Revolut - zkušenosti

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod MirekM. 13. 11. 2018 11:52

Ze by reakce na zavedeni poplatku za vyber z Revolutu v bankomatech CS?
MirekM.
Pokročilý

Odeslat příspěvekod keisak 13. 11. 2018 11:57

drkarel píše:To sice taky nechápu, ale raději opětovně uvádím, že to byly kreditky, takže oproti Tvé situaci rozdíl.

To mi uteklo, ale že by to bylo tím..? Případně je zde někdo, komu by revolut účtoval fee z debit card ČS?

-- 13. 11. 2018 13:00 --

MirekM: Revolut uvádí, že feečka si účtuje jen když je karta vydaná mimo EEA (což v mém případu není) a nebo se jedná o commercial card (to také není). Tedy problém podle mě je v tom, jak Revolut vidí tuto kartu, ale nejsem si jist, zda je s tím schopen někdo něco dělat. Proto by mě zajímalo, zda nemá někdo zkušenost aktuální s debit card od ČS
keisak
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod minarjo 13. 11. 2018 12:08

A jsi si jistý, že ti tu přirážku naúčtoval Revolut a ne ČS? U té sice naštěstí už účet nemám (jen tehdejší studentský byl výhodný), ale vím, že ČS už před nějakou dobou začala účtovat přirážky i plateb, které považuje za "hazardní", konkrétně třeba za dobíjení kont sázkových kanceláří atd. Nestrká tedy nově ČS Revolut do tohoto pytle? Protože když by ti chtěl účtovat poplatek přímo Revolut, myslím, že by ti to před transakcí na základě čísla karty napsal (z čísla se pozná, zda jde o komerční).
Naposledy upravil minarjo dne 13. 11. 2018 12:13, celkově upraveno 1
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 13. 11. 2018 12:09

Reklamoval bych u ČS. Pokud někde platím 300,- a strhnou mi 303,-...
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod keisak 13. 11. 2018 12:16

No právě já ten poplatek vidím už v aplikaci revolutu, jakmile zvolím částku, kterou chci dobít, hned se v místě, kde se normálně zobrazuje "NO FEE" zobrazí poplatek a tam malé "i" na které když kliknu, píše mi to právě o těch commercial card a o EEA.
Myslím, že to fakt bere Revolut, protože kdyby to byl poplatek ČS, ve vyúčtování by to přeci bylo jako solo poplatek za nějakou platbu a nestrhlo by se rovnou tech 303,- CZK ne?

Tak jsem zkusil napsta na revolut support - poplatek si opravdu účtují oni a neoprávněně, bohužel nemohou změnit jejich systém a tak mi vrátili všechny feečka doposud a pokaždé když budu nabíjet a vezme to nějaký poplatek, musím jim napsat a oni mi to vrátí...
keisak
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod DDD22 13. 11. 2018 13:06

keisak: Tak jsem zkoušel dobití jak z krediky, tak i z debetky od ČS a vše normálně bez poplatku. U mne v obou případech zobrazeno "no fee" a dobitá částka 300 Kč. Takže problém bude asi ve špatném rozpoznání Tvé karty u Revolutu.
DDD22
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod minarjo 13. 11. 2018 13:09

Já bych z toho účtování poplatku Revolut nevynil, zkrátka na základě čísla karty se oprávněně domnívá, že jde o kartu komerční. To spíš ČS kašle na doporučení karetních asociací Visa a MasterCard, jaké číselné intervaly na jaký typ karty použít. Četl jsem na toto téma článek, už to chvíli je, nevím kde. Ono zkrátka Visa a MasterCard, když jednotlivým bankám předávají číselné intervaly karet na budoucí použití, tak uvádějí i doporučení, jaké intervaly mají být na karty debetní-kreditní, respektive personal-commercial. Většina bank tato doporučení nejspíš akceptuje, ale ČS na to zjevně kašle a nová čísla některým kartám dává z přiděleného intervalu bez ohledu na typ (tak to dopadá, když se něco dá jako doporučení a ne jako příkaz). Pak systémy určující typ karty z jejího čísla logicky selžou.
Spíš se tedy zamysli, zda u tohoto bankovního molochu, který teď navíc dle mnohých dost zmršil online bankovnictví přechodem na George, zůstávat s hlavním běžným účtem, když jiné banky jsou jistě nejen v tomto číslování karet "normálnější" :).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod keisak 13. 11. 2018 13:22

DDD22: Super, moc Díky za info.

minarjo: Souhlasím, Revolut za toto nemůže, naopak hned přizná, že poplatek je neoprávněný a hned jej vrátil s tím, že u mě mají poznámku a kdykoliv napíšu na support, budou vědět, že mi mají refundovat neoprávněný poplatek.
Bohužel to bude opravdu zapříčiněno tím, jaké číslo karty ČS přiřadila. Od ČS jsem chci odejít již delší dobu, bohužel jsem tam vázán HÚ a jednou z podmínek je aktivní využívání účtu...
keisak
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tlamik5 15. 11. 2018 21:15

Takže dneska jsem zas platil mobilem a bylo to nad 500. Mobil jsem měl rosvícený a odemknutý (přejetí prstem, páč mám na ruce MiBand2) a chvíli to nějak blbo, jakože příliš rychle hýbu mobilem nebo co a pak to chtělo heslo, žádný otisk prstu, takže jsem zkusil heslo, co mám když nefunguje otisk a sežralo to a pak to napsalo, že mám znovu přiložit a platba prošla.
tlamik5
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Tony321 16. 11. 2018 09:08

Skús odstrániť kartu, odinštalovať aplikáciu a znovu zopakuj proces nastavovania.
Tony321
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Tony321 19. 11. 2018 12:29

Aj na SR si Slovenská sporiteľna pýta poplatok za výber kartou - 2,5€. Zaujímalo by ma, či niekedy v blízkej budúcnosti EÚ zasiahne a zruší poplatky ATM pre karty vydané v EÚ, resp. EEA. Ale kto vie ako to bude s britskými fintech startupmi po Brexite.
Tony321
Návštěvník

Odeslat příspěvekod speedy 22. 11. 2018 16:22

Jsem nováčkem u Revolutu. Dobito mám, kartu mám. Jen se mi nedaří vybrat. Zkoušel jsem u ČSOB. Tam se přepnul do AJ. Proto jsem nevybíral (nechtěl jsem platit poplatek). Teď zkouším vybrat u Fio, ale nevím, jestli je v poruše bankomat nebo karta. Když dám vybrat 500Kč napíše mi, že v současnosti nemůže provést hotovostní transakci.
Bankomat jinak závadu nehlásí. Chci se zeptat, je třeba kartu nějak v aplikaci speciálně aktivovat? V čem by mohl být problém.
speedy
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lubik2 22. 11. 2018 16:38

Teoreticky můžeš mít kartu v aplikaci zakázanou (zašedlou), pak ji stačí povolit (=Unfreeze card)
České bankomaty se většinou vždy přepnou do angličtiny (považují nás za cizince), s poplatky za výběr či kurz to nemá nic společného(poplatky samozřejmě hrozí, už se zde mluvilo o poplatcích spořitelně a Monetě a také hrozí DCC, například v Tescu).
lubik2
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tony321 22. 11. 2018 16:40

Mala by byť aktivovaná po prvom zadaní PINu (napr. pri výbere z ATM). Ale skús najprv zaplatiť s PINom a potom skús znovu vybrať.

Pozri aj nastavenia v aplikácií na záložke Cards. Či už Freeze ako bolo spomínanné alebo security a povoliť ATM withdrawals.
Tony321
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Sc0rpio 23. 11. 2018 10:37

Dobrý den,

je možnost získat VISA kartu k neplacenému účtu?
Sc0rpio
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: jakoubek61, Kolem.jdouci, tomasvlasak, uphoun a 18 návštevníků