Kreditní karty Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod tuann 16. 12. 2017 09:37

Me primo rekli, ze musim za rok zase zavolat.
tuann
Návštěvník

Odeslat příspěvekod drkarel 16. 12. 2017 11:50

Jo, jenže napřímo to nejde, musíš přes standardní infolinku (můžeš i mailem) a to vždycky bylo tak na 2 urgence, a letos jsem to u 2 karet už vzdal. (Upřímně, řekl jsem si, že počkám, až naúčtují poplatek a zkusím reklamovat a tak se dostat na retenční, ale poplatek zatím neúčtovali, i když už pár měsíců měli.)
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod ROlda78 16. 12. 2017 13:03

naprosto stejná zkušenost jako drkatel
Curve karta promo kód na £5: H65WO
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DrumSession 16. 12. 2017 13:11

No checht. Volal jsem na info linku, že chci KK zrušit nebo zrušit poplatky. Po tlf. to prý nelze (hlas velmi mladé holčiny), že si to musím vyřídit na pobočce. Ok šel jsem na pobočku, že chci KK zrušit nebo zrušit poplatky. Na místě to nejde (bylo k 19h večer a mladý bankéř neměl pravomoce to jen vedoucí pobočky a ta už zde nebyla). No tak jsem sepsal ukončení. Pak mi řekl, že by se mohli ozvat z retenčního. Tak teď to visí na tom, jestli vůbec zavolají z retenčního, jestli v předvánočním shonu zvednu telefon a co jim na to vlastně řeknu. Termín vyšel nějak do 26.12...
No checht "sranda na kolečkách". Jinak KK jsem měl jako hl. kartu s velkým limitem a s velkými reálnými platbami.
Tak jsem zvědavý, kdo jim vlastně přispěje na tv reklamu vysílanou v prime time (velmi nákladnou), která má opravdu široký zásah, ale má mělký vliv na získání nových klientů. Naopak levný a velice úzce směrovaný tlf hovor má silný vliv na ztrátu klienta - především po podpisu zrušení.

Pokud o klienta nemají zájem a rádi se s ním rozloučí, tak to bylo velice jemné a krásné rozloučení. Za takový postup smekám a mile rád dám 2x podtrženou 1* :o)) Pokud cílem banky bylo však něco jiného, tak das ist problém.
Ale požadavky a zkušenosti z ExCiti jsou jaksi jiném levelu. A studnice, kde se lze inspirovat klienty, je velice hluboká.
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod octaviampi 16. 12. 2017 22:18

Bože to jsou žvásty.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod radecekh 17. 12. 2017 06:23

DrumSession:
Vidím to přesně naopak. Banka zabodovala a krásně s váma vyjebala, místo toho, aby se vyjebávat nechala. Otravné klienty, kterým jen platí bonusy a oni jim ještě naopak zaměstnávají lidi na infolinkách a na pobočkách, je potřeba odstřihnout.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 17. 12. 2017 10:30

Jasně, otevřeli si banku, nastavili jednostranně pravidla, ale chodili jim tam lidi :-D Pokud pracovník na telefonu a na pobočce poskytují navzájem nesprávné informace, díky čemuž přijdou o klienta (o jehož morálu si můžeme myslet cokoliv), ze kterého mají zisk (reálný i potenciální), tak to nesvědčí o vyjebání s klientem, ale naprostém amatérismu.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radecekh 17. 12. 2017 16:11

wit.cz:
Oni nastavili nějaká pravidla. Ta jsou v ceníku. DrumSession po nich ovšem chce něco, co v pravidlech nemají a jen slyšel, že to tak někdy funguje. Vážně nevidíte ten zásadní rozdíl?
Kdyby jasně řekl, že chce zrušit kartu, tak mu žádné nesprávné informace nikdo nedává a zrušení by se v pohodě dočkal. Kdyby narovinu řekl, že chce zrušit poplatky, tak mu na infolince i na pobočce popravdě řeknou, že na to nemají pravomoce a zase by byl pokoj.
Tak co vlastně chtěl? Chtěl prudit a tak dopadl tak, jak dopadl.
A kvůli pětistovce ročně přišel o celkem použitelnou kartu, která si na tu pětistovku ročně sama několikanásobně vydělá.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 17. 12. 2017 16:16

Souhlasím, an druhou stranu pokud se sama banka neřídí vlastním ceníkem, k čemu ten ceník je? Stejně tak zcela běžný "nestandardní" postup, kdy po projevu vůle směřující k ukončení smlouvy je klient finančně motivován změnit svůj názor. Banka nehraje běžně podle předem očekávaných pravidel, není se pak čemu divit, že současný stav je takový, jaký je :)
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DrumSession 17. 12. 2017 19:27

RB se stylizuje jako velmi profesionální banka, která má dobře propracovanou strategii vůči individuálním klientům a umí jim přizpůsobit svou nabídku. Raiffeisenbank je totiž středně velká banka, která na individuálním přístupu postavila svou politiku. Kromě individuálního přístupu také boduje RB nízkými poplatky a různými bonusy za používání svých produktů zejména účtu. Je pravdou, že jinou cestu ani tyto banky nemají. Velkým bankám nemohou masovostí klientely a produktů konkurovat, proto musí nabízet něco jiného, speciálního.

Hele nejde o nic zásadního, je to jen popis z aktuálního průběhu jednání s RB. Spíše mi přijde nepochopitelné, že nejprve převedu klienty z eBanka, pak z nízkonákladové Zuno do RB, k tomu RB koupí balík klientů Citi, kde je mnoho KK, a pak s nimi banka nic moc nepracuje (tlf. a pobočka). Každé "běžné" bance jde o obraty na KK a celkový úvěrový rámec na všech KK. Mě se nechce platit poplatky (ne 500 /radecekh/ ale 600 ročně), tak jsem se aktivně zeptal na další možnosti. "Vyjebávání" z jedné i druhé strany vypadá na každý pád úplně jinak...
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radecekh 17. 12. 2017 19:47

DrumSession:
Se mnou, který k nim přišel ze City a předtím s nimi nikdy nic neměl, tedy RB pracuje víc, než se mi líbí. Posílají mi několikrát ročně papírové dopisy s nabídkami všech možných služeb, skoro každý měsíc mi posílají i nějaký nabídkový mail. Naštěstí telefonem otravují jen formou nabídkových smsek a nevolají mi, no a na pobočce jsem v životě nebyl, takže neměli příležitost.
Poplatky jsou 500 korun ročně, pokud je zaplatíte na rok dopředu z bonusů.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod Prologer 27. 12. 2017 13:07

Nevíte, jakým způsobem zelený skřet vrací peníze pokud si něco koupím a pak nevyzvednu? Je to storno uskutečněné platby a nebo nová transakce s opačným znaménkem?
Jde mi o to, že storno by mohlo znamenat, že se prémie vůbec nevytvoří, zatímco nová transakce znamená, že se prostě odečtou.
Prologer
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stepano 1. 1. 2018 11:38

Jak teď vypadá Internetbanking, když u nich má člověk jen KK? Pamatuju cca. půl roku nazpět (než jsem vypověděl mall) ten nicmoc kartyonline portál.... dá se teď aspoň nastavit limity a vidět nezaúčtované transakce?
stepano
Diskutér

Odeslat příspěvekod Mimonik 1. 1. 2018 19:15

Stejne, jako kdyz ma u nich nekdo ucet. Viz. https://www.rb.cz/promo/internetove-bankovnictvi
Mimonik
Diskutér

Odeslat příspěvekod Klient ps 2. 1. 2018 09:14

Třetí hodinu čekám, kdy mi v roce 2018 banka inspirovaná klienty přepošle peníze z eKonta na KK Billa.
Děkuji RB za tuto zkušenost a mohu ji ubezpečit, že ač jsem uvažoval o převedení hlavního účtu k nim, po této zkušenosti tak neučiním.
Edit: po 3 hodiách a 45 minutách RB zvládla z ekonta převést peníze na KK Billa.
Naposledy upravil Klient ps dne 2. 1. 2018 10:20, celkově upraveno 1
Klient ps
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků