Cetelem kreditní karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod dr._lukas 11. 10. 2017 15:19

Jak zjistím vs pro přihlášení do klientské zóny z čísla úvěrového účtu?
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cactuz 11. 10. 2017 15:45

Dotazem pres internetovy formular, napis tam i cislo OP.
cactuz
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dr._lukas 11. 10. 2017 23:43

Diky
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bond2 12. 10. 2017 09:22

.....Z tohoto důvodu nebudou dostupné:
Webové stránky, klientská zóna ani internetové platby našimi kreditními kartami v době od pátku 13. října 2017, 18 hodin do neděle 15. října 2017, 10 hodin.

Pár tipů pro Vás:
Kreditní kartu můžete využívat standardně v průběhu celého víkendu pro platby u obchodníků i výběry z bankomatů.
Protože nebudou dostupné platby z klientské zóny, Vaše plánované víkendové požadavky prosím vyřiďte do pátku 13. října 2017, 17 hodin.
Bond2
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 12. 10. 2017 09:23

Tak snad to nebude jako u UniCredit :D
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod neosobně 17. 10. 2017 15:10

Tož požádal jsem o E.on KK přes ten jejich formulařík na webu, kde píšou že se příští prac. den ozvou. Už se neozvali 2, slovy dva prac. dny...je to obvyklé??
neosobně
Diskutér

Odeslat příspěvekod jiay 17. 10. 2017 16:18

Me se dva dny neozvali na dotaz pres internetovy formular Hello Bank!, ze mi nejde prihlasit do noveho IB. Asi nestihaji.
jiay
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Taki 17. 10. 2017 18:01

Ja mam asi tri druhy vzhledu IB po prihlaseni, ktere se tak nejak nahodne stridaji.
1. Lita tam kolecko jak splasene, ale da se nejak dostat k uveru i kreditce
2. Najede uvodni stranka s kreditnim uctem a dalsimi okny (na BU, pujcku a pod). Dalsi okna jsou prazdna, nebot krome kreditky tam nic nemam. Ad 2 bych povazoval za standard, jak by to melo vypadat po kazdem prihlaseni.
3. Vsechna tri okna jsou prazdna (i to okno s kreditnim uctem, kde by mela byt ta KK) - takze se to tvari, jakoze u nich nic nemam.

Je to jedna velka tragedie!!!
Korunu tomu nasazuje text "danube.core.portal.blocks.authentication..", ktery mi tam problikne po odhlaseni, nez nabehne tlacitko "vratit se do bankovnictvi"

Tak jsem se opět snažil přihlásit a přidávám další bod:
4. Objeví se text:
Něco se pokazilo. Omlouváme se
Please use the following error id so that we can reference it:
{errorMessageId}}
Later on, you might be redirect to contact form. Otherwise customer has to click on menu again to open any page.
Sending messages to server from public area has to be limited in requests.
Naposledy upravil Taki dne 17. 10. 2017 18:18, celkově upraveno 1
Taki
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod treborit 17. 10. 2017 18:18

Poslal jsem tam korunu, ucet aktivovali, kdyz ji tech chci poslat zpet, tak "nemate nastaven dostatecny limit, zmente si to v nastaveni", tam nastaveno 400000. Kdo tohle testoval :)
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod Smurfik 17. 10. 2017 18:21

neosobně píše:Tož požádal jsem o E.on KK přes ten jejich formulařík na webu, kde píšou že se příští prac. den ozvou. Už se neozvali 2, slovy dva prac. dny...je to obvyklé??


Cetelem (brzy Hello Bank) vlastní sofistikovaný software, který již při žádosti o jejich produkty filtruje trotly od normálních žadatelů, takže jsi patrně neprošel už v prvním kole...

-- 17. 10. 2017 18:33 --

treborit: Hello Bank má už dávno svoje vlákno. Každopádně oficiálně startují až 1.11., takže bych jim nějaké mouchy zatím odpustil i když moc nevěřím, že i pak to bude fungovat pořádně. I jako Cetelem s jejich klientskou zónou to bylo dost amatérské, ale nad tím jsem jim kvůli kurzům a odměnám na KK rád přimhouřil obě oči.
Smurfik
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 17. 10. 2017 19:12

Pokud ofiko startují 1.11., tak nevím proč už teď nefunguje web cetelemu vč. klientské zóny.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Taki 17. 10. 2017 19:27

Asi tak
Taki
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jiay 17. 10. 2017 19:36

jiay píše:Me se dva dny neozvali na dotaz pres internetovy formular Hello Bank!, ze mi nejde prihlasit do noveho IB. Asi nestihaji.

Tak se mi dnes prece jen jeste ozvali emailem, ze nedoslo ke spravnemu preneseni dat do noveho systemu a zaslou mi behem par dnu emailem nove prihlasovaci jmeno a na mobil jednorazove heslo. Tak jsem zvedav, kdy to bude.
jiay
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod zivan 18. 10. 2017 09:36

Pche dva dny...me se nikdo neozval 2 mesice, az kdyz jsem poslal dotaz, jestli mam jeste cekat, tak se nekdo s omluvou ozval. A nejaka zenska me pak snad denne volala, jestli uz jsem vse podepsal a poslal :)
MS Lumia 640DS, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410, 16GB RAM, 120GB mSata Crucial M4 + 1TB Samsung) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Diskutér

Odeslat příspěvekod jiay 18. 10. 2017 09:46

wit.cz píše:Pokud ofiko startují 1.11., tak nevím proč už teď nefunguje web cetelemu vč. klientské zóny.

Pouzili na novy system stary HW Cetelemu, kde by se dva systemy vedle sebe nevesli?
jiay
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků