od DrumSession 17. 12. 2017 19:27
RB se stylizuje jako velmi profesionální banka, která má dobře propracovanou strategii vůči individuálním klientům a umí jim přizpůsobit svou nabídku. Raiffeisenbank je totiž středně velká banka, která na individuálním přístupu postavila svou politiku. Kromě individuálního přístupu také boduje RB nízkými poplatky a různými bonusy za používání svých produktů zejména účtu. Je pravdou, že jinou cestu ani tyto banky nemají. Velkým bankám nemohou masovostí klientely a produktů konkurovat, proto musí nabízet něco jiného, speciálního.
Hele nejde o nic zásadního, je to jen popis z aktuálního průběhu jednání s RB. Spíše mi přijde nepochopitelné, že nejprve převedu klienty z eBanka, pak z nízkonákladové Zuno do RB, k tomu RB koupí balík klientů Citi, kde je mnoho KK, a pak s nimi banka nic moc nepracuje (tlf. a pobočka). Každé "běžné" bance jde o obraty na KK a celkový úvěrový rámec na všech KK. Mě se nechce platit poplatky (ne 500 /radecekh/ ale 600 ročně), tak jsem se aktivně zeptal na další možnosti. "Vyjebávání" z jedné i druhé strany vypadá na každý pád úplně jinak...
PENÍZE nebo nepočitatelná LÁSKA ? ŠTĚSTÍ spočívá vědět to, co si vybrat
Nesmíte se bááát a na hlavu si nechat s... Takže? Musíte se ptááát !!