Cetelem kreditní karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod MirekM. 11. 9. 2017 15:47

Taki píše:
MirekM. píše:Tedy ti co soutezili predpokladam prebili kartu o 5 kKc a pak provedli vyber z bankomatu nebo prevedli penize na jiny ucet.

Nemuseli. Staci dorovnat do konce mesice..


Dle toho, co ze bylo napsáno o kousek výše, mně bez přebití naběhnou z výběru z bankomatu a převodu na jiný účet okamžitě úroky.
Nejprve MirdaM, poté MirekM007. Uvolnění aliasu MirekM se asi tak rychle nedočkám ...
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod ROlda78 11. 9. 2017 17:00

Neni tomu tak, uz nekolikrat zde reseno. Doporucuji vyzkouset na male castce a klidne hned dalsi den splatit a vyckat na vypis. Anebo proste dat na rady tech, co uz sami vyzkouseli (ja prevod diky soutezi pouzivam jiz bezne) a delat to stejne. ;-)
ROlda78
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod taylor729 11. 9. 2017 18:06

Hlavne se na to neptat u cetelem. Je to "nedokumentovana funkce" jejich softwaru. Spravne by se to tak chovat nemelo.
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 11. 9. 2017 20:15

Dík za info, ptám se, abych nezkoušel, co je vyzkoušené. Nebojte, ptát na Cetelemu se nebudu.
Nejprve MirdaM, poté MirekM007. Uvolnění aliasu MirekM se asi tak rychle nedočkám ...
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod nikko 11. 9. 2017 21:06

taylor729 píše:Hlavne se na to neptat u cetelem. Je to "nedokumentovana funkce" jejich softwaru. Spravne by se to tak chovat nemelo.

Podporuje tato "nedokumentovaná funkce" i karty Alza Cetelem?
nikko
Diskutér

Odeslat příspěvekod taylor729 11. 9. 2017 23:04

Vcechny cetelemky...
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 12. 9. 2017 06:14

Tak teď jsem z toho jelen. Všechny Cetelky odměňují převody, nebo myslíš to neúročení výběru/převodu?
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Taki 12. 9. 2017 06:41

Neúročení = všechny
Převody = eon
Taki
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jichaj 12. 9. 2017 06:47

Lidi..proc si neprectete par stran zpet??
Vse uz tu bylo napsano...
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 12. 9. 2017 07:36

Jasně, chápal jsem to celou dobu tak, ovšem teď to trochu zamotali (aspoň pro mně). Neúročení je jasné, nová pozitivní funkce má "logické" vysvětlení.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod mar.us 12. 9. 2017 08:59

A 4% u kasa.cz a euronics.cz jen E.On?
mar.us
Návštěvník

Odeslat příspěvekod chnapka_cz 12. 9. 2017 10:17

ano
chnapka_cz
Diskutér

Odeslat příspěvekod Suky. 12. 9. 2017 10:48

Platby mýtných bran v Itálii stále problém, 3x mi to neprošlo (ani u samoobslužné, ani s obsluhou), karta byla okamžitě vyplivnuta zpět a Cetelem prý neviděl žádný pokus o platbu.
Zaplatil jsem debetkou UCB.

Po dvou vyčerpávajících telefonátech na linku to operátorka uzavřela tvrzením, že asi provozovatel mýtných bran v Itálii kreditky vůbec nebere!

Na další jsem chtěl zkusit Life, ale překvapivě Cetelem prošla a to i na následující bráně.

Takže (teď spekuluji) pravděpodobně má Cetelem normálně něco nastaveno a po reklamaci je to schopno nastavit jinak a platby procházejí.

Další problém je Zůstatek k využití - vedu si v mobilu přehled plateb, ale Klientská zóna ukazuje, že mi zbývá z kreditního rámce o asi 8 000 Kč méně než v mobilu.
Linka dlouhé minuty nedokázala pochopit, o co mi jde, chtěl jsem, ať se podívá na nezaúčtované transakce, ale ty tam prý žádné neviděla, přestože mi v klientské zóně chybí 10 transakcí od 8.9.
No a navíc mi chybí těch 8 000 Kč.
Prý mám počkat na zaúčtování...
Suky.
Diskutér

Odeslat příspěvekod Taki 12. 9. 2017 12:23

Suky. píše:Takže (teď spekuluji) pravděpodobně má Cetelem normálně něco nastaveno a po reklamaci je to schopno nastavit jinak a platby procházejí.

Vypadá to pravděpodobně..
V Mexiku neprošla první platba v jednom obchodě, neprošla druhá platba v druhém obchodě... Dotaz na zák. servis, zda není karta nějak primárně blokovaná pro nonEU po vzoru Monety. Odpověď, že to bylo kontrolováno a že karta je aktivní a že by vše mělo fungovat. Následně třetí krám - platba prošla a ejhle, šla už pak najednou i v tom prvním i druhém krámu, kde předtím ne :?:
Jen nechápu důvod, proč by na férovku nemohli sdělit něco ve smyslu, že to nějak odblokovali či jinak nastavili aby to šlo, ale že jen řeknou, že by to mělo fungovat... Zřejmě o tom nevědí ani v Cetelemu a když si pracovník "zkontroluje" kartu, tak tou kontrolou opravdu něco odblokuje aniž by to tušil :D
Taki
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nnnokiaE52 12. 9. 2017 20:29

Myslim, ze ne. Nevedomost to neni. Maji to podle me blokovane.
Klasicky to slysim od ajtaku v praci, kdyz hlasim nefunkcnost neceho..
"To je divne, melo by to fungovat.."
A ejhle, jede to..
No abych byl uprimny, obcas to take pouzivam, kdyz neco zk**vim..
Ale Cetelem by to mel priznat, dostava cloveka do neprijemnych situaci..
nnnokiaE52
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Kamča a 14 návštevníků