No když jsem si před časem zakládal účet u EQ osobně na kiosku, tak se mě bankéř ptal, jestli to bude můj jediný resp. hlavní účet. Tak jsem mu po pravdě řekl, že ne. Z toho moc nadšený nebyl ((ale v dnešní době člověk ve městě bez účtu??). Já na to že JBMNT. On odpověděl neutrál, žádné nadšení. Já že mám zájem o spořák, platby na netu, KK, jak to budou mít s pojištěním, a zda mi umí nabídnout hypo a co fondy? Něco měli, něco ne, něco chystají. A pak jsem se ptal já, jak to vlastně má on? Řekl, že jeden b.ú. má na hypo (kterou už má dlouho) a druhý u EQ. Pak se zase ptal on, esli budu chtít to bonusový kilo. Řekl jsem, že by mě to potěšilo, ale že nemám s sebou to doporučující číslo. A že se zastavím jindy. A že mi o to kilo zase tak nejde. Tak mě chvíli něco jakože chválil banku. Pak vyplnil formuláře, podpisy, a podle mě stopil to kilo za doporučení. Ale celkově (pro úplně novýho klienta) moc ochotný nebyl. Už tehdy to na mě působilo, že mají snahu si klienty vybírat...
Naopak když jsem rušil účet u RB, tak mladá bankéřka sršel radostí, jak jí jde práce od ruky a evidentně ji šlo o spokojeného klienta! Teprve až když jsme podepsali "Dohodu o zániku závazku", tak ji asi došlo, že už se zřejmě neuvidíme...
A ja som opáčil, že to nevadí, a že kartičku s koníkmi si napchám (slušně řečeno) do vrecúška.