Cetelem kreditní karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod diblik75 7. 8. 2018 14:07

OK, díky za info. Aktivní blbec, no. ;-)
diblik75
Návštěvník

Odeslat příspěvekod wit.cz 7. 8. 2018 21:42

Pořád lepší se aktivně zajímat, byť chybně a zbytečně, než pasivně rezgnovat na zabezpečení. :)i
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod yndezit 15. 8. 2018 18:13

Jde vám obnovená kreditka přidat do Paypalu? Mně ji tvrdošíjně odmítá přidat. S druhou starší jsem jednorázově zaplatil, ale zase nejde prolinkovat. Obě mají aktivní 3Dsecure.
yndezit
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 10. 9. 2018 09:42

Heavy71 píše:Zbytečně jsi zazmatkovala, karta s platností 8/18 je platná minimálně do 31.8.2018, takže dokud nemáš v ruce kartu novou, tak není třeba nic řešit, ikdyž v IB už vidíš kartu novou.


Seš vedle jak ta jedle, mám kartu s platností 9/18 a dnes už jsem s ní nezaplatil, řve to "Neplatná karta". V IB ji nevidím, zato tam vidím novou neaktivní, která mně ovšem ještě nebyla doručena, zatím mám jen SMSku, že bude doručena. Tohle není banka, ale banda amatérů, která by mohla jít do holportu s komiky z Fííííííííííjo.

EDIT: A teď už mám i SMSku s PINem, ovšem kartu budu mít v lepším případku až odpoledne...
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 10. 9. 2018 11:23

To chce mít i platební nálepku vydanou v jiném měsíci než karta, pak tyto "problémy" není třeba řešit a člověk není závislý na funkčnosti jen té jedné. Obzvlášť u Hello kreditky to problém není, když lze vydat až 3 nálepky bezplatně, žádost v jejich bankovnictví na pár kliknutí. Jediná nevýhoda je, že nálepka nemá povoleny platby na internetu, a že prozatím nelze na ní změnit PIN (na tom už ale Hello bank pracuje s dodavatelem, viz jejich fórum Hello spolu, kde jsem právě já toto téma tam nedávno otevřel).
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod drkarel 10. 9. 2018 11:31

V normální bance to chodí tak, že se stará a nová karta o ten měsíc překrývají, nová jde neaktivovaná a v okamžiku její aktivace se stará deaktivuje/zablokuje. No a pak jsou banky, kde to takhle ne vždy chodí, např. u RB jsou do konce onoho měsíce aktivní obě karty. :)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 10. 9. 2018 13:11

@ minarjo: A s nálepkou zaplatím na platební bráně ALZA jak?

@ drkarel: To samé už mně předvedla před léty tuším Austria Bank, tam to bylo ještě o to lepší, že kartu neposílali, ale člověk si ji musel vyzvednout. Jenže mně jaksi zapomněli dát vědět, že je nová karta hotová, a starou kartu dali na stoplist. Takže jsem chtěl platit u pumpy a vypadal jsem jako někdo, kdo tu kartu ukradl... Takže jsem se s nimi obratem rozloučil a až u Hello zmizí 5% sleva u Alzy a výhodné kurzy, udělám to bez váhání taky.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Heavy71 10. 9. 2018 16:18

Tomáš Marný píše:
Heavy71 píše:Zbytečně jsi zazmatkovala, karta s platností 8/18 je platná minimálně do 31.8.2018, takže dokud nemáš v ruce kartu novou, tak není třeba nic řešit, ikdyž v IB už vidíš kartu novou.


Seš vedle jak ta jedle, mám kartu s platností 9/18 a dnes už jsem s ní nezaplatil, řve to "Neplatná karta". V IB ji nevidím, zato tam vidím novou neaktivní, která mně ovšem ještě nebyla doručena, zatím mám jen SMSku, že bude doručena. Tohle není banka, ale banda amatérů, která by mohla jít do holportu s komiky z Fííííííííííjo.

EDIT: A teď už mám i SMSku s PINem, ovšem kartu budu mít v lepším případku až odpoledne...


Jak jsem koupil, tak prodávám :
https://spolu.hellobank.cz/topic/show?tt=jakou-dobu-platnosti-vasi-platebni-karty-preferujete&tid=8367&ft=vse-k-nasim-produktum-a-sluzbam&fid=3
Pravda, osobní zkušenost zatím nemám, protože karta mi končí až 04/20, ale u jiných bank mi to takhle funguje. Navíc, když to tvrdí Terka z HB... ;-)
Heavy71
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 10. 9. 2018 17:27

Takže jsem měl asi vlčí mhu... BTW k odborníkům z HB: na posledním výpise jsem měl naúčtováno pár haléřů úrok, ačkoliv jsem měl celou splátku zaplacenou nejen do konce bezúročného období, ale do konce předchozího měsíce. Dostalo se mně velmi "logické" odpovědi, že je to proto, že jsem zrušil jednu objednávku a byly mně za ni vráceny peníze. Na svoji reakci, že v tom nevidím žádnou souvislost s úroky, čekám odpověď už týden.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 10. 9. 2018 21:43

@Tomáš:
Určitě to byl naúčtovaný úrok? Hello bank tímto způsobem (při zrušené objednávce a tedy vratce platby na kartu) totiž odúčtovává bonus, na který by byl bez zrušení objednávky nárok. Tedy pokud ten "úrok" je 1% ze zrušené platby kartou, může jít o tuto situaci.
Jinak v HB toto odúčtování bonusů dělají dle jejich fóra ručně (zadává to nějaký pracovník, pokud je nějaká platba kartou stornována), zatímco jejich přiúčtování (za všechny platby) dělá automat poslední den v měsíci.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 11. 9. 2018 06:06

Ne, vratka za bonus je tam zvlášť, to je několik desítek korun.

Tohle je položka "AKTUALIZACE ÚROKŮ" a vysvětlení zní takto:

aktualizace úroků proběhla na Vašem Hello kreditu (úvěrovém účtu) číslo 42202xxxxxxx z důvodu přepočítání úroků.
Ten vznikl z důvodu nákupu zboží u prodejce ALZA.cz, který byl následně stornován.

Z čehož mně pořád není jasné, kde se tam ten úrok vzal.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kolem.jdouci 11. 9. 2018 08:33

Že ti to pořád není jasné mě ani moc nepřekvapuje. HB nebere vratku na kartový účet jako splátku dlužné částky, tím pádem ti naskočil úrok. Taky se mi to kdysi stalo, zavolal jsem na jejich infolinku, kde mi to vysvětlili, já jsem to pochopil, každopádně po krátké výměně názorů s operátorem mi byl proklientsky úrok odpuštěn.
Kolem.jdouci
Nadšenec

Odeslat příspěvekod drkarel 11. 9. 2018 09:10

Ono je to taky pěkně na palici účtovat úrok za částku, kterou jsem neutratil.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Kolem.jdouci 11. 9. 2018 09:13

Utratil, ale blbé je to, že tu vratku neberou jako splátku.
Kolem.jdouci
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 11. 9. 2018 09:43

Kolem.jdouci píše:Že ti to pořád není jasné mě ani moc nepřekvapuje.

Já to zkusím ještě jednou a pomalu, přečti si to 3x, třeba to pochopíš: Celou měsíční splátku jsem zaplatil i s tou platbou, která se mně nakonec vrátila. Ale vrátila se až v dalším měsíci, protože Alze trvalo celý měsíc, než mně platbu za zrušenou objednávku vrátila, a to jsem o to ještě musel poníženě žádat, neučunila tak automaticky. Takže šup sem s další teorií, kde se ten úrok vzal...

Jak je vidět, neví to ani v HB, protože jinak by mně za ten týden dávno odpověděli. Tu pitomost, kde se úrok vzal, mně odpověděli hned druhý den.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků