Pro zasmání.
Psal jsem e-mail na reklamace@rb.cz.
První platbu kartou jsem samozřejmě provedl. Na reklamace@rb.cz si ani nenahlédli do mé historie.
Odepsali mi:
Vážený pane .......,
těší nás, že jste se obrátil na naši Klientskou schránku.
Chtěli bychom Vás informovat, že do 30-ti dnů od vydání bylo zapotřebí MALL.cz kreditní kartou provést první nákup v obchodě se zadáním PIN kódu. Poté vám měl být do 10-ti pracovních dnů zaslán e-mail s dárkovým certifikátem ve výši 2 000 Kč.
Jestliže jste tuto podmínku splnil a bonus Vám nebyl odeslaný, prosíme o kontaktování bezplatné linky 800 900 900, kde mají bankéři možnost po řádné ověření Váš dotaz prověřit.
Děkujeme za pochopení.
S přáním příjemného dne
Sandra Rudíková
Kontaktní centrum
Raiffeisenbank a.s.
Bezplatná linka: 800 900 900
E-mail: info@rb.cz