GE Money Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 3. 3. 2009 10:50

:shock: :shock: Právě jsem se vrátil z GE po neúspěšné snaze založit jejich super spořící účet a oni mi doslova vyrazili dech :shock:. Na založení účtu chtějí 2 doklady totožnosti :shock: :shock:, dle pána pas nebo řidičák (já tedy vlastním oboje, ale co kdybych nevlastnil? To jako nemám nárok na otevření účtu? - Něco jako ještě před pár lety byla absence tel. linky :D ) no a protože jsem ani jedno neměl s sebou, měl jsem smůlu, nic jsem nezaložil.

Jsem toho úplně konsternován :shock:, to mám účty u ING, FIO, mBank, MPÚ, Oberbank a vkladní knížku PS a u všech mi stačila k založení občanka. Má ještě nějaká banka takovéhle divné opatření? U úvěrů to chápu (ochrana banky proti podvodům s ukradenou občankou), ale u spořícího účtu, kde není ani teoretická šance na kontokorent nebo platební (debetní / kreditní) kartu? :shock: :shock:

Já to furt nějak nemůžu rozdejchat.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SocPredator 3. 3. 2009 11:08

Dík za info, já nerozdejchávám kopírování OP. Zákonem o ochraně os. údajů bych to zakázal. Druhý doklad totožnosti nechápu rovněž, jestli paranoia, že jeden doklad můžete ukrást nebo proč? :-)

Dnes jít do banky znamená tam zkejsnout na 20 minut za neskutečného lustrování (email, mobil, zaměstnavatel atd.) - čekám, kdy budu muset nosit u sebe i rodný list.

Tím, že jsi nezaložil, jsou sami proti sobě. Krásně je vidět, jak byrokracii povýšili nad obchod. U bank nevídané - absence individuálního přístupu je smutná.
Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí
SocPredator
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 3. 3. 2009 11:28

Mě je jasné, proč to chtějí. Chtějí jít klienta 100 % ověřeného, aby mu pak mohli nutit kontokorent, úvěr nebo kreditní kartu a nemuseli ho znovu vyzývat k návštěvě pobočky, což by spoustu klientů odradilo.

Jenže já ani nestojím o to být zařazen do nějaké databáze potenciálních cílů pro nabízení těchto produktů. Já chci jen a pouze spořící účet.

Já to nepřežiju, byl jsem ponížen :'(
To je poprvé, co mi nějaká banka odmítla zřídit účet.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 3. 3. 2009 11:30

SocPredator: na kopirovani OP mam jednoduchou metodu. Staci cerna fixka na popisovaci tabule. Tou fixkou si na volna mista na OP (nebo i castecne pres fotku) napises nazev spolecnosti, ktera si to kopiruje - zneuziti je tak minimalizovano a navic se da potom krasne dohledat "odkud vitr vane".

Pripadne dalsi moznosti je pruhledna folie (klasickej slidovej obal, co maji ve vsech kanclech) do ktere vlozis obcanku a napises to klasickou lihovkou pres to a potom at si kopiruji do aleluja.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Havers 3. 3. 2009 11:39

To PatrikChrz: Jo, jo. Jsou to byrokrati. Už mě to taky zarazilo, když jsem to četl v jejich "Podmínkách pro získání Spořicího účtu".
http://www.gemoney.cz/ge/cz/1/sporeni/n ... ky-ziskani

Pas již dnes nemusí vlastnit spousta lidí (EU) a řidičák taktéž - pro ty je tu ale možnost použít rodný list.

V ČSOB stačil k založení účtu OP a průkazka zdravotní pojišťovny.
Havers
Diskutér

Odeslat příspěvekod 30kveten2004 3. 3. 2009 11:44

Že Tě to baví pořád přesunovat peníze z banky do banky, kvůli pár desetinám úroku navíc....
A ještě když už je dneska jasné, že to v GE sundají hned na konci akce.
Pracuji jako finanční poradce a za svou prací a výsledky si stojím!
30kveten2004
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 3. 3. 2009 11:53

Jenže u mě je to pár stovek za měsíc. A navíc je to skvělá zábava.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SocPredator 3. 3. 2009 11:58

PatrikChrz píše:Mě je jasné, proč to chtějí. Chtějí jít klienta 100 % ověřeného, aby mu pak mohli nutit kontokorent, úvěr nebo kreditní kartu a nemuseli ho znovu vyzývat k návštěvě pobočky, což by spoustu klientů odradilo.

Jenže já ani nestojím o to být zařazen do nějaké databáze potenciálních cílů pro nabízení těchto produktů. Já chci jen a pouze spořící účet.


Už to není co bejvalo. Dřív jsem do banky chodil pomalu s úsměvem, protože jsem byl pan zákazník.
Dneska tam jdu jako potenciální podvodník, žadonitel (chcete-li lůzr) a naštvanej... protože vím, že mě tam budou vnucovat něco co nechci a vezmou si foun, aby mě mohli otravovat i na dálku.
Sice člověk podepíše souhlas s otravováním, ale kdyby nepodepsal, tak nedostane ten nabízený produkt.

Na obtěžující telefonáty používám metodu rychlého "zavěšení" a už moc nevolaj :-)

30kveten2004 píše:Že Tě to baví pořád přesunovat peníze z banky do banky, kvůli pár desetinám úroku navíc....
A ještě když už je dneska jasné, že to v GE sundají hned na konci akce.


No taky jde o ty 3 bezplatný převody na libovolný účet za měsíc. To se docela hodí, když ING konto je má pevně daný.
A kam to sundají? Myslíš, že se domluví s konkurencí a všichni to dají na 2,5%? Hehe, to už dneska nedělaj ani benzínky :D
Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí
SocPredator
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 3. 3. 2009 12:03

SocPredator píše:... protože vím, že mě tam budou vnucovat něco co nechci a vezmou si foun, aby mě mohli otravovat i na dálku.


Já rozdávám moje lichtenštejnské číslo a jediný "nabízeči" co mi volají jsou z Německa :D A to zatím jen asi 3 krát.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fikyyy 3. 3. 2009 12:25

lichtensteinsky cislo :shock: jak si k nemu proboha prisel? :)

ja asi budu muset "ztratit" moj tel, pac neni tejden co mi nevolaj z nejaky banky nebo operatori kvuli uzasny nabidce :)
fikyyy
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 3. 3. 2009 13:19

United mobile. Je to předplacenka, můžeš mít buď britské nebo lichtenštejnské číslo. Má velmi výhodný roaming. Donedávna po celé Evropě příchozí hovory úplně zdarma, od 1. 1. to změnili na spojovací poplatek 19 Eurocentů :(.
Eventuelně je ještě IcqSIM. Je to to samé, mírně se liší sazby, je tam celkem dobrý datový roaming.

Mám to, abych byl zastižitelný na dovolené. Jinak volám samozřejmě ze služebního telefonu, kde mi zaměstnavatel platí 200 minut, které ani neprovolám.

Donedávna jsem vůbec neměl soukromý mobil, ale od té doby, co jsem dostal mobil od MPÚ, tak jsem se rohodl, že než aby ležel v šuplíku, tak ho oživím aspoň tou lichtenštejnskou SIMkou.

To víš, jsem jedináček, rodiče se o mě bojí, když jsem někde v tramtárii a takhle máme celkem levný spojení, je stojí odchozí hovor asi 12 Kč za minutu, což není tolik.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 30kveten2004 3. 3. 2009 13:26

SocPredator píše:
30kveten2004 píše:Že Tě to baví pořád přesunovat peníze z banky do banky, kvůli pár desetinám úroku navíc....
A ještě když už je dneska jasné, že to v GE sundají hned na konci akce.


No taky jde o ty 3 bezplatný převody na libovolný účet za měsíc. To se docela hodí, když ING konto je má pevně daný.
A kam to sundají? Myslíš, že se domluví s konkurencí a všichni to dají na 2,5%? Hehe, to už dneska nedělaj ani benzínky :D


Budeš koukat:-))
Pak si na mě vzpomeneš.
Pracuji jako finanční poradce a za svou prací a výsledky si stojím!
30kveten2004
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 3. 3. 2009 19:42

Tak podle vyjádření finančního arbitra nepostupuje GE správně, ovšem to je asi tak všechno, čeho dosáhnu. No nic, prdím na ně :(

Odpověď: Finanční arbitr

Při uzavírání smlouvy o běžném účtu (jelikož není v OZ uvedeno jinak, platí to i pro zřízení vkladového účtu) se banka řídí obchodním zákoníkem, kde je v dílu XXIII, § 709 mj. stanoveno, že banka ve smlouvě označí majitele účtu uvedením jména, příjmení, bydliště a rodného čísla nebo data narození, jde-li o fyzickou osobu. To jsou údaje, které lze vyčíst z občanského průkazu. Obchodní zákoník počet předložených dokladů nespecifikuje, toto pravidlo si zřejmě určila banka sama, ovšem ve Všeobecných obchodních podmínkách banky, které má zveřejněny na webových stránkách nemá banka tento požadavek také uveden - na pobočce nepostupovali v souladu s jejich Podmínkami.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod capellen 3. 3. 2009 20:29

PatrikChrz píše:Mě je jasné, proč to chtějí. Chtějí jít klienta 100 % ověřeného, aby mu pak mohli nutit kontokorent, úvěr nebo kreditní kartu a nemuseli ho znovu vyzývat k návštěvě pobočky, což by spoustu klientů odradilo.

Jenže já ani nestojím o to být zařazen do nějaké databáze potenciálních cílů pro nabízení těchto produktů. Já chci jen a pouze spořící účet.

Já to nepřežiju, byl jsem ponížen :'(
To je poprvé, co mi nějaká banka odmítla zřídit účet.


Možná natrefils na nějakého mrzouta. Já konto založil během pár minut, stačila mi občanka, a už směle úročím. Faktem ale je, že některé banky mají vůči klientům docela nemístně nadřazené chování. Osobně jsem zažil největší opruz před desetil lety v USA, kde mi peníze nechtěli vložit na účet :oboze Co s tím ale dělat v cizí zemi?¨... U třetí pobočky jsem pak uspěl :lol:
capellen
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 3. 3. 2009 20:48

Ne, nikoliv. Pán postupoval naprosto striktně podle vnitřních směrnic, které jsou ovšem v rozporu se Všeobecnými obchodními podmínkami banky. To ovšem nikomu v bance nevadí.

Praha, 03.03.2009

Vážený pane Chrzi,

děkujeme Vám, že jste navštívil naše www stránky.
Při založení jakéhokoli produktu u GE Money Bank je opravu potřeba vždy předložit dva doklady totožnosti. Jedním z nich je občanský průkaz a druhým může být pas, řidičský průkaz nebo rodný list. Pokud byste tedy nevlastnil ani pas nebo řidičský průkaz, je možné předložit rodný list.

S pozdravem

GE Money, Zákaznický servis
Vyřizuje: Lenka Ryšavá
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Další stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků