Kreditní karty Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod powery 11. 1. 2018 09:37

Taky mám spící IB. Neřeším to.
powery
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lafayette16 11. 1. 2018 10:14

Tak další výpis v IB (k jiné kartě) - stejný problém.
Věrnostní prémie
Za dané období Vám připisujeme věrnostní prémii ve výši:
0,00 Kč
Věrnostní prémie je připisovaná pro karty STYLE a DE LUXE

Asi mají v IB špatnou šablonu na výpisy. Předpokládám, že výpis, který přijde emailem, bude OK.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 11. 1. 2018 10:38

A když se podíváš na ten předchozí výpis v IB teď, není už v pořádku?
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 11. 1. 2018 10:49

Dobrá otázka! Když se podívám teď na ten výpis, který v pondělí byl špatně, tak je v pořádku!
Dneska je špatně ten dnešní (k jiné kartě), takže ten bude v pořádku asi taky až po poslání emailem... :tleskani
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 11. 1. 2018 12:31

Takže chyba je v tom, že se díváš moc brzo. :D Pravděpodobně odměny zaúčtovávají v průběhu dne, ovšem proč v mezidobí uvolní ten výpis, mi úplně jasné není. Tipnul bych si, že výpis bude v pořádku už zítra (možná i v nějakém okamžiku dnes).
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Klient ps 11. 1. 2018 13:07

Holky a kucí v RB už mají pořádek. Třetí bonus 2000,- jsem na Mall nezískal.
Nemáte někdo prosím po ruce výpovědní formulář na kreditní karty RB?
Klient ps
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 11. 1. 2018 14:52

drkarel píše:Takže chyba je v tom, že se díváš moc brzo. :D Pravděpodobně odměny zaúčtovávají v průběhu dne, ovšem proč v mezidobí uvolní ten výpis, mi úplně jasné není. Tipnul bych si, že výpis bude v pořádku už zítra (možná i v nějakém okamžiku dnes).


Tak výpis jsem dostal mailem dnes! A samozřejmě je v pořádku.
Takže když se podívám moc brzo, tak vidím výpis v jiné šabloně, kde jsou odměny nula... :oboze
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod alfabetagama 11. 1. 2018 16:26

Nedaří se mi najít nic smysluplného na Aukru za 4 x 500Kč od nové Style karty, jestli o něčem víte a máte PayU, prosím o typ do SZ. Sám PayU na Aukru mám, ale jinak to tam není moc rozšířené. :hm
alfabetagama
Návštěvník

Odeslat příspěvekod rippe 11. 1. 2018 16:41

Kdyz mas payu, tak si zalos fiktivni ucet a z nej proved nakup za 2000 Kc u sveho uctu a zaplat poukazkami. Nebo to tak nejde?
rippe
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod alfabetagama 11. 1. 2018 17:03

Fiktivní účet bych určitě nezakládal. A nejsou to poukázky, ale platí se přímo Style kartou
jako platba na netu, po 30 dnech to vyhodnotí RB, jestli to bylo za PayU na Aukro a posle 4 x 500 Kč
na kreditní účet ke kartě. Těžko bude dovolené a nehlídané platit za vlastní aukci vlastní kartou...
alfabetagama
Návštěvník

Odeslat příspěvekod rippe 11. 1. 2018 17:10

Tak toho bych se tedy nebal, v popisu pletby bude pouze neco jako "payu aukro".
rippe
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Mimonik 13. 1. 2018 02:40

Normálně na jednom účtu co jsem tam měl dlouho jsem zapnul payu a z fiktivního koupil za poukázku, žádná věda.
Mimonik
Diskutér

Odeslat příspěvekod neosobně 15. 1. 2018 18:39

Dneska jsme zkoušel v bankomatu dotazem na zůstatek, zda je KK RB už skutečně neplatná a milou zlatou KK mi bankomat čsob sežral a už nedal zpět ani po dobrém či zlém. Prý "neplatná karta, obratte se na svoji banku"...))) Naštěstí mám písmené potvtzení o zrušení karty od RB, kdyby ten jejich šmejdskej systém náhodou nějakému podvodníkovi od služby doplnování bankomatů dovlil moji kartu nějak zneužít...

Rušení KK RB byla předtím také pěkná reklamační anabáze, celkem jsem musel reklamovat 2x, napřed i po více jak měsíci od výpovědi stále platnou KK a poté ještě po zrušení karty ani po 14 dnech se neráčili poslat stále přeplatek... ))
neosobně
Diskutér

Odeslat příspěvekod DrumSession 17. 1. 2018 03:06

Rušil jsem karty see str.210
- volal jsme na info linku => neumíme vyřídit, zajdi si na pobočku
- pobočka => neumíme vyřídit na místě, tak podpis o zrušení => ale někdo se ozve z info linky
- volal jsme na info linku, ověření pár dní před konečným termínem => neumíme vyřídit
- sami ozvali z info linky, ale až 1den po ukončení (přesně po 31D po podpisu zrušení), zda mám zájem řešit KK?
Zopakoval jsem dotaz, zda je možná bezpoplatková retence, ale že karty jsou 1D out. Říkal že určitě ano! A že to zjistí a do 2h zavolá obratem zpět. Již několik dní ticho... Že by někde někdo něco prošvihl?
Nebertet to jako kritiku, ale jako exKlientskou inspiraci, jak "něco" zlepšit.
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wingsd 22. 1. 2018 12:03

Mám nově vydanou RB mall+ jsme obdržel 2000 Kč kupon do mallu, nyní mi do mailu přišlo, že se zase mění podmínk-asi se mě uplně netýkají, ale nezajímá mne to a nechci to zase študovat.

Je možné ukončit z důvodu změny podmínek KK a zárovneň neporušit podmínku nezrušení KK mall do 6 ti měsíců?
wingsd
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 12 návštevníků