Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
barnyss píše:Měl jsem "jiný aktivní produkt" = kreditní kartu a odměnu jsem dostal.
Vážení,
dovolte mi reagovat na Vaše vyjádření k uplatněné reklamaci.
Restaurace *název* je bezesporu největší restaurací ve *městě* (kapacita 112 míst), která vydá nejvíce hotových jídel během poledního menu. Vůbec by mne nenapadlo si ověřovat možnost nepřipsání odměny za návštěvu této restaurace. Ubezpečuji Vás, že nyní již důkladně prověřuji, zda daný obchod je zařazen do balíčku výhod. Poznamenávám však, že se jedná o velmi nekomfortní záležitost (z pohledu klienta) a zbytečně zatěžující banku, resp. pracovníky infolinky. Doporučoval bych zařadit seznam partnerů (třeba i s upozorněním, že se jedná o informativní seznam, který je často aktualizován) na webové stránky banky.
Vašemu závěru v reklamaci (vzato čistě technicky) rozumím. S ohledem na výše uvedené však nadále požaduji (dejme tomu v rámci jakéhosi vstřícného přístupu z Vaší strany) připsání odměny za platbu v největší *městské* restauraci.
Děkuji a jsem s pozdravem
Já, v.r.
Jo, to by bylo fajn, ale problém je, že ty restaurace nejsou „partneři“ Monety – kdokoli si uzavře v ČR s kteroukoli firmou smlouvu o přijímání plateb kartou a kategorizuje se jako restaurace, tak se počítá, a Moneta se o tom vůbec nemusí dozvědět. (Nebo možná mají banky průběžné informace o všech nově přidaných terminálech? Netuším, ale překvapilo by mě to.)Taki píše:Doporučoval bych zařadit seznam partnerů (třeba i s upozorněním, že se jedná o informativní seznam, který je často aktualizován) na webové stránky banky
xpadavanx píše:Zdravím, prosím o promo kód pro Tom účet od Monety.
SZ. Děkuji
tulum píše:Rovněž bych poprosil o promo kód pro Tom účet od Monety přes SZ. Díky
Od kdy to lze zjistit na internetu?Taki píše:V balíčku výhod pro KK - restaurace a kultura - mi nebyla připsána odměna za útratu v největší restauraci ve městě. Podal jsem reklamaci s negativním výsledkem, že mají terminál zařazen jako hotel a že si mám zjistit v předstihu, zda je ten-který obchodník zařazen do balíčku výhod.
Takže jsem odepsal nesouhlas s vyřízením reklamace - viz níže - kde pro vás vytahuju, co mi přijde nejpodstatnější:
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků