No, myslím si, že poskytnuté vysvětlení (v e-mailu i v appce) je docela srozumitelné. Britské předpisy, podle kterých provozovali (provozují) "elektronické" peníze na "elektronickém" peněžním účtu dle podmínek britského Financial conduct authority (FCA, viz.
https://www.fca.org.uk/) umožňují zřízení účtu na základě řidičského průkazu, neboť občanský průkaz jaksi GB neprovozuje ...
Pro účely bankovní licence v EU však je vyžadován osobní doklad a nikoliv však řidičský průkaz. Co je nesrozumitelného na tom, že chtějí po svých klientech (nechtějí-li zase rychle o licenci přijít), kteří pro sken použili řidičský průkaz (což se nabízelo jako první záložka), aby doplnili své údaje o v EU uznávaný mezinarodně platný identifikační průkaz (právě pro účely banky) ?
Právě proto, aby je mohli následně postupně převést do bankovní části. Což ostatně v následujícím roce po státech a dle harmonogramu udělají se všemi.
Toto chtějí
pouze po těch, jež zakládali účet s řidičákem a nikoliv občankou nebo pasem (snímek je od kamaráda).
Mohl by někdo z "kritiků" tohoto postupu Revolut napsat odkaz na
banku v EU (nebo jen v ČR), která mu vydala kartu a zřídila účet na základě řidičského průkazu a nikoliv pasu nebo občanky ? Například boon chtěl sken i ID i ŘP ...