Před chvílí jsem měl telefonát z 412..... ohledně nabídky na retenci Mallky, která zněla: bez poplatku za kartu i když nebude v daném měsíci použita. Ani nevím, zda to nabízel na rok, či na neomezenou dobu. Poslal jsem ho s tím slušně do ř.ti a trval na výpovědi. Ještě jsem s ním konzultoval ty možnosti podání výpovědi a bylo mi sděleno, že lze vypovědět jen dvěma způsoby:
- pobočka
- dopis do Olomouce
Na možnosti akceptace naskenované výpovědi zaslané do mailu se údajně pracuje a datovka nejde.
To samozřejmě neznamená, že ta možnost přes sken do mailu, jak jí nastínil wit, reálně nefunguje (známe RB)
edit:Nedalo mi to a ještě jsem se "hacknul" do mailové schránky přítelkyně, kam jí přišel z RB mail, reagující na její výpověď KK Life, podanou na formuláři od wita s jejím naskenovaným podpisem a zaslanou mailem:
Vážená paní Dočerpalová,
jsme rádi, že se obracíte na naší Infoschránku.
Chtěli bychom Vás informovat, že jsme zadali požadavek s Vaší žádostí o zrušení Kreditní karty.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů či nejasností nás neváhejte kontaktovat na lince 800 900 900 (+420 412 446 400) nebo na e-mailové adrese info@rb.cz.
S přáním příjemného dne
XY
Kontaktní centrum
Raiffeisenbank a. s.
Bezplatná linka: 800 900 900
E-mail: info@rb.cz To mi indikuje, že možnost podání výpovědi e-mailem funguje.