ČSOB

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod drkarel 4. 12. 2017 16:38

Nevím, jak a kdy proběhl ten převod, ale zkusil bych požadovat výběr za 0,-. (myšleno reklamace a vrácení poplatku)
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 4. 12. 2017 20:55

Průvodní dopis došel papírovou poštou na začátku listopadu:
ke 3. prosinci 2017 se chystáme vylepšit Váš Spořící účet ... Peníze si z něj budete moci snadněji vybrat:
- Nebudete muset čekat do dalšího dne, dostupné budou okamžitě (zrušíme výpovědní dobu vkladu)
- Převedete je na kterýkoliv účet u nás, pokud bude ve stejné měně (nejen na svůj jako doposud)
...
Číslo účtu, úroková sazba, způsob zasílání výpisů a další nastavení Vám samozřejmě zůstanou.
...
Moje chyba, měl jsem se podívat do sazebníku, již nikdy nebudu věřit v bance slovu "vylepšit", leda tak vylepšit pro banku. :-)
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 5. 12. 2017 06:16

Tak dle toho, co píšeš, to vypadá, že vylepšovali už spořicí účet a ne TV ... Sice možná Tvoje chyba, ale stejně bych to zkusil.

Když jen požádáš o zrušení, musejí Ti ty peníze nějak dát. I v tomto případě Ti budou účtovat poplatek za výběr hotovosti? Obávám se, že poplatku se nevyhneš. Jediný způsob, co mne napadá, je převod v rámci ČSOB (to by mělo být snad za pár korun - 9?) - např. do devizovky a z té pak převést do cílové banky (taky vnitrobankovně).
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod MarKom 5. 12. 2017 13:00

Já si předloni založil EUR účet čistě jen pro jednu transakci a během 2 měsíců jej zase zrušil a celý vybral (pochopitelně). Světe div se, všechno bylo bez poplatku. Jestli se letos něco změnilo nevím..
MarKom
Diskutér

Odeslat příspěvekod lubik2 6. 12. 2017 16:19

Koukám, že výpadky jsou všude.
ČSOB IB starý:UPOZORNĚNÍ: Omlouváme se, služba je nyní nedostupná, zkuste ji později.
ČSOB IB nový: Chyba serveru (chyba 500) Omlouváme se, ale ... došlo k chybě. O problému již víme ...
a prostě se nejde přihlásit
lubik2
Návštěvník

Odeslat příspěvekod DoubleSix 3. 1. 2018 12:55

Pro majitele KK World:

Co se od 1. února změní a co zůstává?
- Odměnu za placení kreditkou snižujeme na 0,5 % z hodnoty každého nákupu nad 100 Kč
Zachováváme ji však nadále pro nákupy u všech obchodníků i na internetu.

- Odměnu stále vracíme až do 1 000 Kč měsíčně
Nově se Vám bude připisovat do věrnostního programu, ve kterém můžete získat mnoho zajímavých dárků a výhod.

- Odměnu si stále můžete vrátit na účet kreditky
Jako doposud si budete moci snížit splátku.

- Ani nadále nemusíte platit za vedení kreditky
Vedení máte zdarma, pokud kartou měsíčně utratíte alespoň 5 000 Kč.

- Výhody, se kterými můžete stále počítat
Bezúročné období až 55 dnů, minimální měsíční splátka 5 % z vyčerpané částky (min. 500 Kč) a bezplatné pojištění proti rozbití a krádeži, které běžně stojí i 20 % z ceny zboží. A navíc s prodlouženou zárukou na vybrané zboží.
DoubleSix
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod čulibrk 3. 1. 2018 13:42

Bože, nějakou dobrou zprávu! :oboze Vše jde nějak do kopru. Kde asi otočím 200.000,- Kč/měsíc :shock: Jak jsi došel k této informaci?
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mrhule 3. 1. 2018 14:32

Přišlo to info mailem přímo z ČSOB
mrhule
Návštěvník

Odeslat příspěvekod DoubleSix 3. 1. 2018 16:43

Přesně tak, včera to přislo emailem.

Zatím jsem ale ve Světě odměn nenašel tu možnost, si ty body směnit za peníze a poslat je na účet KK. Třeba to tam dodají až toho 1.2.
A navíc v pravidlech pro sběr bodů je stále uvedeno, že se neodměňují platby KK World :hm
DoubleSix
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Prologer 3. 1. 2018 17:19

Zvláštní je, že se z IB nemohu do Svetodmen dostat. Po kliku na Svetodmen mi to napíše "Přístup do Světa odměn zablokován" :(
Prologer
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DoubleSix 4. 1. 2018 12:40

Mě tedy Svět odměn funguje.
Dokonce jsem zjistil, že i za platby provedené KK World u Partnerů programu (Euronics) mi byly připsány body :-)
DoubleSix
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kamarad.michal 26. 1. 2018 09:52

Chci se prosím zeptat.
Mám běžný účet, spořící účet vedený u Poštovní spořitelny ( ČSOB) a chtěl bych se všemi produkty přejít pod modrou ČSOB, neboť ta nabízí prémiový účet.

Přecházel někdo z Poštovní spořitelny pod modrou ČSOB?
Jak to probíhalo? ( zůstali vám stejné přihlašovací údaje tj. klient. číslo, PIN)
kamarad.michal
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 26. 1. 2018 11:08

Co vím, jde to (BÚ), ale dře to. :) (trvá to týden?) Mimochodem, stejné přihlašovací údaje do IB mám v ČSOB a v PS, i když jsem nic nepřeváděl (měl jsem Eru a později jsem se stal disponentem na účtu v ČSOB).
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod audiobullys 26. 1. 2018 11:35

Já měl nejdřív éru a k tomu otevřel ČSOB plus konto a login mi dali novy. A pak jsem přešel na premium účet.a PIN mám pocit že zasílali taky novej
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod kamarad.michal 26. 1. 2018 11:45

Teď jsem někde četl, že i modrá ČSOB v budoucnu plánuje přihlašovat se do internetového bankovnictví zvoleným uživatelským jménem a heslem. ( jako to má teď Poštovní spořitelna)
Termín není znám, ale již se to připravuje.
kamarad.michal
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: audiobullys, Kolem.jdouci, Suky. a 15 návštevníků