FIO

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod DrumSession 7. 8. 2018 00:24

Tak jsem byl shodou okolností donucen používat další IB od jedné z větších bank v CZ. Tak klikám jako pako, abych se něco dozvěděl o platbách a rychle nic moc nenacházím, hodně bublin a odkazů, opět je to user do not friendly, nepřehledné, celkově až zoufalé... Takže IB FIO je pro mě dlouhodobě nejlepší a nejpřehlednější v CZ. Díky!
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DrumSession 9. 8. 2018 17:35

FIO bance se daří, za 1H18 navýšila zisk na 510 mil. Kč a hlásí 850 000 klientů
https://www.kurzy.cz/zpravy/463187-fio- ... 0-klientu/
Předpokládám, že FIO o nové klienty stojí. Naopak u RB mi přijde, že si je spíše "vybírá"
viz. str.230 viewtopic.php?f=316&t=1247580&p=12007058#p12007058
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lemming 9. 8. 2018 19:15

DrumSession píše:Takže IB FIO je pro mě dlouhodobě nejlepší a nejpřehlednější v CZ.


Povídali že mu hráli. Nedávno jsem potřeboval změnit cílový účet trvalého příkazu. Ale to "nejde" - musel jsem jak trotl příkaz zrušit a znova zadat. Na jejich neschopnost udělat potvrzování přes mobilní aplikaci nadávám pokaždé, když musím zadávat nějaký příkaz a opisovat ten nesmyslně dlouhý potvrzovací kód...
lemming
Diskutér

Odeslat příspěvekod radecekh 9. 8. 2018 19:59

lemming:
Že je něco nejlepší, neznamená, že je to dokonalé. V tomto případě to spíš znamená, že to má nejméně chyb.
Chápu, že někomu chybí možnost změnit cílový účet u trvalého příkazu, i chápu, že by raději chytřejší mobilní aplikaci. Neznám zdaleka všechny IB všech bank, ale z těch co s nimi mám zkušenosti (Fio, RB, Equa, mBank, ČS, Moneta), je ta Fio o třídu lepší než ostatní.

Jinak Fio bance blahopřeju k tak skvělému hospodářskému výsledku a doufám, že pan ředitel nekecal, když říkal, že budou investovat do rozvoje a vylepšování produktů.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod S474N 10. 8. 2018 20:10

lemming: jen pro zajimavost, zkousel si jim ty napady poslat?
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
všude byl, všechno zná
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirekM. 11. 8. 2018 07:23

Ztrata casu a energie ...
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod DrumSession 11. 8. 2018 12:20

lemming píše:... musel jsem jak trotl příkaz zrušit a znova zadat. Na jejich neschopnost udělat potvrzování přes mobilní aplikaci nadávám pokaždé, když musím zadávat nějaký příkaz a opisovat ten nesmyslně dlouhý potvrzovací kód...

Mobilní aplikace beru především jako platební možnost než hlavní plnohodnotnou přístupovou cestu, i když je mi jasné že se to mění, ale zadávat na mobilu čísla a neuňufnout se na pidi klávesnici a kontrola na mini obrazovce?
Lemming: Tvůj přístup se blíží vrcholu lenosti a pohodlnosti (na úkor bezpečnosti...) :pozor :nenapadne
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zedna1 11. 8. 2018 16:24

S474N píše:lemming: jen pro zajimavost, zkousel si jim ty napady poslat?


Souhlasim s MirekM, ze je to naprosta ztrata casu a energie, zcela stejny stav jako v mBank.
Vyzkousel jsem si to na vlastni kuzi.

Mych mnoho desitek hlaseni pres FIO servis ohledne chyb/nedostatku/pripominek/nametu bylo temer VZDY reseno stylem preposleme to kompetentnim osobam a uzavreno bez vysledku. Ve skutecnosti vsechno hazeli primo do kose.

Je to zpusobeno velmi nevhodnym zpusobem nastaveni komunikace FIO banky se svymi klienty, protoze komunikace se neresi centralne (s odborniky na centrale), ale vzdy to resi pouze pracovnici domovske pobocky, kteri nejsou technicky zdatni a systemu (na hlubsi technicke urovni) nerozumi, jsou totiz skoleni pouze na odpovidani laickych dotazu od nezkusenych klientu ohledne zakladnich sluzeb.

Takze zaver: Je zcela zbytecne psat na FIO servis cokoli (chyby/pripominky/namety), krome beznych uzivatelskych dotazu. :-(

To, ze FIO banka nema centralni infolinku ani centralni emailovou adresu (napr. info@fio.cz) a FIO servis neni napojen na centralu, ale vse se resi pouze pres pobocky je ze vsech bank naproste unikum, ktere nikde jinde neni a bohuzel z praxe je videt, ze je to obrovska nevyhoda s negativnim dopadem na klientskou zkusenost.

I presto, ze mam FIO jako svoji hlavni banku k niz jsem presel z mBank, vidim ze ani zde neni vse optimalni (schvalne nerikam idealni). Ale budme radi alespon za to co je zde k dispozici, i tak se totiz dle meho nazoru stale jedna o nejlepsi nebo alespon jednu z nejlepsich bank v CR, pokud budeme mit na zreteli bezpoplatkovost a nejlepsi pomer cena/vykon pro zakladni bankovni sluzby.

EDIT:
Takze tak jak nyni po zkusenostech kazdeho durazne varuji pred mBank (kterou jsem driv doporucoval),
tak FIO kazdemu doporucuji s tim, ze i tato banka ma sve mouchy, ale celkovy dojem je ve vysledku vyborny.

Jsem velmi rad za ty rekordni a stale narustajici zisky FIO banky z posledni doby (cisty zisk 500 milionu Kc za prvni pololeti 2018!!), snad to bude mit i pozitivni vliv na nektere chyby/nedodelky/chybejici sluzby do budoucna.
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 11. 8. 2018 18:29

Zedna1 píše:Souhlasim s MirekM, ze je to naprosta ztrata casu a energie, zcela stejny stav jako v mBank.
Vyzkousel jsem si to na vlastni kuzi.
I já souhlasím. Také mám s tím podobné zkušenosti.
Zedna1 píše:Je to zpusobeno velmi nevhodnym zpusobem nastaveni komunikace FIO banky se svymi klienty, protoze komunikace se neresi centralne (s odborniky na centrale), ale vzdy to resi pouze pracovnici domovske pobocky, kteri nejsou technicky zdatni a systemu (na hlubsi technicke urovni) nerozumi, jsou totiz skoleni pouze na odpovidani laickych dotazu od nezkusenych klientu ohledne zakladnich sluzeb.
Ano je to tak. Připadá mi to tak, že možná na centrále ani nemají přímo určené pracovníky pro komunikaci s klienty a proto to řeší přes domovské pobočky. Nyní když jim zisky rostou tak by si snad mohli dovolit něco takového zavést, ale to bychom asi po této bance chtěli trochu příliš moc.
Zedna1 píše:ani centralni emailovou adresu (napr. info@fio.cz)
E-mail na centrálu je fio@fio.cz (https://www.fio.cz/o-nas/kontakty). Kdysi jsem tento e-mail vyzkoušel, ale výsledek stejný jako přes FIO servis v IB tj. bez jakékoliv odezvy.
Zedna1 píše:I presto, ze mam FIO jako svoji hlavni banku k niz jsem presel z mBank, vidim ze ani zde neni vse optimalni (schvalne nerikam idealni).
Banka kde by bylo vše optimální nebo ideální v Česku a možná ani ve světě neexistuje. Všude je více či méně něco co není zcela optimální nebo z pohledu klientu ideální. FIO i přes ty všechny nedostatky považují za jednu z těch lepších v Česku.
Zedna1 píše:Takze tak jak nyni po zkusenostech kazdeho durazne varuji pred mBank (kterou jsem driv doporucoval),
tak FIO kazdemu doporucuji s tim, ze i tato banka ma sve mouchy, ale celkovy dojem je ve vysledku vyborny.
MBank je už pro mnoho rozumně myslících lidi zcela odepsanou a nepoužitelnou bankou. FIO se prozatím pro ne příliš hodně náročné bankovní klienty už docela dlouho drží na předních místech a proto ani já bych na rozdíl od mBank neměl problém tuto banku komukoliv doporučit.
Zedna1 píše:stale narustajici zisky FIO banky z posledni doby (cisty zisk 500 milionu Kc za prvni pololeti 2018!!), snad to bude mit i pozitivni vliv na nektere chyby/nedodelky/chybejici sluzby do budoucna.
Na chybějící služby do vzdálenějšího budoucna možná ano, ale na to ostatní bych příliš nedoufal.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 11. 8. 2018 19:26

Moc nesouhlasím. Jednou jsem jim pak o chybě v IB a asi dobrý dvou dnů to opravili.
Decentralizovaná klientská podpora může být taky výhodou, protože vám odpoví přepážkový pracovník, který ty problémy zná z praxe. U ostatních bank je to často vyhrazená pracovnice, která neví, vo co go.
Tím ale nechci říct, že nemají co zlepšovat. Většinu těch dobrých věcí měli už před 10 lety, od té doby se něco zlepšilo, něco zhoršilo, ale pokrok více méně minimální.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod vlazy 11. 8. 2018 20:06

Pokud se jedná o nějakou větší a zásadní chybu tak se tím asi zabývají a opraví to, ale na nějaké z jejích pohledu drobnosti nebo připomínky na vylepšení něčeho asi kašlou. Přepážkový pracovník ale těžko vyřeší nějaký problém s funkčnosti IB, připomínku na vylepšení něčeho a to vše asi snad přeposílají na centrálu k řešení. Kdysi dávno jsem se na pobočce ptal přepážkového pracovníka na něco ohledně Cashbacku u karet FIO a ten ani nevěděl co to je, ale měl alespoň snahu to někde zjišťovat. Protože mi na tom ale až tolik nezáleželo a nechtělo se mi čekat až to zjisti tak jsem mu poděkoval a odešel.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod JPT666 12. 8. 2018 02:46

Zedna1 píše:Ve skutecnosti vsechno hazeli primo do kose.


Jak víš, že to házeli do koše ?

Zedna1 píše:komunikace se neresi centralne (s odborniky na centrale), ale vzdy to resi pouze pracovnici domovske pobocky, kteri nejsou technicky zdatni a systemu (na hlubsi technicke urovni) nerozumi, jsou totiz skoleni pouze na odpovidani laickych dotazu od nezkusenych klientu ohledne zakladnich sluzeb.


Podle mě to přeposílají dál akorád to třeba ty nápady nikoho nezaujmou, tak to nepřidají. Jinak asi většinou všecko co dokážou řeší na pobočce.

Zedna1 píše:Mych mnoho desitek hlaseni pres FIO servis ohledne chyb/nedostatku/pripominek/nametu bylo temer VZDY reseno stylem preposleme to kompetentnim osobam a uzavreno bez vysledku.


Možná to prostě uzavírají z hlediska konkrétní odpovědi a nenechávají to otevřené až do doby než ten námět přidají nebo zamítnou někde nahoře.

Já jsem taky našel nějakou drobnou chybu a ozval se pak někdo mimo pobočku a chtěl screenshot a do pár dní to bylo opravené.
JPT666
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MirekM. 12. 8. 2018 07:07

Michate zde dve veci, vylepsovani systemu a odstranovani chyb. Reagoval jsem na vylepsovani systemu.:-)
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod vlazy 12. 8. 2018 09:11

JPT666 píše:Podle mě to přeposílají dál akorád to třeba ty nápady nikoho nezaujmou, tak to nepřidají.
To pak nemá smysl mít ve FIO servisu kategorie "Připomínky k Internetbankingu" nebo "Návrhy na zlepšení" když to stejně nikoho v bance nezaujme.
JPT666 píše:Jinak asi většinou všecko co dokážou řeší na pobočce.
Jenže na těch pobočkách toho ale příliš nedokážou.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Diskutér

Odeslat příspěvekod JPT666 12. 8. 2018 15:04

Nemyslel jsem, že je nic nezaujme, ale konkrétní věci nezaujmou, tak to nepřidají a to pak konkrétní lidi nasere :-)
Nebo např. 1000 lidí napíše 1000 vylepšení a dalších 1000 napíše několik stejných, které napsalo původních 1000, tak přidají jen ty, které mají "nejvíc hlasů". Asi nebudou přidávat všechno co kdo napíše. Já jsem jim taky něco psal a nepřidali to.

Že by, ale žádné vylepšení od uživatelů nepřidávali to nevypadá:
https://www.fio.cz/spolecnost-fio/media/aktuality/164565-prehledy-pres-vsechny-ucty-a-dalsi-novinky-v-internetbankingu
https://www.facebook.com/Fiobanka/posts/1399673143440016
https://www.facebook.com/Fiobanka/posts/dal%C5%A1%C3%AD-vylep%C5%A1en%C3%AD-ib-velikost-p%C3%ADsma/1129690663771600/
JPT666
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: gekkon, powery, treborit a 25 návštevníků