Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Klient ps 13. 10. 2017 09:10

Patriku, jaký 3D secure má prosím tě Česká spořitelna? Numerický, alfanumerický, kolika místný? Dík za odpověď.
Klient ps
Diskutér

Odeslat příspěvekod jutae 13. 10. 2017 09:21

Osmimistny numericky.
jutae
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Navstevnik123 13. 10. 2017 11:29

Zajímavé, transakce které se ještě stihly podle starých podmínek zablokovat na EUR účtu teď vidím ve výpisu CZK účtu jako příchozí platby v CZK (zůstatek se ale nezvyšuje), reálně se ovšem odečetly ze zůstatku EUR účtu, kde to lze poznat pouze podle celkového zůstatku. Prase aby se v tom vyznalo :)

„Mám u UCB bezpoplatkový účet, který nepoužívám. Před výpadkem jsem tam měl cca tři sta korun, nyní mám 57 654 korun (žádná příchozí platba). Pokládal jsem to za chybu v souvislosti s událostmi posledních dnů, tak jsem zkusil v bankomatu dotaz na zůstatek. Ten byl 57 654 korun. Vybrat jsem nezkoušel, bylo by to nezákonné obohacení,“ napsal jeden z klientů na facebooku.

Více na http://zpravy.e15.cz/byznys/finance-a-b ... na-1338518
Navstevnik123
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Tomason87 13. 10. 2017 12:35

jak to mohli takhle podělat? neschopnost opravit chybu a do toho naprosto katastrofální krizová komunikace...to bude mít velké důsledky
Tomason87
Diskutér

Odeslat příspěvekod salam01 13. 10. 2017 13:31

Tvl, čerstvý surrealistický zážitek s UniCredit. Pokaždé, když jsem tam tento týden volal, doporučili mi, ať provedu splátku kreditky na pobočce, dokud jim to nebude fungovat.

Tak jsem dnes zašel na pobočku. K mému překvapení měli polední přestávku. Nevím, kdybych si já ***** všechny své online služby, udělal bych maximum pro to, aby to šlo udělat aspoň osobně. Ale tak žádný stres, však jim jenom nefunguje bankovnictví.

Zašel jsem tam později znovu a bylo to jako ve hře Alfréda Jarryho.

Přijdu do pobočky, tam jedna paní něco řeší se zákazníkem, dvě jsou schované v kukaních a čtvrtá si povídá s někým ohledně nové kuchyně nebo něco. Kývne na mě, ať chvíli počkám.
Čekám několik minut, až se vypovídá, a ptá se mě:
„Co potřebujete?“
„Rád bych provedl úhradu kreditní karty.“
„Tak počkejte na pokladního, bude tady za chvíli.“
A mizí do kukaně.

Sice nechápu, proč bych měl čekat na pokladního kvůli bezhotovostní operaci, ale budiž. Za dalších pár minut tedy přichází pokladní (nejspíš se někde cestou z oběda zdržel).

„Co potřebujete?“
„Rád bych provedl úhradu kreditní karty.“
„Jasně, omlouváme se, atd.“


Něco ťuká do počítače. Obrací se na kolegyni.
„Nemáš manuál ke kreditním kartám?“
„To jde na vnitřní účet, devět dva…“
„No jo, ale kam?“


Když slyším, že se takhle baví o mých penězích, ztrácím definitivně nervy: „No, já to raději nebudu riskovat. Na shledanou.“

Je tohleto normální? K dokreslení rozkladu tohoto ústavu, toto jim dnes (13.10.) visí na zdi uvnitř pobočky:

Obrázek
Kdo se bojí, sere v síni.
salam01
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomason87 13. 10. 2017 13:46

ať to tady rovnou zavřou a táhnou :)
Tomason87
Diskutér

Odeslat příspěvekod Jack111 13. 10. 2017 14:56

Tomason87: Většina jenom nadává, ale u banky zůstane.
Jack111
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod salam01 13. 10. 2017 15:31

Tak průsery se stanou, ale reakce banky jsou naprosto nepochopitelné. Nemluvím ani o krizovém managementu, protože se zjevně žádný nekoná.

BTW, jedna z největších českých pojišťoven tam má účet, a co tam se děje, to ani nechcete vědět. Dvakrát stržené inkaso zakazníkům, nesprávně poslané upomínky, protože se nepárují platby, atd.
salam01
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eR99 13. 10. 2017 16:03

Jak to s těma splátkama KK vlastně je. Včera jsem posílal v režimu D+0 splátku KK. Standardně by měla být dnes splátka v disponibilním zůstatku na KK. Ovšem vypadá to, že tam není. KK nelze splatit platebním příkazem?
eR99
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cestak71 13. 10. 2017 17:10

Na výpisu z KK jsou uvedeny všechny potřebné platební údaje, takže by to jít mělo...
cestak71
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod salam01 13. 10. 2017 17:39

Akorát mně se v IB nezobrazuje vůbec KK (ani debetní karta), takže ani výpisy ke KK.
Kdo se bojí, sere v síni.
salam01
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eR99 13. 10. 2017 21:09

Platební údaje mám uloženy v šabloně v bance odkud standardně splátku zasílám. K tomu žádný výpis nepotřebuji. Jde mi spíš o to, jestli není něco s připisováním splátek. Eviduji u té ze čtvrtka v režimu D+0 zpoždění...
eR99
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod čulibrk 13. 10. 2017 21:15

salam01 píše:Akorát mně se v IB nezobrazuje vůbec KK (ani debetní karta), takže ani výpisy ke KK.


Přesně to samý i u mě. Jako bych žádnou kartu neměl a žádný výpisy nejsou k dispozici. To je ale bordel. :twisted:
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod libol 13. 10. 2017 22:23

eR99: ty utrácíš každý měsíc přesně stejně? - že máš platební údaje v šabloně?
Já nevím, zda blatby ze 7.10. byly zaúčtovány a v jakém kurzu - takže nevím kolik dlužím :-(
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 14. 10. 2017 03:46

taky se mi nezobrazuje KK ani DK a potvrzuju problém v nepripisovani splatek, poslal jsem ji ve ctvrtek v rezimu D+0 a pravdepodobne neni pripsana nebo karta nefunguje vubec, ovsem nemam si to jak overit. Urgoval jsem to dvema zpravami v IB, bez odezvi. Nemit KK s kurzi MC, rusim to komplet.
retron
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků