Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Lodgy 16. 2. 2018 06:36

Budes rusit investovani do AXA fondu? Nebo si to nechas?
Lodgy
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 16. 2. 2018 08:49

Já bych byl za vypovězení KK Axa Uni rád, pojištění na ní už nepotřebuji, hlídat obrat také ne a kdybych ji chtěl točit, tak mi na ni zbývá jen jedna cestovka :)
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lodgy 16. 2. 2018 09:09

Jen pockej, jednou se ti bude treba jeste hodit, az to jinde zkrouhnou.
Lodgy
Diskutér

Odeslat příspěvekod čulibrk 18. 2. 2018 23:44

Z IB AXA mi z položky "MOJE SMLOUVY" zmizela sama od sebe smlouva o investování do podílového fondu AXA CZK Konto. Máte to taky tak?
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod taylor729 19. 2. 2018 00:43

Taky tam smlouvu nemam. To bude zase dalsi technický problem.
Btw ted nekdy uz mely byt pripsane bonusy za prosinec a leden a zatim nic (mel prijit mail). Nekomu to uz pripsali?
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 19. 2. 2018 07:08

Opět nepřipsali (což bude problém na straně UCB), ovšem smlouva o investování je věcí Axy a technické problémy má UCB.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod čulibrk 19. 2. 2018 09:23

Mně za 12/2017 připsali 17.1.2018, ale již před tím jsem několikrát urgoval připsání za předchozí měsíce.

EDIT: Podal jsem dotaz emailem, a už to opravili a vše zase v IB AXA vidím. :tleskani
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod barnyss 21. 2. 2018 21:40

Tak dnes mi konečně UCB vrátila EURa za chybný kurz při platbě v neEUR zemi z listopadu loňského roku. Dával jsem 3x reklamaci, to to ale trvalo..
barnyss
Diskutér

Odeslat příspěvekod Vasek06 21. 2. 2018 21:51

Všiml jsem si, že AXA poslední dobou připisuje bonusy od UCB hodně opožděně. Předpokládám, že to je taky problém UCB. Funguje v této bance něco normálně ?
Vasek06
Diskutér

Odeslat příspěvekod čulibrk 21. 2. 2018 22:21

To mi taky připadá, že v UCB a v AXA musí člověk poslední půl roku podávat reklamace a stížnosti, aby vše fungovalo tak, jak má.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tramin 22. 2. 2018 09:39

Já ještě nemám připsanou ani jednu míli za platby KK od poloviny listopadu.Kdopak za to může?
tramin
Diskutér

Odeslat příspěvekod libol 22. 2. 2018 10:04

Ty - protože nereklamuješ. V UCB už mají aktualizované VOP a přímo v preambuli je - pokud chcete ať dodržujeme svou nabídku - stěžujte si.
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod Prologer 22. 2. 2018 10:53

Včera další fail ze strany UC - přišel dotazník hned dvakrát, nejdříve slovensky a pak i česky.
Oni tam fakt nejsou schopni udělat ani nejjednodušší věc správně :)

Ale nepřipisování odměn mě štve více.
Prologer
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tramin 22. 2. 2018 13:43

libol píše:Ty - protože nereklamuješ. V UCB už mají aktualizované VOP a přímo v preambuli je - pokud chcete ať dodržujeme svou nabídku - stěžujte si.


:-D reklamoval jsem u 2x.Jednou sám,podruhé přes svého bankéře.Na první neodpověděli vůbec,tak jsem to zkusil přes pobočku.Tam mi sdělili,že na reklamace KK mají nyní 45 dnů,místo 30.Dnes je to 48 den a co myslíš?
Takže kdo za to může?Spíš mě ale zajímá,co s tím.Obrátit se na Miles & More?Ti tam propagují KK od UCB hned na úvodní stránce.
tramin
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 22. 2. 2018 15:08

Já mám poslední připsané míle 31.12.2017, a to poté, co jsem to někdy v listopadu reklamoval a zjistili jsme, že se jim do nového systému nepřeneslo správně číslo mojí M&M karty.
Nicméně teď už zase dva měsíce nic...
Lafayette16
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Kamča a 12 návštevníků