Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Vasek06 11. 10. 2017 16:44

Porad nevidim nahled karet. Na centralni telefon se neda dovolat, zkousel jsem nekolik pobocek v okoli - zadna nezvedala telefon, az v Brne, manazer nevi, kdy to pojede, nevi, kdo to vi, kdy to pojede - nevi vlastne ci je ...
Vasek06
Návštěvník

Odeslat příspěvekod retron 11. 10. 2017 18:20

ale tak to přiznal i tiskový mluvčí, že neví kdy to pojede.
IB i aplikace už jedou, ovšem je otázka jestli platba případně projde, ale karty to nevidí kreditní ani debetní
ING Konto kód: 125479
Curve promo kód na 5 GBP: 7BGCX
Revolut: https://revolut.com/r/jan0jp3!crypto
retron
Diskutér

Odeslat příspěvekod Navstevnik123 11. 10. 2017 19:11

Co myslíte, budou si za změnu primárního účtu účtovat poplatek "Změna v nastavení účtů připojených ke kartě - 100 Kč" ?
Navstevnik123
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Mimonik 11. 10. 2017 19:34

Ja myslim, ze budou radi, ze se jim to povede nejak rucne zpracovat :mrgreen:
Mimonik
Diskutér

Odeslat příspěvekod Mimonik 11. 10. 2017 20:40

Uz jim to bezi, ale je to dost rozflakany - sice se prsi, ze to funguje, ale podle me rozjeli jen kriticky minimum.
Mimonik
Diskutér

Odeslat příspěvekod barnyss 11. 10. 2017 20:49

Navstevnik123 píše:Co myslíte, budou si za změnu primárního účtu účtovat poplatek "Změna v nastavení účtů připojených ke kartě - 100 Kč" ?

Změnu jsem prováděl minulý měsíc, poplateček 100,- Kč byl zaúčtován koncem měsíce.
barnyss
Diskutér

Odeslat příspěvekod salam01 12. 10. 2017 08:05

Karty nejsou stále viditelné a nemůžu tak třeba provést úhradu kreditky.
Teď jsem mluvil s jejich klientskou linkou a prý žádný takový případ hlášený nemají. Takže už jeden mají.
Kdo se bojí, sere v síni.
salam01
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod libol 12. 10. 2017 08:24

Tak už ho mají i ode mne ;-) a už je změna - o problému vědí a během dneška bude vyřešen
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod houghs 12. 10. 2017 08:42

Stále se nedá mluvit, že služby jsou stoprocentně funkční jak se píše v médiích. Nejsou generovány denní výpisy včetně datových souborů, pro firmy je to naprosto klíčová funkce. Co čert nechtěl, tak se ani dobře nepřenáší údaje do popisu transakcí, u většiny transakcí chybí název protiúčtu. Jedinou možností je účtování ručně, což by se ještě dalo u výpisu do 20 transakcí, rozhodně ne u velkých firem.

A samozřejmě nefungují v IB informace o kartách, ty jakoby nebyly. 11. den v měsíci jsou generovány výpisy ke kreditním kartám, na které je 14 dnů lhůta splatnosti, bohužel výpisy neexistují a nedá se získat ani opis transakcí.
houghs
Diskutér

Odeslat příspěvekod Klient ps 12. 10. 2017 15:52

“I nadále je velká část služeb UniCredit Bank nefunkční. Prohlášení banky v médiích o nápravě je tak nepravdivé. Nyní je hlavní prioritou, aby se tyto technické problémy neprojevovaly ve službách poskytovaných pro naše zákazníky. Vynakládáme maximální úsilí nalézt řešení, jak se s výpadky trvale vypořádat," uvedl Pavel Včela, ředitel GLS Česká republika.
http://byznys.ihned.cz/c1-65913540-on-l ... si-klienti
Klient ps
Diskutér

Odeslat příspěvekod salam01 12. 10. 2017 20:07

Oni si dělají *****. Karty ještě pořád nejsou nikde vidět, ale na běžném účtu se mi objevily transakce z debetní karty.
Akorát že minulý týden vypadal popis transakce takhle:

Obrázek


A teď vypadá takhle:

Obrázek

Na kartách, debetní i kreditní, mám desítky transakcí měsíčně, včetně zahraničních, a byl jsem zvyklý kontrolovat, jestli je vše v pořádku. Ale teď?
salam01
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod audiobullys 12. 10. 2017 20:22

Dneska po 6 dnech zaúčtován výběr kartou jako
CMS CLT a nějaké housenumero. Tak to je jinačí software.
Jinak nedovedu si představit mít jen jeden účet a to u tydle banky.
Pokud vám odejde mobil tak jste bezmocný. Za 150 Kč seženete redukci na nano SIM a dáte do starýho mobilu.a u většiny bank platbu potvrdite skrz internetbanking. Tady v UCB se ani nikam neprihlasite jak do smartbankingu tak ani do internetbankingu.
Znám lidi co maj účet jen u UCB a pro ně to musí být porod, když nemají čas zajít do banky. Při představě že mám tlf splatnost 10 až 11. a za každej den prodlení mám penále tak mě vomejvaj, ještě že mám jiný banky a mohl jsem zaplatit včas.
audiobullys
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod crhounek 13. 10. 2017 08:07

Ty hausnumera již ve SmartBanking přetransformovali do platby u obchodníka s reálnými hodnotami.
crhounek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod salam01 13. 10. 2017 08:29

To ano, ale pořád tam nejsou k dispozici žádné karty, debetní ani kreditní. Takže se nedá ani uhradit splátka kreditky.
Vážně uvažuju, že to všecko přesunu do své druhé banky - ČS, se kterou jsem kupodivu celkem spokojený.
Kdo se bojí, sere v síni.
salam01
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 13. 10. 2017 09:06

Já jsem s ČS také spokojený. Podmínky pro Erste Premier jsou stejné (byť povinný obrat se brzy zvedne na 70 tisíc, ale zase se do toho počítají vklady na pobočce a přes bankomat) jako pro U-Konto Premium a dává to mnohem víc muziky.

-- 13. 10. 2017 10:07 --

...ale jako hlavní banku nemám ani jednu.
Ty jo, představa, že bych měl Unicredit jako hlavní banku, tak jsem v loji. Brrr
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: filas81, malda a 8 návštevníků