Suky. píše:Takže (teď spekuluji) pravděpodobně má Cetelem normálně něco nastaveno a po reklamaci je to schopno nastavit jinak a platby procházejí.
Vypadá to pravděpodobně..
V Mexiku neprošla první platba v jednom obchodě, neprošla druhá platba v druhém obchodě... Dotaz na zák. servis, zda není karta nějak primárně blokovaná pro nonEU po vzoru Monety. Odpověď, že to bylo kontrolováno a že karta je aktivní a že by vše mělo fungovat. Následně třetí krám - platba prošla a ejhle, šla už pak najednou i v tom prvním i druhém krámu, kde předtím ne
Jen nechápu důvod, proč by na férovku nemohli sdělit něco ve smyslu, že to nějak odblokovali či jinak nastavili aby to šlo, ale že jen řeknou, že by to mělo fungovat... Zřejmě o tom nevědí ani v Cetelemu a když si pracovník "zkontroluje" kartu, tak tou kontrolou opravdu něco odblokuje aniž by to tušil