Kreditní karty Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod radecekh 17. 12. 2017 06:23

DrumSession:
Vidím to přesně naopak. Banka zabodovala a krásně s váma vyjebala, místo toho, aby se vyjebávat nechala. Otravné klienty, kterým jen platí bonusy a oni jim ještě naopak zaměstnávají lidi na infolinkách a na pobočkách, je potřeba odstřihnout.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 17. 12. 2017 10:30

Jasně, otevřeli si banku, nastavili jednostranně pravidla, ale chodili jim tam lidi :-D Pokud pracovník na telefonu a na pobočce poskytují navzájem nesprávné informace, díky čemuž přijdou o klienta (o jehož morálu si můžeme myslet cokoliv), ze kterého mají zisk (reálný i potenciální), tak to nesvědčí o vyjebání s klientem, ale naprostém amatérismu.
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radecekh 17. 12. 2017 16:11

wit.cz:
Oni nastavili nějaká pravidla. Ta jsou v ceníku. DrumSession po nich ovšem chce něco, co v pravidlech nemají a jen slyšel, že to tak někdy funguje. Vážně nevidíte ten zásadní rozdíl?
Kdyby jasně řekl, že chce zrušit kartu, tak mu žádné nesprávné informace nikdo nedává a zrušení by se v pohodě dočkal. Kdyby narovinu řekl, že chce zrušit poplatky, tak mu na infolince i na pobočce popravdě řeknou, že na to nemají pravomoce a zase by byl pokoj.
Tak co vlastně chtěl? Chtěl prudit a tak dopadl tak, jak dopadl.
A kvůli pětistovce ročně přišel o celkem použitelnou kartu, která si na tu pětistovku ročně sama několikanásobně vydělá.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 17. 12. 2017 16:16

Souhlasím, an druhou stranu pokud se sama banka neřídí vlastním ceníkem, k čemu ten ceník je? Stejně tak zcela běžný "nestandardní" postup, kdy po projevu vůle směřující k ukončení smlouvy je klient finančně motivován změnit svůj názor. Banka nehraje běžně podle předem očekávaných pravidel, není se pak čemu divit, že současný stav je takový, jaký je :)
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DrumSession 17. 12. 2017 19:27

RB se stylizuje jako velmi profesionální banka, která má dobře propracovanou strategii vůči individuálním klientům a umí jim přizpůsobit svou nabídku. Raiffeisenbank je totiž středně velká banka, která na individuálním přístupu postavila svou politiku. Kromě individuálního přístupu také boduje RB nízkými poplatky a různými bonusy za používání svých produktů zejména účtu. Je pravdou, že jinou cestu ani tyto banky nemají. Velkým bankám nemohou masovostí klientely a produktů konkurovat, proto musí nabízet něco jiného, speciálního.

Hele nejde o nic zásadního, je to jen popis z aktuálního průběhu jednání s RB. Spíše mi přijde nepochopitelné, že nejprve převedu klienty z eBanka, pak z nízkonákladové Zuno do RB, k tomu RB koupí balík klientů Citi, kde je mnoho KK, a pak s nimi banka nic moc nepracuje (tlf. a pobočka). Každé "běžné" bance jde o obraty na KK a celkový úvěrový rámec na všech KK. Mě se nechce platit poplatky (ne 500 /radecekh/ ale 600 ročně), tak jsem se aktivně zeptal na další možnosti. "Vyjebávání" z jedné i druhé strany vypadá na každý pád úplně jinak...
PENÍZE nebo nepočitatelná LÁSKA ? ŠTĚSTÍ spočívá vědět to, co si vybrat
Nesmíte se bááát a na hlavu si nechat s... Takže? Musíte se ptááát !!
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radecekh 17. 12. 2017 19:47

DrumSession:
Se mnou, který k nim přišel ze City a předtím s nimi nikdy nic neměl, tedy RB pracuje víc, než se mi líbí. Posílají mi několikrát ročně papírové dopisy s nabídkami všech možných služeb, skoro každý měsíc mi posílají i nějaký nabídkový mail. Naštěstí telefonem otravují jen formou nabídkových smsek a nevolají mi, no a na pobočce jsem v životě nebyl, takže neměli příležitost.
Poplatky jsou 500 korun ročně, pokud je zaplatíte na rok dopředu z bonusů.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod Prologer 27. 12. 2017 13:07

Nevíte, jakým způsobem zelený skřet vrací peníze pokud si něco koupím a pak nevyzvednu? Je to storno uskutečněné platby a nebo nová transakce s opačným znaménkem?
Jde mi o to, že storno by mohlo znamenat, že se prémie vůbec nevytvoří, zatímco nová transakce znamená, že se prostě odečtou.
Rád vás doporučím do Crypto.com, Revolut, Plutus apod. Napiště PM
Prologer
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stepano 1. 1. 2018 11:38

Jak teď vypadá Internetbanking, když u nich má člověk jen KK? Pamatuju cca. půl roku nazpět (než jsem vypověděl mall) ten nicmoc kartyonline portál.... dá se teď aspoň nastavit limity a vidět nezaúčtované transakce?
stepano
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Mimonik 1. 1. 2018 19:15

Stejne, jako kdyz ma u nich nekdo ucet. Viz. https://www.rb.cz/promo/internetove-bankovnictvi
Mimonik
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Klient ps 2. 1. 2018 09:14

Třetí hodinu čekám, kdy mi v roce 2018 banka inspirovaná klienty přepošle peníze z eKonta na KK Billa.
Děkuji RB za tuto zkušenost a mohu ji ubezpečit, že ač jsem uvažoval o převedení hlavního účtu k nim, po této zkušenosti tak neučiním.
Edit: po 3 hodiách a 45 minutách RB zvládla z ekonta převést peníze na KK Billa.
Naposledy upravil Klient ps dne 2. 1. 2018 10:20, celkově upraveno 1
Klient ps
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Kolem.jdouci 2. 1. 2018 10:02

Takže jsi jim tím vlastně udělal radost...
Kolem.jdouci
Nadšenec

Odeslat příspěvekod wingsd 5. 1. 2018 18:33

Kdo jak a kdy dava kupon Mall 2000 kč když jsme sice mall kartu v minulosti měl, ale bonus 2000 jsem nikdy neobdržel?
wingsd
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod treborit 5. 1. 2018 20:09

Zrusil jsem RM Mall (prevedena CITI) na kterou jsem kupon dostal a za 7 mesicu pozadal znova, dorazil i kupon ..
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod ROlda78 5. 1. 2018 21:27

Klient ps píše:po 3 hodinách a 45 minutách RB zvládla z eKonta převést peníze na KK Billa.

Udělat to v pátek 29.12. pozdě večer, tak čekáš (jako já) až do úterý 2.1.! To nebyly 3 hodiny, ale víc jak 3 dny. :tleskani
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pivinecek 6. 1. 2018 06:30

Je to proto, protoze bezny ucet je veden v jinem systemu nez kreditky. Kreditky jsou v systemu, ktery umi pracovat jen v pracovni dny a v tech pracovnich dnech posila penize z bezneho uctu na kreditkovy ucet cca od 8:00 do 18 hod. Kdyz posles platbu do trictvrte prislusne hodiny, tak ji mas v celou na kreditkovem uctu. Kdyz ji posles mezi trictvrte a celou, tak ji tam budes mit az dalsi celou hodinu. To je vysvetleni situace na konci roku
pivinecek
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků