Wüstenrot (banka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod outlier 16. 8. 2011 14:04

Nj. Ale doufám, že to udrží alespoň do konce roku, nerad měním spořák častěji než jednou za rak :)
outlier
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 16. 8. 2011 16:22

A k tomu roku je nejaky konkretni duvod?
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod outlier 17. 8. 2011 10:35

Jo, protože kolem konce roku bude končit plno fixací :) Další takový termín by mohl být 1.10., kdy skončí promo akce Zuno.
outlier
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod filip893 22. 8. 2011 18:34

Ode dneška úroková sazba:

A 2,6% (zůstává)
B-D 2,3%

No není to krásné jak se banky přetahují kdo rychleji dorovná konkurenta? 8-)
What kind of operating system does it use?
It's... Vista!
We're going to die!
filip893
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 23. 8. 2011 05:28

Zuno diky danove optimalizaci vychazi porad lepe. :)
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LibP 24. 8. 2011 12:51

Dnes jsem si s nadšením založil na pobočce spořící účet od Wüstenrotu. Pán po mně chtěl rodné příjmení matky a heslo, které budu používat při telefonickém styku s bankou. Mám trochu obavy, že si mohl to číslo + příjmení zapamatovat. Ostatně by to nebylo tak těžké, protože mi to číslo sám navrhl. Nějak mi nedošlo, že jde zřejmě o číslo, které již nebudu moci nikdy změnit. Když bych byl dostatečně paranoidní, mohl by tyto údaje pak zneužít ke změně veškerých údajů, hesel apod. po telefonu. Nebo je tomu jinak? Prosil bych možná vyjádření pana Wüstenrota, pokud zde ještě funguje. Popřípadě kohokoli, kdo dokáže kompetentně odpovědět. Děkuji.
BTW: Ve formuláři na webu se zadává stejné číslo, nicméně věřím, že jde vše šifrovaně a že se to číslo v podstatě nikdy nikdo nedozví (pouze operátorka jeho části, když je bude po mně chtít).
LibP
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 24. 8. 2011 13:37

Klientske cislo zmenit nejde. Heslo by melo jit zmenit, mrknu se az dorazim domu co je v IB za volby ke zmene, bohuzel si ho nepamatuji - zlate Fio, kde je uzivatelske jmeno i heslo plne volitelne.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LibP 24. 8. 2011 13:56

Zatím díky, Patriku. Jde mi o šestimístné číslo, které se zadávalo ve formuláři při zakládání účtu (prý jde o číslo, které je pak nutné uvádět – nebo jeho části – při identifikaci klienta po telefonu). Toto číslo jsem pánovi na pobočce sdělil,0 aby ho mohl zadat do stejného formuláře (založení účtu), jako je na webu. A vůbec se mi to nelíbí. Nejde tedy o klientské číslo, to je mi celkem jasné, že to nelze měnit. Díky moc!
LibP
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vpe 28. 8. 2011 20:52

To jsou údaje k telefonickému ověření, zavolej si na 800 225 555 (IVR 51, Po-čt 8-17 & Pá 8-15h) a tam ti řeknou, jak to změníš; přes IB lze IMHO měnit jen heslo k IB.
vpe
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LibP 30. 8. 2011 10:29

Díky za radu. Zavolal jsem si. To číslo lze změnit pouze písemně s úředně ověřeným podpisem, což mi přijde absurdní, když už ho může nyní již znát kde kdo. A pak znovu, protože ho operátorka chce CELÉ, nikoli pouze jeho části. Zkoušel jsem si přidat přes telefon transakční účet. Zavolal jsem z jiného telefonu, než jsem nahlásil pro sms klíče. Bohužel po mně chtěli pouze rodné příjmení matky a to číslo pro telefonický styk s bankou. Tedy údaje, které finanční poradce zná. Bez potíží mi ten transakční účet přidali, což považuji za velmi nezabezpečené, pokud tyto údaje zná finanční poradce, který tuším není ani zaměstnancem banky. Zkusím si pouze představit situaci, kdy mi takto někdo změní všechny tři transakční (referenční) účty a nebudu mít kam peníze odeslat. Zadal jsem také platbu pár korun na jeden z transakčních účtů. Uvidíme, zda toto budou nějak ještě ověřovat. Moc se mi to ale musím říct nelíbí. 8-S :grr:
LibP
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod S474N 30. 8. 2011 12:17

LibP: ze by diagnoza F60.0?
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stepano 30. 8. 2011 12:24

LibP píše:Zadal jsem také platbu pár korun na jeden z transakčních účtů. Uvidíme, zda toto budou nějak ještě ověřovat. Moc se mi to ale musím říct nelíbí.


To by mě taky zajímalo, pak dej vědět, jestli chtěli nějakou dodatečnou autorizaci, nebo jestli ti přišla aspoň nějaké notifikační email/SMSka o provedené platbě.
stepano
Diskutér

Odeslat příspěvekod LibP 30. 8. 2011 12:49

S474N: Bez komentáře, na fórech jsem zvyklý komentovat věcně.

stepano: Asi za půl hodiny mi volali na telefonní číslo pro sms transakce (chtěli tytéž údaje jako při zadávání příkazu); to mi přijde dostačující; těžko by mi ukradl telefon zrovna někdo, kdo zná ty údaje (to už by musela být parta zlodějíčků napojená na finančního poradce, což už je opravdu přitažené za vlasy :-)). Nicméně váhám, co s tím. Škoda, že tohle nedělají při každé změně (třeba při změně těch transakčních účtů a kdo ví při čem ještě). Přitom by to mohlo být daleko jednodušší: stačilo by, aby celé to heslo znal pouze klient – zadal by ho v IB při aktivaci či pro ty, kteří nechtějí používat IB, na pobočce do nějakého přístroje pro PINy. A na druhé straně by ho znal server, na němž by byl údaj zašifrován. Operátorovi či operátorce by se pak ukazovaly pouze části toho hesla (třetí číslo zleva apod.). Popřípadě by stačilo, aby operátor či operátorka zadala příkaz do mého IB, já bych dostal sms s dočasným kódem, který bych pak podle ID transakce zavolal zpět. Škoda, mají dobrý úrok. Pokud bych tam měl pár tisíc, tak to neřeším. Při vyšších částkách už začne ale člověk o zabezpečení hodně přemýšlet. Tím malinko odpovídám i S474N.
LibP
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vpe 30. 8. 2011 14:16

Tady je evidentně chyba, že neumějí změnu toho hesla přes IB, a zavolali ti třeba, protože monitorují tohle vlákno? ... To by musel říci někdo kdo ho měnil před tebou.

Ale když to dopisem změníš, zase nějaký úředník si to přečte a napíše do systému, teď je ještě otázka, zda dopis založí nebo skartuje.

A vztah s bankou je o důvěře, zabezpečené není nic 100%, když si to tak vezmeš. Možná je jen snáze zamaskovatelné a hůře zamaskovatelné vykradení...
vpe
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 31. 8. 2011 07:19

No hlavne si dotycny nedomysli jednu zasadni vec, ze se jakykoliv prevod projevi jak v jeho IB, tak i pote NEKDE na uctu ciloveho prijemne. Vzhledem k tomu, ze takovou transakci neautorizoval, tak je to problem banky.
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků