Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod ROlda78 8. 10. 2018 11:38

Tedy s drkatelem (výjimečně) nesouhlasím:
"Kampaňový klient je výhradně nový klient, který neměl v minulosti s Bankou žádný
smluvní vztah, nebo bývalý klient, který v uplynulých 6 kalendářních měsících nebyl majitelem žádného osobního nebo podnikatelského účtu u UniCredit Bank."

@TnT2
Tak jasně, na každé pobočně můžeš dopadnout jinak..
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 8. 10. 2018 11:42

Omlouvám se, když jsem si to teď 5x přečetl, má pravdu ROlda. :) Nikdy to nemůže být stávající klient (ať už má cokoliv), mohl bych to být např. já, co jsem zrušil KK před akcí, kdybych ovšem neměl ten spořák z přechodu z Axy.

-- 8. 10. 2018 12:58 --

Ale možná jsem tam našel mezírku pro notorické "spořiče/hádače...": Přijde mi, že se tam nikde nepíše o tom, že "bývalost" se posuzuje vzhledem k počátku kampaně. Takže když termín "bývalý" posuzuji na základě jeho běžného významu, v případě, že bych teď zrušil i ten spořák a TnT tu KK, pak bychom se rázem stali bývalými klienty … a já tedy v uplynulých 6m osobní/podnikatelský účet u UCB neměl. :)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod mareka 8. 10. 2018 12:39

Tak já KK Axa mám, ale při zakládání účtu UniCredit ji nikdo neviděl/nezmiňoval. Uvidíme jak dopadne případný bonus v reálu (zpracování trvá pár dní).
Mimochodem - fakt je můj vztah s Axa (se kterým mám smlouvu o používání karty) zároveň smluvním vztahem s UniCredit (jako vydavatelem karty)?

Ad informace via chat a pobočka - každý řekne něco jiného. Na chatu tvrdili že pokud ING přistoupilo na kodex mobility, je to OK = účet mi zruší a odměnu vyplatí. No a na pobočce řekli (shodli se na tom tři přítomní zaměstnanci) že to je spořicí účet na který se odměna nevztahuje, ale že stačí když z jiného účtu převedu trvalé platby (ale rušit ho nemusím).
mareka
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 8. 10. 2018 14:54

Pokud jde o KK, Ty nemáš vztah s Axa, ale s Unicredit. Tak ono jde o to, jak to v těch podmínkách mysleli. Pokud tak, jak je to napsáno, pak by KK vadit měla.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod TnT2 8. 10. 2018 15:35

Založil jsem na pobočce U Konto Premium, bankéř sice v systému KK AXA hned našel, ale prý by to nemělo vadit, jelikož jsem u nich účet neměl, tak uvidíme.
Curve karta promo kód na £5: RG7YB | Bondster promo kód: 0539 | Mintos kód: 21GMHB | Portu na 3 měsíce zdarma? Stačí SZ.
TnT2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod pomah 8. 10. 2018 16:04

Ja pri minule akci odmenu za zalozeni uctu dostal, i kdyz jsem mel kreditni kartu.
pomah
Návštěvník

Odeslat příspěvekod redhaven 8. 10. 2018 18:35

Já měl u nich před 10 járy Vkladní knížku v USD, jsem tedy nový klient nebo ne? I když si myslím, že účet v tomto Ústavu...není žádná výhra, spíše prohra...
redhaven
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod pomah 8. 10. 2018 18:43

Tak jasne, ten ucet mam jen kvuli odmene, na pouzivani to moc vhodne neni, ale zrusit ho muzu az po roce.
pomah
Návštěvník

Odeslat příspěvekod vpe 9. 10. 2018 14:00

drkarel píše:Podmínky hovoří jasně - vadí jen osobní účet, což není ani KK, ani spořicí účet … takže já bych se ani na chatu neptal, protože pak bych na ně musel být nepříjemnej. :)


Ten chat neprovozuje ani banka, ale najata agentura, takze pokud chces neco vedet najisto, napis srozumitelny dotaz primo na mail (coz sice dojde do stejne agentury, ale alespon ho predaji dale, kdyz si s nim nevedi rady ;-)
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stillmann 3. 11. 2018 18:21

Mám dotaz k téhle bance :-) zadal jsem trvalý příkaz,vše zkontrolováno,účet,kod banky,částka,variabilní symbol,je to asi 10dní a adresát nic neobržel..co s tím?
stillmann
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tomaslany 3. 11. 2018 18:23

Hlavne tedy jsi mel jeste zkontrolovat datum provedeni, frekvenci, zustatek.
:D
tomaslany
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Mikka1 3. 11. 2018 20:35

Mohu se zeptat, jaký účet jste obětovali kvůli mobilitě?
Mikka1
Nadšenec

Odeslat příspěvekod mareka 3. 11. 2018 20:41

Už jsem to psal výše - když jsem UniCredit zakládal, v bance mne upozornili že není nutné účet jinde zrušit. Chtěli jsem souhlas, aby z jiného účtu převedli trvalé platby a inkasa.

Je to pár dni a tak nyní čekám, zda se tímto opravdu splnil jejich požadavek na mobilitu (a bonus).
mareka
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 3. 11. 2018 22:30

Přesně jak píše Mareka, žádný účet není kvůli akci UniCredit třeba rušit, podmínky mluví jasně. Pro bonus 500 Kč je jen třeba, aby byl dokončen převod všech trvalých příkazů a svolení k inkasu, ne aby byl původní účet zrušen. Mě přímo na pobočce UniCredit říkali, že zavírat původní účet není třeba, ve formuláři na změnu banky tedy ani nebyl požadavek uzavření vznesen (jen požadavek přenosu všech příkazů a inkas). Takže obětovat účet není třeba žádný. Já si zkrátka ve Fio (používám okrajově) udělal 2 trvalé příkazy a toto nechal přenést, podmínky to plní a Fio mi zůstane (občas se hodí např. na SEPA platby).
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod Mikka1 3. 11. 2018 22:44

Děkuji. Použiju tedy účet u KB a zadám v něm nějaké trvalé příkazy. Rušit ho nechci, nemám jinou kartu Visa.
Mikka1
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků