium linku ČSOB a nestačil se divit. Operátorka mi sdělila, že mě jako Premium klienta v systému banky vůbec nevidí, nicméně VISA karta už týden „leží“ na pobočce, takže si ji mám laskavě co nejdříve vyzvednout. Poté mě přepojila na mého Vzdáleného Premium bankéře. Po chvíli čekání s hudbou na lince se ozvala bankéřka se slovy „Kde jste přišel k informaci, že vám má být přidělen Vzdálený Premium bankéř? Já o vás nic nevím a v systému banky vás nikde nevidím“ Pokračovat dále v hovoru po telefonu s bankéřkou, která mě ani po dvou týdnech od založení účtu stále „nevidí v systému“ už nemělo žádný smysl. Každopádně mě uvedená zkušenost jen usvědčila v rozhodnutí „točit“ na tomto učtu 50 tisíc a užívat si nabízených benefitů. Prémiový přístup ke klientovi s příjmem 50 000 Kč si rozhodně představuji jinak než ve stylu „Nevidím vás v systému a nemůžu pro vás nic udělat“
tommos
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod avathar 23. 3. 2017 01:12

Je to naleštěnej prd.
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod lubik2 23. 3. 2017 01:20

tommos píše:. VISA kartu k účtu prý nelze poslat poštou.“
Mě poštou přišla. Pravda, od vzdáleného bankéře
lubik2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod eR99 23. 3. 2017 07:42

PatrikChrz píše:Obě (tedy vlastně všechny čtyři) karty máme vydané jako debetní, každý máme svoji Priority Pass kartu.


Máme to s přítelkyní naprosto stejně. EP jsme si zakládali cca před rokem...
eR99
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 23. 3. 2017 10:09

Ja si pri zakladani CSOB PREMIUM dosel na nejblizsi pobocku, kde se mnou na prvni navstevu sepsali zadost o prevod konta. Za tyden, kdy mi banker sam zavolal, ze je konto jiz prevedeno, jsem se stavil osobne a PREMIUM ucet zde jiz bez potizi zalozil.
Tak se ptam, proc kdyz mas pobocku daleko, radeji tuto nezmenit na nejakou blizsi a nevyuzivat vsechny sluzby a bankere primo tam? Mne by uz ten nazev "vzdaleny banker" asi odradil, nebot to nema s nejaky duvernym osobnim vztahem s bankou nic spolecneho, a pritom presne o toto mi u PREMIUM sluzeb jde - mit s bankou duverny vztah pro reseni mych investicnich potreb.
mobilman
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomason87 23. 3. 2017 10:35

"důvěrný osobní vztah s bankou" mě nutí k úsměvu. já bych byl radši, aby se ve mě nějaký příliš iniciativní "bankéř" nehrabal.
Tomason87
Nadšenec

Odeslat příspěvekod fremantle 23. 3. 2017 10:47

Osobní bankéř je i v případě ČSOB Premium stejný, jako v podobných "službách", s nimiž jsem měl tu čest (ČS Blue či "osobní bankéři" u RB nebo KB), tedy že by mělo jít o místo prvního kontaktu s bankou. V reálu je to takové, že v průběhu jednoho roku se ti bankéři na dané pozici vystřídají třeba třikrát a klient o tom ani neví (protože se mu z banky nikdo ani nenamáhá ozvat), z toho pohledu je vzdálený bankéř ještě docela výhra...

Akorát v onom Blue se mi po "výměně" bankéře ten nový ozval, takže tam to proběhlo ještě docela v pořádku, v RB a KB jsou to všude čistí kreténi, že bych ani netoužil být vázán na konkrétní osobu a vůbec v těchto bankách je lepší neřešit žádné sofistikovanější věci (v RB určitě, v případě KB brát s rezervou - ta banka prostě nemá moc co nabídnout, samozřejmě teda pokud je klient zařízený už jinde). U ČSOB se o novém bankéři dozvím teprve až ve chvíli, kdy si náhodou kliknu v IB na horní lištu kde je kontakt, což je vyjímečně (IB používám možná tak jednou či dvakrát za měsíc)...

Úplne první bankéřka, u níž jsem si službu zakládal se aspoň rozloučila po mailu, s ní jsem měl aspoň rozhovor na úrovni, ty další jsem nikdy ani neviděl (párkrát jsem něco řešil na pobočce, ale to bylo radši u klasické obsluhy, ten "prémiový" bankéř tam totiž ani nikdy nebyl), nyní tam mám nějakou pipinu, která je aspoň podle profilu na linkedin pohledná, ale o bankéře bych očekával trochu jiné kvality. Až budu nejblíže ČSOB s něčím kontaktovat, tak si zažádám právě o to zařazení pod prémiového bankéře a doufám, že to bude aspoň fungovat nějak tak jako v ČS - teda zadám požadavek a podepíšu v IB, s bankou fakt nechci mít nic víc, natož pravidelně dolézat na pobočku.

Budiž, co se týče bankéřů, tak osobně je mi to z výšeuvedených důvodů už delší dobu putna a na nějakou prémiovost si hrát nepotřebuji, rozhodující jsou služby, ty ještě jakž-takž u některých prémiových účtů ujít můžou, ale zpravidla se nějak zásadně neliší od retailu pro "smrtelníky"...
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod mobilman 23. 3. 2017 11:13

Mam osobniho bankere u CSOB stale stejneho, zadne zmeny nenastaly, kontakt telefonicky nebo emailem ohledne nejake kratke konzultace ohledne investic funguje na vybornou, nemam si nac stezovat.
Jsem rad ze to nektere primeje k usmevu, to me tesi :) Asi mam proste stesti na celkem dobre lidi v posledni dobe .
mobilman
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomason87 23. 3. 2017 11:46

Investicemi jsou myšleny jejich fondy nebo ještě něco jiného?
Tomason87
Nadšenec

Odeslat příspěvekod marcurba 23. 3. 2017 13:14

Tak aktuálně k EP a mé stížnosti - ozval se mi vedoucí pobočky s tím, že pokud chci účet a mám více příjmů, je potřeba je doložit daňovým přiznáním. Tak jsem slušně poděkoval s tím, že se porozhlídnu jinde. Prémiové služby je nutno doložit kádrovým posudkem, jinak to nejde. Za mě tím pádem nezájem, co dodat...
marcurba
Návštěvník

Odeslat příspěvekod S474N 23. 3. 2017 13:59

Co je to za nesmysl proboha? Proc to vubec resis? Proste chtej zalozit ucet a kdyz budou cokoliv namitat, tak se odvolej na podminky - proste zaplatis 1000 Kc/mesicne za vedeni, pri nesplneni podminek a oni na tom jeste vydelaji.
citát dne: "Kde jde o sekundy, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 07Petr 23. 3. 2017 14:34

Napiš stížnost na erstepremier@csas.cz s tím ze chceš změnit bankéře a popiš jim jak lže. Moje bankéřka ztratila papíry a popirala to a výměna mi jen prospěla.
07Petr
Nadšenec
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků