Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod for.ce 8. 8. 2017 20:41

Patrik: Diky, tak jeste pockam.
for.ce
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Klient ps 9. 8. 2017 10:25

Na konci července jsem si založil U konto. Jednání UniCredit se mění v noční můru. Začínají mě opouštět duševní síly.
Od začátku vypisuju úplně debilní 20místné číselné kódy pro smart banking, nebo klíč do online bankingu. Nejdřív do tabletu, pak do telefonu. Protože jsem to zřejmě udělal z několika IP adres, samozřejmě mě zablokovali.
Volám na linku 800 14 00 14, po deseti minutách mi kráva řekne, že nemám nějaké bezpečnostní heslo, že musím na pobočku. Druhý den mi volá bankéř, že na pobočku chodit nemusím, hesla mi pošle.
Hesla poslána, zase jak idiot do tabletu a telefonu házím 20místné číselné kódy. Povede se. Včera se chci přihlásit do on-line bankingu. Zadávám tam několikrát vygenerovaný přístupový kód. Nefunguje. Opět volám na 80 14 00 14, 15 minut čekání. Tam mi chlap řekl, že systém zřejmě generuje falešné, nefunkční kódy.
Už toho mám dost, zruším účet. Chci si sjednat přes web schůzku. Jak debil vyklikávám na 12 obrázcích kde jsou značky, kde jsou auta. Vyklikáno. Žádost o schůzku odeslána.
Dnes mi z 221 210 111 volá kráva a začne mi recitovat otevírací dobu pobočky, kde si chci zrušit účet. Vzteky jsem jí flákl z telefonem.
UCB jak kdybych se ocitl na počátku minulého desetiletí, jak technologicky, tak přístupem personálu, neuvěřitelné.
Klient ps
Diskutér

Odeslat příspěvekod brňák73 9. 8. 2017 13:31

Klient ps píše:Na konci července jsem si založil U konto. Jednání UniCredit se mění v noční můru. Začínají mě opouštět duševní síly.
Od začátku vypisuju úplně debilní 20místné číselné kódy pro smart banking, nebo klíč do online bankingu. Nejdřív do tabletu, pak do telefonu. Protože jsem to zřejmě udělal z několika IP adres, samozřejmě mě zablokovali Vzteky jsem jí flákl z telefonem.
UCB jak kdybych se ocitl na počátku minulého desetiletí, jak technologicky, tak přístupem personálu, neuvěřitelné.

Nevim jak ted ale drive slo mit smarbanking jen na jednom zarizeni. A pokud clovek aktivoval na druhem (napr mel v mobilu a aktivoval jeste na tabletu) tak ta prvni aktivace byla zrusena....vzdy fungovala jen ta posledne provedena....
brňák73
Návštěvník

Odeslat příspěvekod marvy 9. 8. 2017 21:29

Klient ps: to ti verim ,ale staci zajit normalne na jakoukoli pobocku a tam ti ucet zrusi.Ja jsem to tak udelal ani jsem na tu linku nevolal.
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod houghs 10. 8. 2017 08:14

brňák73 píše:
Klient ps píše:Na konci července jsem si založil U konto. Jednání UniCredit se mění v noční můru. Začínají mě opouštět duševní síly.
Od začátku vypisuju úplně debilní 20místné číselné kódy pro smart banking, nebo klíč do online bankingu. Nejdřív do tabletu, pak do telefonu. Protože jsem to zřejmě udělal z několika IP adres, samozřejmě mě zablokovali Vzteky jsem jí flákl z telefonem.
UCB jak kdybych se ocitl na počátku minulého desetiletí, jak technologicky, tak přístupem personálu, neuvěřitelné.

Nevim jak ted ale drive slo mit smarbanking jen na jednom zarizeni. A pokud clovek aktivoval na druhem (napr mel v mobilu a aktivoval jeste na tabletu) tak ta prvni aktivace byla zrusena....vzdy fungovala jen ta posledne provedena....


Online klíč je možné mít opravdu jen na jednom přístroji. Smart banking by mohl teoreticky fungovat i na těch dalších, ale v praxi ne, protože obě aplikace jsou navzájem propojeny. Se zprovozněním je nutná trpělivost, ale jak se to zprovozní, tak to pracuje celkem spolehlivě. Mě se stalo, že online klíč začal po nějaké době používání generovat špatné kódy a na příčinu se nikdy nepřišlo. Stalo se to během dvou let asi třikrát, aplikaci bylo nutné z telefonu smazat a znovu požádat o aktivační kódy. Stačilo zavolat na hotline, návštěva pobočky nebyla nutná. Komunikační heslo je dobré si tyto věci pak poznamenat např. ke smlouvě k účtu.

Workflow u zakládání účtu v UCB je asi problematické, na spoustu věcí se zapomene a jsou z toho pak velké zmatky. Přístupové kódy, limity, disponenti, karty, výpisy, komunikační hesla. Ideální by bylo nachystat si založení účtu v klidu doma, zadat všechny potřebné údaje a na pobočku pak jen podepsat dokumenty. A personál? Všude v bankách podobný, bohužel lepší není. Už jsem si zvykl, nejlépe na pobočku chodit co nejmíň.
houghs
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 10. 8. 2017 09:29

Mám na debetní kartě zablokované platby na Internetu a MO/TO (v IB hláška ...). Přesto si hotel bez problémů s mým souhlasem stáhl dopředu platbu za nocleh. K čemu taková blokace pak je?
Nejprve MirdaM, poté MirekM007. Uvolnění aliasu MirekM se asi tak rychle nedočkám ...
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod avathar 11. 8. 2017 20:41

no spolehlive....mel jsem účet 3 roky. dvakrát se aplikace resetovala sama od sebe a pak vždycky při aktualizaci. už me to nebavilo.
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod for.ce 13. 8. 2017 09:12

PatrikChrz píše:
voko bere píše:
PatrikChrz píše:No, mně se tedy naposledy připsalo 800 Kč. Tak fakt nevím.

Kdy se ti to připisuje? Jak dlouho po konci zúčtovacího období kreditky? Já už bych měl mít 800 Kč bonus (2 zúčtovací období), zúčtovací období kreditky končilo 25 den v měsíci a dosud 800 Kč na AXA CZK konto nepřipsali. Asi nákup podílů nějakou dobu trvá? :hm

10. 5. a 10. 7.
zúčtovací mám také 25.

netlik píše:Jestli to nebude podobne jako u kreditky M@M. Tam vznikne narok na bonus, ale je pripsan az o mesic pozdeji.

Anebo to připisují jen v lichých měsících? Každopádně 10.8. a ani do teď tam nic připsaného nemám.
for.ce
Návštěvník

Odeslat příspěvekod for.ce 18. 8. 2017 07:38

Dnes prisla SMS, bonus 800 Kc konecne zainvestovan. V IB je datum nakupu 15.8.2017.
for.ce
Návštěvník

Odeslat příspěvekod marvy 31. 8. 2017 05:57

Je v poradku,pokud mi pracovnice banky tvrdi,ze kdyz podam zadost o zruseni uctu a karty a dnes to bude na centrale banky,ze mi bude nauctovany stejne poplatek 199kc za nesplneni podminek.? Doufal jsem,ze v den sepsani vypovedi produktu,se jiz poplatky neuctuji.Diky za radu
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 31. 8. 2017 06:10

Dokud smlouva běží...
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod barnyss 4. 9. 2017 21:53

Ve vedlejším vlákně fremantle píše
Equa takhle bohužel nefunguje, platba ve třetí měně ti neprojde, ani pokud bys měl na (EUR )účtu milion... UCB funguje, ale pozor na to, že tam se taky mění obchodní podmínky a banka začíná rozlišovat, jaký účet je nastavený jako "primární" a vůči němu platbu v cizí měně (zřejmě) zaúčtuje (není to z upravených podmínek příliš jasné - viz. vlákno UCB), takže bude si lepší asi do banky zavolat, jak to je a v případě potřeby si primární účet přehodit na EUR (může být u U konta zpoplatněno, Premium to bude mít v ceně)...

Teď jsem měl zajímavou zkušenost:
kupoval jsem letenky u Ryanair a při platbě debetní kartou UCB - po zadání čísla karty - se vyúčtovaná částka v CZK změnila na odpovídající částku v EUR. Tak jsem zkusmo změnil číslo na mojí kreditku Moneta (CZK) a částka z EUR se změnila na CZK. A opět znova po zadání čísla UCB karty se to změnilo na EUR, což jsem zaplatil.
Má to snad znamenat, že ke kartě UCB mám nastavený jako primární účet EURový, a lze to podle čísla karty zjistit ... Asi jo.
barnyss
Diskutér

Odeslat příspěvekod houghs 6. 9. 2017 19:22

barnyss píše:Teď jsem měl zajímavou zkušenost:
kupoval jsem letenky u Ryanair a při platbě debetní kartou UCB - po zadání čísla karty - se vyúčtovaná částka v CZK změnila na odpovídající částku v EUR. Tak jsem zkusmo změnil číslo na mojí kreditku Moneta (CZK) a částka z EUR se změnila na CZK. A opět znova po zadání čísla UCB karty se to změnilo na EUR, což jsem zaplatil.
Má to snad znamenat, že ke kartě UCB mám nastavený jako primární účet EURový, a lze to podle čísla karty zjistit ... Asi jo.


V tomto je banka nevinně. Je to typické DCC a Ryanair to dělá podobně jako PayPal. Měnu je možné pod chytře maskovaným odkazem změnit.
houghs
Diskutér

Odeslat příspěvekod barnyss 6. 9. 2017 22:19

Jj, máš pravdu, dělá to jenom u karty UCB s navázaným EUR účtem (kromě navázaného CZK účtu). Ale to znamená, že Ryanair považuje tuto kartu za EUR měnu, když se podbízí s DCC, čili mám asi opravdu jako primární účet navázaný EUR.
Přílohy
ryanair1.jpg
ryanair1.jpg (14.79 ) Zobrazeno 967 krát
ryanair2.jpg
ryanair2.jpg (53.76 ) Zobrazeno 970 krát
barnyss
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 7. 9. 2017 06:21

U Unicredit je to takto:
Pokud tam máš napojený EUR účet, tak při platbě v jakékoliv cizí měně se platba strhává z EUR účtu. Vždy. Pokud na něm není dostatečný zůstatek, platba se neprovede a to i když je na CZK účtu dost peněz (vlastní zkušenost)
Při platbě v CZK proběhne stržení z CZK účtu.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků