Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod wit.cz 8. 1. 2018 21:15

Za jak dlouho odpoví na zpravu v IB? Zatím na jednu odpověď čekám tři měsíce, na druhou už týden. Reaguje tam někdo?
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vasek06 8. 1. 2018 21:30

Hmm .. já jsem jim napsal asi 3 x za poslední 3 měsíce a 2 x volal a pak už jsem to vzdal ..
ani jedna odezva ... je to asi banka pro lidi ...
Vasek06
Nadšenec

Odeslat příspěvekod cestak71 8. 1. 2018 22:34

Nový konverzní poplatek 0,5 % se týka všech KK.
cestak71
Návštěvník

Odeslat příspěvekod retron 8. 1. 2018 22:43

na zprávy v IB nereagujou a když reagujou tak ve stylu kontaktujte infolinku případně pošlete mail
minimálně všech MC KK, proto je tam jmenovaná VISA AXA zvlášť
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MarKom 8. 1. 2018 23:04

Nemá někdo problém s výpisem z účtu za prosinec?

Mám tam položky Debetní úrok za období 1.12.2017-31.12.17 (může to být za překročení debetu?) a Přepočet úroku za období.
On celej ten dokument se mi zdá podivně "zprasenej", vklad na bankomatu mam vedenej v kolonce výdaje..

Na zprávu v IB mi nikdy nikdo neodpověděl. To neni banka, ale bordel!
MarKom
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lafayette16 9. 1. 2018 09:29

tramin píše:
wit.cz píše:Kvůli těm 0,5% při konverzi měn u KK, co dávají do novýho sazebníku. Přišlo mi to na přelomu roku dopisem.


4. Kreditní karty Převodní poplatek za konverzi měn – 0,5 % z částky

13.3 Kreditní karty Převodní poplatek za konverzi měn – 0,5 % z částky1)
1)Týká se pouze platební karty Visa Electron AXA s úvěrovým limitem.
Mají to lišácky napsané :-D




Tohle se týká jen jednoho druhu karty, který už moc není, ne? VISA Electron už určitě nevydávají, tak jen těch pár, co dobíhají.
Karty Miles And More by se to vůbec týkat nemělo.

Nicméně 5.1. jsem platil v EUR (zaúčtováno 8.1.) a kurz je 26,26, což vychází asi 2,5% nad kurz MC. Co to má znamenat, to nevím, ještě počkám na další platby teď z víkendu a dám asi reklamaci.

-- 9. 1. 2018 09:30 --

MarKom píše:Nemá někdo problém s výpisem z účtu za prosinec?

Mám tam položky Debetní úrok za období 1.12.2017-31.12.17 (může to být za překročení debetu?) a Přepočet úroku za období.
On celej ten dokument se mi zdá podivně "zprasenej", vklad na bankomatu mam vedenej v kolonce výdaje..

Na zprávu v IB mi nikdy nikdo neodpověděl. To neni banka, ale bordel!



Mám problém, že výpis stále není. Měl být 5.1. a dnes (9.1.) stále ještě není.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod rippe 9. 1. 2018 10:12

čulibrk píše:
pnovk píše:V prosinci mi nepřišel bonus z UCB Visa Axa kreditky na AXA CZK konto, vždy to chodilo v dvouměsíčních intervalech a připsalo se to kolem 15 dne v měsíci. Máte to také tak, nebo je chyba jen u mě?


Volal jsem do AXY i UniCreditbank. Ještě nemají vše opraveno po změně jejich internetbankingu. Vědí o tom. Prý do 15.1.2018 by to mělo být OK.

Dnes prisla SMS z AXA, ze bonus z UCB byl zainvestovan.
rippe
Návštěvník

Odeslat příspěvekod houghs 9. 1. 2018 11:07

Lafayette16 píše:
Nicméně 5.1. jsem platil v EUR (zaúčtováno 8.1.) a kurz je 26,26, což vychází asi 2,5% nad kurz MC. Co to má znamenat, to nevím, ještě počkám na další platby teď z víkendu a dám asi reklamaci.


Kurzy jsou stále špatné od října po přechodu na nový systém, mají to automaticky všechno pak opravit a peníze vrátit, mám pocit, že termín si dali do 25.1.2018. To sdělení je na posledním výpisu ke kreditní kartě. Zadávat reklamaci v této chvíli nemá cenu.
houghs
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lafayette16 9. 1. 2018 14:59

Aha, já jsem to na výpisu neviděl. Tak dobrá, zatím nic nereklamuju a počkám. Koukal jsem, že na výpise píšou kurz CZK/EUR ať platím jakoukoliv měnou :-) Platil jsem něco v GBP a něco v UAH a všude je kurz koruna/euro.

Prostě Unicredit... :-)
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod čulibrk 9. 1. 2018 16:57

Až dnes mi připsali bonus do AXA za 10/2017 a 11/2017.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod milanBrno 9. 1. 2018 20:03

Prave jsem zjistil, ze mi byl nauctovan poplatek za 5 sms klicu s datem zauctovani 29.12. (tedy zpetne - minuly tyden tam zadne poplatky nebyly).
Hlavni vtip je ale v tom, ze mi zadne sms klice neprisly (nemohly - neprovadim zadne platby a na ucet se prihlasuji pres mobilni aplikaci, tedy bez sms).
Navic, pokud ma klient nejaky uverovy produkt, tak ma tyto sms zdarma.
Ja uverovy produkt mam.

Tak si kdyztak prekontrolujte...
Telekomunikace: Neomezene volani a sms + 20GB za 666kc/mes.
FinTech: za vyuziti meho doporuceni nabizim odmenu (Revolut , SkipPay , Twisto , Curve , Plutus , Portu , RONDA , RB , Indigo , Coinmate , Anycoin , Trading212 atp.)
Zabava: HBO MAX za 50kc
milanBrno
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lafayette16 9. 1. 2018 23:15

Mně zase naúčtovali poplatek za papírový výpis. Po reklamaci vrátili.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod taylor729 10. 1. 2018 04:47

Pripsal se vam na kartu prosincovy bonus 1% z u-setrere? V u-setrete jsem ho mel uz v prosinci, ale na karte porad nic.
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 10. 1. 2018 06:52

Nee, zřejmě platí toho 15., jak je údajně psáno v nějakých podmínkách, jak někdo psal o pár stránek dříve (dokonce možná jen jednu).
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod retron 10. 1. 2018 09:37

připisování u-šetřete je k 15. a 30. dne v měsíci, máte to v podmínkách
jinak v IB už je výpis ke KK jehož součástí je sdělení:

Vážený kliente,
dovolujeme si Vás informovat, že z důvodu změny bankovního systému od 9.října 2017 evidujeme technickou chybu, v důsledku které dochází k použití nesprávného kurzu při převodu karetních transakcí z cizí měny na měnu kartového účtu (CZK) – namísto kurzu MasterCard je použit kurz Banky.
K odstranění technické chyby, která má za následek nekorektní přepočet, by mělo dojít nejpozději k datu 25.1.2018, do této doby však bohužel budou transakce i nadále převáděny nesprávným kurzem. Dovolte, abychom se Vám za toto nedopatření upřímně omluvili a ujistili Vás, že veškeré transakce, u nichž byl/bude použit nesprávný kurz, Banka pečlivě monitoruje a k datu 25.1.2018 automaticky zajistí jejich opravu takovým způsobem, abyste jako klient nebyl touto chybou poškozen – z Vaší strany tedy není nutné v souvislosti s použitím nesprávného kurzu zadávat reklamace.
Ještě jednou se velmi omlouváme, děkujeme za Vaše pochopení a trpělivost a doufáme, že do budoucna budete moci svou kartu opět využívat k plné spokojenosti.
S pozdravem a přáním všeho dobrého v nadcházejícím adventním období
Vaše UniCredit Bank
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků