Kreditní karty Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Klient ps 9. 1. 2018 08:34

Pro zasmání.
Psal jsem e-mail na reklamace@rb.cz.
První platbu kartou jsem samozřejmě provedl. Na reklamace@rb.cz si ani nenahlédli do mé historie.

Odepsali mi:

Vážený pane .......,

těší nás, že jste se obrátil na naši Klientskou schránku.

Chtěli bychom Vás informovat, že do 30-ti dnů od vydání bylo zapotřebí MALL.cz kreditní kartou provést první nákup v obchodě se zadáním PIN kódu. Poté vám měl být do 10-ti pracovních dnů zaslán e-mail s dárkovým certifikátem ve výši 2 000 Kč.

Jestliže jste tuto podmínku splnil a bonus Vám nebyl odeslaný, prosíme o kontaktování bezplatné linky 800 900 900, kde mají bankéři možnost po řádné ověření Váš dotaz prověřit.

Děkujeme za pochopení.

S přáním příjemného dne

Sandra Rudíková
Kontaktní centrum
Raiffeisenbank a.s.
Bezplatná linka: 800 900 900
E-mail: info@rb.cz
Klient ps
Poslední varování

Odeslat příspěvekod drkarel 9. 1. 2018 08:42

No, asi proto, že nemohou, a proto Tě odkázali na infolinku.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Klient ps 9. 1. 2018 09:25

Na e-mailové adrese reklamace@rb.cz nemohou řešit reklamaci? Bože, a na co ta e-mailová adresa tedy je?
Klient ps
Poslední varování

Odeslat příspěvekod maaart 9. 1. 2018 11:42

Mám podobnou zkušenost. Už několikrát jsem reklamoval na reklamace@rb.cz. Podle mě to nejde rovnou na reklamační, ale na normální zákaznickou linku protože vždy byla odpověď z RB, že mám volat zákaznickou linku a řešit s operátorem. Má rozhořčená mailová odpověď vždy byla, že když už nedodržují své podmínky/ceník nebo to proč jsem reklamoval, tak aby dodržovali alespoň reklamační řád, kde je tento mail uveden jako jeden z legálních komnikačních reklamačních kanálů. A že nehodlám svůj popsaný problém někomu diktovat aby ho znovu někam psal. Pak již mail přeposlali na reklamační.
maaart
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod PULPANM 10. 1. 2018 09:02

Lafayette16 píše:Na výpise k 8.1. ke kartě Life mám napsáno:
Věrnostní prémie
Za dané období Vám připisujeme věrnostní prémii ve výši: 0,00 Kč
Věrnostní prémie je připisovaná pro karty STYLE a DE LUXE

Ke kartám Life už nejsou prémie do 500 Kč za měsíc?


Tak jsem se díval do IB v telefonu a mám to stejně za minulé období, čili prosinec 12, připsané prémie 0,00.
Platím všude možně takže se zdá, že je to plošné a že tedy prémie na LIFE je definitivně zrušena (vratka)

Tak jsem se přehlédl, 0,00 byly prémie čeprané v období, nepřevedl jsem nic, jinak jsem normálně prémie dostal ve správné výši 1%
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod dlouhy.dejw 10. 1. 2018 09:58

Ja mam Mall a uzaverku mam v patek, tak se podivam, jestli jsem dostal nejake premie a napisu sem na forum.
dlouhy.dejw
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Lafayette16 10. 1. 2018 10:06

PULPANM píše:
Lafayette16 píše:Na výpise k 8.1. ke kartě Life mám napsáno:
Věrnostní prémie
Za dané období Vám připisujeme věrnostní prémii ve výši: 0,00 Kč
Věrnostní prémie je připisovaná pro karty STYLE a DE LUXE

Ke kartám Life už nejsou prémie do 500 Kč za měsíc?


Tak jsem se díval do IB v telefonu a mám to stejně za minulé období, čili prosinec 12, připsané prémie 0,00.
Platím všude možně takže se zdá, že je to plošné a že tedy prémie na LIFE je definitivně zrušena (vratka)

Tak jsem se přehlédl, 0,00 byly prémie čeprané v období, nepřevedl jsem nic, jinak jsem normálně prémie dostal ve správné výši 1%



No já jesem ty prémie taky připsané měl (a hned vyčerpal), ale na výpise je napsáno nula. Protože jsem měl určitě transakce v roce 2017, tak si myslím, že možná opravdu od 2018 už na karty LIFE nebudou dávat nic. Bohužel já to můžu ověřit až začátkem února.

Tak jestli někdo může ověřit dřív, že na karty MALL a LIFE připisují prémie za transakce USKUTEČNĚNÉ v roce 2018, tak to bude dobré.

-- 10. 1. 2018 10:07 --

dlouhy.dejw píše:Ja mam Mall a uzaverku mam v patek, tak se podivam, jestli jsem dostal nejake premie a napisu sem na forum.

Díky, ale měly by to být transakce uskutečněné v roce 2018.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 10. 1. 2018 10:10

Tedy, stát se může leccos, zvláště u RB, ale opravdu si myslíte, že by to neoznámili PŘEDEM? Zatím vše oznamovali s velkým předstihem a navíc změny prováděli poměrně vstřícně (tedy jasně byly to změny k horšímu). Jsou chvíle, kdy na mě fakt jdou mdloby. :)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Lafayette16 10. 1. 2018 11:26

Fakt nevím, samozřejmě bych to nečekal, ale na výpise je to dost jednoznačně, je tam doslova:

Za dané období Vám připisujeme věrnostní prémii ve výši:
0,00 Kč
Věrnostní prémie je připisovaná pro karty STYLE a DE LUXE
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod PULPANM 10. 1. 2018 11:43

Divný já to mám jinak
Výpis za období: 23.11.2017 - 22.12.2017
Věrnostní prémie na Vaší kartě
Věrnostní prémie k čerpání 380,87 CZK
Věrnostní prémie čerpané v tomto období 0,00 CZK
Věrnostní prémie získané v tomto období 199,80 CZK
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 10. 1. 2018 11:50

Lafayette: Ze zkušenosti s RB mi furt přijde být pravděpodobnější, že se jedná o chybu.
PULPANM: Pokud se nepletu, řeší se tu lednové výpisy. V prosinci ke stejnému datu mám výpis v pořádku.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Lafayette16 10. 1. 2018 11:51

Tak mi teď zrovna přišel výpis emailem a tam je to opravdu jinak.

Věrnostní prémie na Vaší kartě
Věrnostní prémie k čerpání 686,99 CZK
Věrnostní prémie čerpané v tomto období 500,00 CZK
Věrnostní prémie získané v tomto období 500,00 CZK


To znamená, že na výpisy, které jsou ke stažení v IB použili nějakou jinou šablonu. Tam píšou totiž jen o STYLE a DELUXE.

No tak asi to nebude změna, spíš to vypadá na chybu výpisů v IB.

-- 10. 1. 2018 11:52 --

drkarel píše:Lafayette: Ze zkušenosti s RB mi furt přijde být pravděpodobnější, že se jedná o chybu.



Jojo, vypadá to opravdu na chybu výpisů v internetovém bankovnictví. Výpisy rozesílané emailem jsou OK.
Ale vyděsilo mě to trochu, to zase jo... ;-)
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 10. 1. 2018 11:53

A Ty máš výpis v IB dříve než Ti přijde e-mailem? Jako možné to je, už to ani nezkouším, ze začátku tam často nebyly ani po 14 dnech. :)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Lafayette16 10. 1. 2018 14:33

Jojo, výpis jsem měl v IB hned v pondělí 8.1. (mám výpisy k 8.), emailem mi přišel dneska (10.1.).
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod Markil 10. 1. 2018 22:10

Po mnoha dohadech zrušena poslední KK u této pofidérní banky. Takový amatérismus jsem ještě v jiné bance nezažil... Sice lituji, že už nelze čerpat bonusy z karet, jako kdysi, ale zároveň jsem si oddechl, že už se s nima alespoň nemusím trápit. :-)) KK Mall už jsem rušil na počátku roku. Teď došlo i na Style od Aukra. Chtěli začít účtovat měsíční poplatky a i když jsem tu kartu úplně normálně používal skoro rok k placení (dojit z toho bonus, jako u Mall karty, se mi s ní nechtělo) o nějakém prodloužení bezpoplatkového období nechtěli v RB ani slyšet (byť se měsíc na infolince tvářili, jak se mi někdo ozve s nabídkou).

Karta konečně zrušena, jenže jsem zjistil, že mám stále přístup do IB, i když tam nemám žádný produkt. Teď nevím co s tím? Je to taky třeba nějak vypovídat, nebo jak to nejlépe zrušit? Nepočítám, že bych nyní u nich žádal o jinou kartu a sledovat jejich podmínky jen kvůli prázdnému IB nebudu. Nerad bych se třeba časem dočkal nějakého překvapení kvůli spícímu IB ve formě poplatků a dluhu apod. tak bych radši, aby se to zrušilo...
Markil
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků