Kreditní karty Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod radecekh 17. 12. 2017 07:23

DrumSession:
Vidím to přesně naopak. Banka zabodovala a krásně s váma vyjebala, místo toho, aby se vyjebávat nechala. Otravné klienty, kterým jen platí bonusy a oni jim ještě naopak zaměstnávají lidi na infolinkách a na pobočkách, je potřeba odstřihnout.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 17. 12. 2017 11:30

Jasně, otevřeli si banku, nastavili jednostranně pravidla, ale chodili jim tam lidi :-D Pokud pracovník na telefonu a na pobočce poskytují navzájem nesprávné informace, díky čemuž přijdou o klienta (o jehož morálu si můžeme myslet cokoliv), ze kterého mají zisk (reálný i potenciální), tak to nesvědčí o vyjebání s klientem, ale naprostém amatérismu.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radecekh 17. 12. 2017 17:11

wit.cz:
Oni nastavili nějaká pravidla. Ta jsou v ceníku. DrumSession po nich ovšem chce něco, co v pravidlech nemají a jen slyšel, že to tak někdy funguje. Vážně nevidíte ten zásadní rozdíl?
Kdyby jasně řekl, že chce zrušit kartu, tak mu žádné nesprávné informace nikdo nedává a zrušení by se v pohodě dočkal. Kdyby narovinu řekl, že chce zrušit poplatky, tak mu na infolince i na pobočce popravdě řeknou, že na to nemají pravomoce a zase by byl pokoj.
Tak co vlastně chtěl? Chtěl prudit a tak dopadl tak, jak dopadl.
A kvůli pětistovce ročně přišel o celkem použitelnou kartu, která si na tu pětistovku ročně sama několikanásobně vydělá.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 17. 12. 2017 17:16

Souhlasím, an druhou stranu pokud se sama banka neřídí vlastním ceníkem, k čemu ten ceník je? Stejně tak zcela běžný "nestandardní" postup, kdy po projevu vůle směřující k ukončení smlouvy je klient finančně motivován změnit svůj názor. Banka nehraje běžně podle předem očekávaných pravidel, není se pak čemu divit, že současný stav je takový, jaký je :)
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod DrumSession 17. 12. 2017 20:27

RB se stylizuje jako velmi profesionální banka, která má dobře propracovanou strategii vůči individuálním klientům a umí jim přizpůsobit svou nabídku. Raiffeisenbank je totiž středně velká banka, která na individuálním přístupu postavila svou politiku. Kromě individuálního přístupu také boduje RB nízkými poplatky a různými bonusy za používání svých produktů zejména účtu. Je pravdou, že jinou cestu ani tyto banky nemají. Velkým bankám nemohou masovostí klientely a produktů konkurovat, proto musí nabízet něco jiného, speciálního.

Hele nejde o nic zásadního, je to jen popis z aktuálního průběhu jednání s RB. Spíše mi přijde nepochopitelné, že nejprve převedu klienty z eBanka, pak z nízkonákladové Zuno do RB, k tomu RB koupí balík klientů Citi, kde je mnoho KK, a pak s nimi banka nic moc nepracuje (tlf. a pobočka). Každé "běžné" bance jde o obraty na KK a celkový úvěrový rámec na všech KK. Mě se nechce platit poplatky (ne 500 /radecekh/ ale 600 ročně), tak jsem se aktivně zeptal na další možnosti. "Vyjebávání" z jedné i druhé strany vypadá na každý pád úplně jinak...
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radecekh 17. 12. 2017 20:47

DrumSession:
Se mnou, který k nim přišel ze City a předtím s nimi nikdy nic neměl, tedy RB pracuje víc, než se mi líbí. Posílají mi několikrát ročně papírové dopisy s nabídkami všech možných služeb, skoro každý měsíc mi posílají i nějaký nabídkový mail. Naštěstí telefonem otravují jen formou nabídkových smsek a nevolají mi, no a na pobočce jsem v životě nebyl, takže neměli příležitost.
Poplatky jsou 500 korun ročně, pokud je zaplatíte na rok dopředu z bonusů.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod Prologer 27. 12. 2017 14:07

Nevíte, jakým způsobem zelený skřet vrací peníze pokud si něco koupím a pak nevyzvednu? Je to storno uskutečněné platby a nebo nová transakce s opačným znaménkem?
Jde mi o to, že storno by mohlo znamenat, že se prémie vůbec nevytvoří, zatímco nová transakce znamená, že se prostě odečtou.
Prologer
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod stepano 1. 1. 2018 12:38

Jak teď vypadá Internetbanking, když u nich má člověk jen KK? Pamatuju cca. půl roku nazpět (než jsem vypověděl mall) ten nicmoc kartyonline portál.... dá se teď aspoň nastavit limity a vidět nezaúčtované transakce?
stepano
Diskutér

Odeslat příspěvekod Mimonik 1. 1. 2018 20:15

Stejne, jako kdyz ma u nich nekdo ucet. Viz. https://www.rb.cz/promo/internetove-bankovnictvi
Mimonik
Diskutér

Odeslat příspěvekod Klient ps 2. 1. 2018 10:14

Třetí hodinu čekám, kdy mi v roce 2018 banka inspirovaná klienty přepošle peníze z eKonta na KK Billa.
Děkuji RB za tuto zkušenost a mohu ji ubezpečit, že ač jsem uvažoval o převedení hlavního účtu k nim, po této zkušenosti tak neučiním.
Edit: po 3 hodiách a 45 minutách RB zvládla z ekonta převést peníze na KK Billa.
Naposledy upravil Klient ps dne 2. 1. 2018 11:20, celkově upraveno 1
Klient ps
Diskutér

Odeslat příspěvekod Kolem.jdouci 2. 1. 2018 11:02

Takže jsi jim tím vlastně udělal radost...
Kolem.jdouci
Diskutér

Odeslat příspěvekod wingsd 5. 1. 2018 19:33

Kdo jak a kdy dava kupon Mall 2000 kč když jsme sice mall kartu v minulosti měl, ale bonus 2000 jsem nikdy neobdržel?
wingsd
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod treborit 5. 1. 2018 21:09

Zrusil jsem RM Mall (prevedena CITI) na kterou jsem kupon dostal a za 7 mesicu pozadal znova, dorazil i kupon ..
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod ROlda78 5. 1. 2018 22:27

Klient ps píše:po 3 hodinách a 45 minutách RB zvládla z eKonta převést peníze na KK Billa.

Udělat to v pátek 29.12. pozdě večer, tak čekáš (jako já) až do úterý 2.1.! To nebyly 3 hodiny, ale víc jak 3 dny. :tleskani
Curve karta promo kód na £5: H65WO
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pivinecek 6. 1. 2018 07:30

Je to proto, protoze bezny ucet je veden v jinem systemu nez kreditky. Kreditky jsou v systemu, ktery umi pracovat jen v pracovni dny a v tech pracovnich dnech posila penize z bezneho uctu na kreditkovy ucet cca od 8:00 do 18 hod. Kdyz posles platbu do trictvrte prislusne hodiny, tak ji mas v celou na kreditkovem uctu. Kdyz ji posles mezi trictvrte a celou, tak ji tam budes mit az dalsi celou hodinu. To je vysvetleni situace na konci roku
pivinecek
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: noi2, Pilatus, Tatatoooo, tulum a 21 návštevníků