ČEZ KARTA

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod elinor 4. 1. 2018 06:33

No, ČEZ kreditku mám od srpna 2017 a bonus ve faktuře z konce prosince 2017 činil 1554 Kč, takže se mi to vyplatí zůstat u ČEZ. Pravda je, že Skauti a ČS mě lákají - možná odejdu s jedním odběrným místem s vyšší spotřebou a druhé nechám u ČEZu.
elinor
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod retron 4. 1. 2018 10:16

tak 600 a 6000 je rozdíl :D
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pnovk 12. 1. 2018 06:28

Jak dlouho trva doruceni Cez kreditky po podpisu smlouvy? Smlouvu jsem kuryrovi podepisoval 3.1.2018. Predpokladam, ze to prijde postou jako standardni dopis?
pnovk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pnovk 17. 1. 2018 19:23

Podařilo se někomu nějakým způsobem změnit PIN podle sebe, nebo jste se všichni smířili s tím PINem, co vám vybrali oni?
pnovk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod jumpmans 31. 1. 2018 11:00

nevite kdy chodi vypis?
diky.
jumpmans
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod retron 31. 1. 2018 11:12

3. obvykle, naposled přišel 4., protože bylo 31. v neděli
ale pozor na datum splatnosti, už několikrát se mi stalo, že to vycházelo na víkend
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 2. 3. 2018 18:41

Chápu správně, že se bonusy na ČEZ KK mají průběžně zobrazovat ve výpisu? (a pak k datu ročního vyúčtování elektřiny se převedou do vyúčtování) Dostal jsem první výpis a místo, kde by měla být částka bonusů, je prázdné (text kolem je). Je to normální?
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod ab84 2. 3. 2018 18:45

Na svém prvním výpisu jsem to měl stejně jak píšeš. V dalším výpisu už v tom prázdném poli budeš mít doplněnou částku. Ty výpisy mají docela zoufale udělané, ale nakonec jim to funguje správně, a holt člověk musí pro ta 2 procenta něco vytrpět.
ab84
Nadšenec

Odeslat příspěvekod drkarel 2. 3. 2018 18:54

Díky. Takže mám bejt v klidu, spraví se to příště samo. :) Zase takové utrpení to není, jsem vycvičenej, hlavně RB. Tady sice není IB, ale chodí notifikace (zdarma), takže když kartu používá žena, mám přehled o transakcích, aniž bych z ní musel tahat paragony. Takže za mě zatím lepší, než jsem čekal.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 2. 3. 2018 19:31

Mám na 1. výpisu to samé, tedy nula nula nic. Budu věřit zkušenějším, že se to v příštím výpisu spraví :-D.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ab84 2. 3. 2018 19:33

371 100 351 - číslo na kompetentní pracovníky. Pokud budete chtít řešit jakoukoli reklamaci nebo dotaz ohledně ČEZ karty, tak doporučuji tohle číslo. Protože přes ty jejich různé infolinky se dostanete jen na pracovníky, kteří nejsou schopni s ničím pomoci.
ab84
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Lodgy 2. 3. 2018 19:42

Na prvnim vypisu za leden 2018 jsem nemel zadny bonus, transakce v lednu celkem 3570 Kc. Ted na druhem vypisu za unor 2018 mam bonus 70 Kc, s tim ze jde o stav bonusu k 31.1.2018. Tedy bonus pripisali do unoroveho vypisu jen za leden a jeste ho nepriznive zaookrouhlili. Asi standardne pripisuji bonus s mesicnim zpozdenim?
Lodgy
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 2. 3. 2018 20:09

To bych reklamoval, žádný způsob výpočtu bonusu (krom toho, že to jsou 2 %) jsem v podmínkách nenašel.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod jerry666 2. 3. 2018 20:26

Ano, bonus je s měsíčním zpožděním. Tzn. na prvním výpisu je nic, na druhém za předchozí období. Hloupé, ale naštěstí funkční.
jerry666
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lodgy 2. 3. 2018 21:22

Diky za info.
Lodgy
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků