FIO

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod dlouhy.dejw 2. 2. 2017 15:57

drkarel píše:A tak tu kdosi opět nepochopil jádro pudla, za to opět projevil svůj buranský komplex. :)


Karty na vesnicích reloaded :D
dlouhy.dejw
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Markas1988 2. 2. 2017 17:39

je zvláštní, že konkurenci bankomaty fungují(:
Markas1988
Návštěvník

Odeslat příspěvekod vlazy 2. 2. 2017 21:36

Markas1988 píše:je zvláštní, že konkurenci bankomaty fungují(:
Ono i konkurenci se stává, že jim občas něco včetně bankomatů nefunguje. Není proto třeba z toho dělat až takový humbuk.
http://www.blesk.cz/clanek/radce-penize/71878/nesly-bankomaty-ani-web.html
http://byznys.ihned.cz/c1-17691260-nektere-bankomaty-nevydrzely-silne-mrazy
http://www.nasavrky.cz/upozorneni-na-bankomat-mimo-provoz/d-3082
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod vpe 2. 2. 2017 21:42

https://www.stream.cz/adost/10015798-z- ... -patulinem
z-ceho-je-vyroben-dzus-cesky-sad-s-toxickym-patulinem firmou pana majitele fio banky?

Rekl bych se shnilych jablek dovezenych?
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Franklin 3. 2. 2017 13:53

Mám v plánu založit si FIO účet na Slovensku. Z toho důvodu jsem loni zrušil všechny české účty. Do FIO banky jsem pro jistotu poslal dotaz, jestli aktivní e-Broker může být překážkou pro otevření slovenského účtu. Žádná odpověď. Tak jsem zašel přímo na pobočku se žádostí o zrušení e-Brokeru. Pracovník nevěděl, jak na to, prý se specializuje na bankovní produkty. Ale kolega mu nakonec poradil.

Sorry jako, to jsou ale služby. :mrgreen:
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod Smurfik 3. 2. 2017 15:15

A bylo to rušení nutné nebo ne?
Smurfik
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vpe 3. 2. 2017 15:15

Tys poslal dotaz přes Fio servis a žádná odezva ani za 30 dnů? :-)))
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Franklin 3. 2. 2017 16:23

Dotaz jsem posílal e-mailem. Odpověď doteď nemám a je mi to vlastně jedno. Pracovníka na pobočce jsem neměl odvahu se zeptat (vzhledem k jeho znalostem). :mrgreen:

Ale aspoň mi potvrdil, že mi ve FIO bance už nevisí žádný kontrakt, který by blokoval založení účtu na Slovensku.
Franklin
Diskutér

Odeslat příspěvekod dlouhy.dejw 3. 2. 2017 16:28

Zaměstnávání blbců na pobočkách a klientských linkách je dneska standard, Sorry jako :-)
dlouhy.dejw
Nadšenec

Odeslat příspěvekod wit.cz 8. 2. 2017 22:32

wit.cz píše:Mně byla v neděli karta zneužita. Přišly mi v rozmezí jedné minuty dva maily o nezaúčtované transakci, kartu jsem hned telefonicky zablokoval. Debetkou platím minimálně, z ruky ji nedávám, na phising a pharming si dávám pozor, neplatím v neověřených a malých eshopech a přesto...

Tak po měsíci přišlo vyjádření z Fia, že prodlužují lhůtu k vyřízení reklamace. To by mě zajímalo, co je na tom "zvlášť složitého" :roll: Být matkou s dětmi a žít z huby do ruky, tak nevím teda.
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AndrewSimek 9. 2. 2017 13:08

Zdravím vás, zkušenější, zkuste mi říci názor.

Poslal jsem cca 5.000 dolarů partnerovi kamsi do střední ameriky, přes FIO. Teď to bude již 14dní a peníze nedorazily. Chtěl jsem po FIO MT103 kod, díky kterému se dá vyhledat kde se platba nachází, ten mi poslali v neuplném znění, tuším že důvodem bylo to, že nechtěli aby klient viděl že tyhle platby jdou přes českou spořitelnu, tam od nich to jde do Erste vídeň atp...

Díky neuplnému kodu jsem přišel o důvěru partnera, teď si myslí, že ho chci podvést...
Nicméně - FIO banka mi nedokáže říci, kde ty peníze jsou ani přes které partnerské banky to šlo. Jediná možnost je zaplatit další peníze aby tuto informaci vyžádali a to bude trvat dalších několik dní (jen na toto už čekám 2dny)

JE to standardní přístup? Máte s tím někdo zkušenost?

Pracovníci jsou navíc uplní amatéři, ve FIO není žádná zodpovědnost, FIO servis neodpovídá, když se někomu dovolám, zapíše požadavek a pošle to někam "výš" kde to ale stojí a nikdo s tím nic nedělá.
AndrewSimek
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod slavo963 9. 2. 2017 13:20

Jo? nevedel jsem ze Nigerie je ve stredni americe :-D
slavo963
Přeborník

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 9. 2. 2017 13:22

Tak určitě bych se minimálně zeptal finančního arbitra, zda v této věci nemůže něco udělat. A pak žádal po Fio vysvětlení, proč poskytli neúplné údaje.

A příště bych zahraniční platbu posílal přes devizovku, ušetří se na kurzu i poplatcích.

-- 9. 2. 2017 14:25 --

...obrátit se na finančního arbitra nic nestojí, tak není důvod to oddalovat.
A nic nezkazíš také stížností na ČNB. Už samotná skutečnost, že bude ČNB chtít po Fio nějaké informace k této události může pohnout ledy. Mně se něco takového podařilo při sporu s mBank.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AndrewSimek 9. 2. 2017 13:36

slavo963 píše:Jo? nevedel jsem ze Nigerie je ve stredni americe :-D


Proč Nigerie?
AndrewSimek
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AndrewSimek 9. 2. 2017 13:38

Diky moc za odpověď! Arbitr mne nenapadl, ČNB už jsem chtěl napsat...

Spíš jsem tak trochu v šoku že nevědí kde ty peníze jsou... A pokud, musim zaplatit, aby mi to řekli...
AndrewSimek
Návštěvník
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků