Diners Club Pure+

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod fanndys 22. 8. 2017 20:51

Už jsem kolikrát platil v Lidlu dinerskou platba neproběhne. Máte prosím návod jak projet terminálem? Děkuji
fanndys
Návštěvník

Odeslat příspěvekod chnapka_cz 23. 8. 2017 07:09

Me platba vždy prosla, nekdy na druhé protahnuti.
chnapka_cz
Diskutér

Odeslat příspěvekod dalich 23. 8. 2017 12:22

V Lidlu běžně DC platím a bez problémů. Protahuji ji sám.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod _vpa 23. 8. 2017 12:35

V Lidlu dříve obvykle napoprvé, výjimečně na druhé protáhnutí, poslední měsíc skoro nikdy.
_vpa
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tomason87 23. 8. 2017 14:02

bude asi chyba v magnetickém proužku
Tomason87
Diskutér

Odeslat příspěvekod libol 23. 8. 2017 20:22

No v OBI na nových terminálech už Diners taky nejde - a není to magnetickým proužkem. Holt ten technologický středověk Diners už je asi trochu moc
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod _vpa 24. 8. 2017 07:24

Překvapivě v KFC (Futurum HK) to fungovalo napoprvé, i když jí tam napsanou nemají. Prostě jsem přemluvil obsluhu a ono to šlo.
_vpa
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod socerjack 3. 9. 2017 13:04

Pokusil jsem se objednat nějaké zboží z člun rewards. Bohužel pokaždé mi to na konci řekne že je problém s připojením k obchodníkovi. Zkoušel jsem že všech prohlížečů, mobilů, tabletů, počítačů.. Přihlášený jsem vždy. Bodů mám dost. Na lince mi řekla, že ona s tím nic neudělá. Že to mám zkoušet. To je přístup.. Máte někdo zkušenosti?
socerjack
Návštěvník

Odeslat příspěvekod fc70 6. 9. 2017 16:54

https://www.mesec.cz/pr-clanky/1-000-vy ... -mesec-cz/ říká, že Měšec vydal 1000 karet.

… vlastně nevím, co jsem čekal; na jedné straně mi to připadá strašně málo na bankovní produkt pro retail, na druhé straně přece jenom Diners Club, jenom pro čtenáře jednoho portálu, možná je to velký úspěch.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod crhounek 11. 10. 2017 15:21

Podařilo se někomu v poslední době zaplatit DC na terminálu od RB (resp. REVO). Na dveřích, resp. terminálu akceptaci DC deklarují, ale POS vrací "nepodporovaná karta"?
crhounek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tomason87 11. 10. 2017 17:10

můžou to mít zablokované, párkrát se mi už stalo, že jsem nezaplatil tam, kde to měli na samolepce na dveřích.
Tomason87
Diskutér

Odeslat příspěvekod jerry666 11. 10. 2017 19:55

Myslím, že s terminálem se dodává kompletní sada samolepek na dveře a obchodník by si měl ustřihnout ty, o jejichž akceptaci nezažádal. Ale většinou žádá o terminál někdo - třeba účetní a samolepky lepí někdo jiný - třeba prodavačka, které dovezou terminál na prodejnu a která o tom nic neví, proto to občas nesedí...
jerry666
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PULPANM 28. 11. 2017 10:20

Ahoj, kecali jsme i v jiném vlákně, tak jsem to hodil sem.
Máte někdo zkušenosti s plněním cestovního pojištění přes DC?
Přemýšlím, jestli jí má cenu držet jen právě kvůli "výhodnému" cestovnímu pojištění ale nemám žádnou zkušenost s plněním, prostě jezdíme a v podstatě se nic nestalo.
V plnění je výluka elektroniky, osobních dokladů apod . no vem to čert, ale zajímá mne zkušenost, když se stane něco fatálního, že člověk opravdu potřebuje pomoc (úraz, bouračka, škoda způsobená 3.osobě apod) a když to pak stojí majland a ne jen pár tisíc za mobil.
Pokud by tohle fungovalo, pak se za 990/rok vyplatí na cestování, ale pokud ani tohle nefunguje, tak pak ji nemá smysl nosit v peněžence a doufat, že plnění proběhne v cajku.
Děkuji za názory
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 28. 11. 2017 11:14

Myslím, že způsob plnění, výluky, apod. bude u všech pojišťoven hodně podobné. Takže je potřeba vybírat v podstatě podle ceny a rozsahu, co pojištění zahrnuje.

Jinak bych taky rád pojištění, kde bych zaplatil a měl jistotu, že mi pak poskytnou slibovanou asistenci a budou plnit. Takové ale bohužel neexistuje.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod PULPANM 28. 11. 2017 11:58

No proto se ptám na zkušenosti, třeba někdo tuto situaci zažil a byl pak spokojen.
Jak jsem psal, nakonec vlastně nejde tolik o hmotný majetek, jako o zdraví, hospitalizaci, uhrazení operace, vrtulníku apod.
Jednou jsem vlastně přes DC řešil bodlinu z mořského ježka v noze synka, a po telefonu celkem komunikovali, ale neb mne poslali do nějaké smluvní nemocnice, tak dodatečné plnění žádné nebylo.
Ale pomohli.
Samo bych někam s kartou pojištěnce EU zajel sám, a možná by to taky bylo grátis, ale takhle jsem měl jistou adresu a kromě toho, že špitál byl partnerem pro EU pojištěnce, byl ještě partnerem pro DC.
Ale jiné zážitky nemám, kromě zpožděných zavazadel při cestě zpět, která jsou ve výluce.
PULPANM
Diskutér

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: dlouhy.dejw, saturn77 a 16 návštevníků