DrumSession píše:lemming píše:... musel jsem jak trotl příkaz zrušit a znova zadat. Na jejich neschopnost udělat potvrzování přes mobilní aplikaci nadávám pokaždé, když musím zadávat nějaký příkaz a opisovat ten nesmyslně dlouhý potvrzovací kód...
Mobilní aplikace beru především jako platební možnost než hlavní plnohodnotnou přístupovou cestu, i když je mi jasné že se to mění, ale zadávat na mobilu čísla a neuňufnout se na pidi klávesnici a kontrola na mini obrazovce?
Lemming: Tvůj přístup se blíží vrcholu lenosti a pohodlnosti (na úkor bezpečnosti...)
V normální bance to funguje tak, že zadám platbu v počítači, v mobilu mi v aplikaci samo vyskočí kolik platím a kam a já to jen odklepnu. Nic nikde neklofám, na rozdíl od opisování SMS, je to mnohem pohodlnější a i bezpečnější, než ty SMS (protože data jdou na rozdíl od SMS zabezpečeným kanálem a i v telefonu se to hackuje hůř).
P.S.: Teď jsem zadával platbu z QR, koukám, že se zadala až za týden, chtěl bych to změnit ale ouha, opět to "nejde". Fakt mamlasové.