Na konci července jsem si založil U konto. Jednání UniCredit se mění v noční můru. Začínají mě opouštět duševní síly.
Od začátku vypisuju úplně debilní 20místné číselné kódy pro smart banking, nebo klíč do online bankingu. Nejdřív do tabletu, pak do telefonu. Protože jsem to zřejmě udělal z několika IP adres, samozřejmě mě zablokovali.
Volám na linku 800 14 00 14, po deseti minutách mi kráva řekne, že nemám nějaké bezpečnostní heslo, že musím na pobočku. Druhý den mi volá bankéř, že na pobočku chodit nemusím, hesla mi pošle.
Hesla poslána, zase jak idiot do tabletu a telefonu házím 20místné číselné kódy. Povede se. Včera se chci přihlásit do on-line bankingu. Zadávám tam několikrát vygenerovaný přístupový kód. Nefunguje. Opět volám na 80 14 00 14, 15 minut čekání. Tam mi chlap řekl, že systém zřejmě generuje falešné, nefunkční kódy.
Už toho mám dost, zruším účet. Chci si sjednat přes web schůzku. Jak debil vyklikávám na 12 obrázcích kde jsou značky, kde jsou auta. Vyklikáno. Žádost o schůzku odeslána.
Dnes mi z 221 210 111 volá kráva a začne mi recitovat otevírací dobu pobočky, kde si chci zrušit účet. Vzteky jsem jí flákl z telefonem.
UCB jak kdybych se ocitl na počátku minulého desetiletí, jak technologicky, tak přístupem personálu, neuvěřitelné.