od diblik75 7. 8. 2018 13:35
Hezký den, mohl by mi někdo napsat, jak probíhá výměna KK, které končí platnost? Popíšu svoji story - KK s platností 8/2018, stejně tak 2 platební nálepky. K platební nálepce přišel v červenci informační dopis jak postupovat - vše OK. Instrukce jsem napřed vyzkoušela u jedné nálepky. Ke KK žádné info do 3.8.18 nepřišlo, avšak při pohledu do IB 3.8.18 už byla změněna platnost na 8/21 a status aktivní. Já stále v ruce měla starou KK s platností 8/18. To mi přišlo divné a volala jsem na infolinku. Tam mi řekla, že novou KK v červenci posílali a že se nejspíš ztratila, když ji nemám, tak že ji zablokuje a nechá vydat novou. Nezodpověděla moji otázku jak je možné, že nová KK, kterou ještě nemám v ruce, je dle IB již aktivní. Tak jsem souhlasila se zablokováním s čímž současně mi zablokovala i jednu platební nálepku, o jejíž výměnu z důvodu konce platnosti jsem ještě nepožádala. Potud by bylo vše OK, pokud by ovšem dnes 7.8.18 nedorazila nová KK se stejným číslem jako ta stará KK, bohužel v dopise není ani datum, kdy byl napsán ani razítko pošty na obálce, kdy byl odeslán. Co mi zaráží, že posílají obyčejnou zásilkou aktivní bezkontaktní KK (pokud bych nevolala a nenechala ji zablokovat)! Nebo je nastaveno, že první platba musí proběhnout kontaktně? Já to už nevyzkouším, mám ji zablokovanou. Ale je toto standardní postup? Díky za reakce.