MONETA Money Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod hannys85 10. 11. 2017 22:05

Za jak dlouho Vám z banky vyřešili reklamaci ? Reklamoval jsem 2.11 chybně připsaný úrok na TOM účtu (účet nebyl úročen 3%). Automatická odpověď sice říká něco o 30 dnech, ale přijde mi to už docela dlouho.
hannys85
Diskutér

Odeslat příspěvekod ROlda78 10. 11. 2017 22:23

Mrkni do zpráv v IB, možná už tam odpověď máš..
Mně odpověděli cca během 14 dnů.
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod opasino 10. 11. 2017 22:31

Mě naposledy odpověděli taky cca do 14 dní.
opasino
Návštěvník

Odeslat příspěvekod hannys85 11. 11. 2017 10:56

Co je to ta Moneta za ústav ? Budu psát další reklamaci za naúčtování poplatku 49 Kč za změnu PIN v bankomatu (u Moneta kreditní karty). Zvláštní je, že poplatek byl naúčtován jen na kreditní kartě přítelkyně, nikoliv na mé. U sebe jsem si měnil PIN asi po 14 dnech, u KK přítelkyně po 7 dnech od obdržení (aktivace) karty. Samozřejmě v obou případech měněno v Moneta bankomatu.
Třetí reklamaci vyřizovala přítelkyně, poté, co jsem si všiml, že nám pracovnice banky šikovně podstrčila k podepsání pojištění vyčerpané částky u kreditky ! To byla ovšem nehoráznost. Jasně jsme u vyřizování kreditky sdělili, že nechceme žádné pojištění a poté, když nám dávala podepisovat elektronicky na tom pidi tabletku jednotlivé smlouvy, tak nám evidentně podstrčila pojistku. Přitom celou dobu, jak dávala k podpisu jednotlivé dokumenty, vždy ukázala záhlaví (aby šlo vidět, co podepisujeme) a pak na konci okénko, kde se smlouva podepsala. Pamatuji si, že něco chtěla podepsat 2x a jak jsem pak zjistil, tak to nebyla tatáž smlouva, jak nám to prezentovala, ale pojištění :-( Sice byla ta ženská na pobočce nová a dost zmatkovala, ale to byla vyloženě podpásovka. Kdyby člověk dostal normálně smlouvy v tištěné podobě, tak to stopne hned na pobočce, ale díky v tomto případě nesmyslné elektronizaci mě to stálo čas s reklamací. KDyby dávali normální alespoň 10 palcový tablet, kde vidíte tu smlouvu jako jeden celek, ale na tom jejich malé podpisovém elektronickém zařízení spoléháte více méně na tom, co Vám řekne. Teď už budu opatrnější. Navíc k samotným smlouvám jsme se dostali až v bankovnictví za několik dní od poslání nového hesla. Kdysi tam měla přítelkyně kreditku, ale pak samozřejmě dlouho bankovnictví nepoužila, tak se heslo zapomnělo. Kdyby to posílali alespoň hned na email, tak bych to odhalil ještě v ten samý den.
Nadává se tu na malé banky, ale takový amatérismus jsem ještě u jiné banky nezažil (unicredit bank nemám a hello bank neberu za banku).

Mám monetu necelé 2 měsíce a jsem vážně vytočený.

Edit: Pročítám si ceník a bojím se, že budou argumentovat tímto:

V sazebníku je napsáno:
"Změna PINu prostřednictvím bankomatu MONETA Money Bank, poplatek není účtován při splnění
následujících podmínek:
klientovi byla vydána dočasná kreditní karta, změna PINu byla provedena na trvalé kartě do 30 dnů
od podpisu smlouvy o revolvingovém úvěru a kreditní kartě"

Jenže na pobočce nám odmítli u přítelkyni KK vydat dočasnou kartu, že prý už tato možnost od října není. Tzn. beztak budou argumentovat, že pokud nevydají dočasnou kartu, tak je ten poplatek za změnu PIN účtován vždy. Já jsem v září ještě dočasnou kartu dostal a poplatek za změnu PIN mi nebyl účtován. Tzn. jestli má (ne)účtování poplatku souvislost s dočasnou kartou, tak byla ta reklamace stejně zbytečná.
hannys85
Diskutér

Odeslat příspěvekod eR99 11. 11. 2017 15:16

Poplatek za 1. změnu PIN u KK Smart jsem úspěšně vyreklamoval. Někdy mi připadá, jako kdyby měla MMB systém nastaven takto naschvál a jeho hlavním úkolem je zkoušet poplatky účtovat.
eR99
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod truct 11. 11. 2017 16:59

Ja ho uspesne vyreklamoval take, i kdyz mi ho uctovali opravnene.
truct
Návštěvník

Odeslat příspěvekod tom brava 14. 11. 2017 14:19

Nemáte někdo nějaké potvrzující zprávy nebo podpůrné signály, že by frantíci Soc.Generale měli zájem ovládnout po KB i Monču, jak uvádí zdroj W4T.CZ?

http://www.kurzy.cz/zpravy/437977-monet ... z-1-akcii/

Libol: Dík za názor vč. úsměvné vložky o UCB....někdy si říkám, že název ze zákona BANKA je pro případy jako UCB nonsens.....já tam založil před 10 lety pouze PRIMAspořák a když jsem tehdy viděl při mé první a poslední návštěveě pobočky ten "kvalitní lidský materiál" změstnanců pobočky, bylo mě i bez zkoušení IB hned jasno, že tam BÚ nikdy mít nebudu. Už tehdy to působilo amatérksy a vidím že se od té doby nic nezměnilo. Sorry za OT:-))
Naposledy upravil tom brava dne 14. 11. 2017 23:37, celkově upraveno 3
tom brava
Diskutér

Odeslat příspěvekod libol 14. 11. 2017 19:09

Tak původně se dívali po UCB, která už asi neexistuje (jen sem tam vrátný restartne servery a pošle několik předdefinovaných odpovědí), tak to asi není úplně nereálné.
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod Vasek06 14. 11. 2017 21:51

Je tu ještě někdo, kdo měl špatně připsané úroky na Tomu a už se mu ozvali na reklamaci ? Moneta mi připadá - jsem v ní sice krátce - téměř jako druhá UCB.
Vasek06
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Persbrandt 15. 11. 2017 11:51

Nevite nekdo, jestli se pri zakladani Toma pres aplikaci aktualne stale jeste zobrazuje nekym zde zminovany prislib uroceni 3% po dobu celeho prvniho roku?
Ja totiz zatim cekam na vyrizeni ridicaku (propadleho, ne noveho) jakozto druheho dokladu pro zrizeni uctu a kdyby v te aplikaci takova jakasi rocni garance byla, tak by mi stalo za to ten ucet zalozit.
I presto, co tady tedka ctu o tech reklamacich uroku u nekterych lidi. Ale kdyby ten urok zrusili dva mesice po zalozeni, to by nastvalo. Diky.
Persbrandt
Návštěvník

Odeslat příspěvekod rafaa 16. 11. 2017 10:55

Vasek06 píše:Je tu ještě někdo, kdo měl špatně připsané úroky na Tomu a už se mu ozvali na reklamaci ? Moneta mi připadá - jsem v ní sice krátce - téměř jako druhá UCB.

Odepsali mi za týden po podání reklamace. Prý došlo k technické chybě a úrok mi doúčtují do deseti prac. dní. (zatím ještě nedoúčtovali)
rafaa
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hannys85 16. 11. 2017 22:33

Mě přišel dokonce poštou dopis (odpověď na reklamaci) se stejným zněním, viz. výše. Předpokládám, že už žádné kompenzace nebudou :-) Já jen, že tu někdo psal, že když banka udělala chybu, tak připisovala jako odměnu nějakou částku na účet :-)
hannys85
Diskutér

Předchozí stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: ripper6, sta62, TrustNo1 a 18 návštevníků