Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
filas81 píše:ptal jsem se v Monetě ohledně těch trvalých příkazů, tak mi napsali: Přeji pěkné odpoledne, pane xy, děkujeme, že jste se na nás obrátil touto cestou. V případě, že jste si Tom účet zřizoval na základě doporučení, pak je opravdu nutné převést účet a všechny platby na nový Tom účet. Samozřejmě pokud trvalé platby na stávajícím účtu nemáte, pak stačí založení nového účtu a zrušení toho původního v rámci Switchingu - převedení. Převedení lze provést ve Smart Bance, kde v levém menu vyberete Změna banky, případně je možné převedení provést na pobočce. Pěkný den Vendula Dukayová Oddělení péče o zákazníky;
Tatatoooo píše:filas81 píše:ptal jsem se v Monetě ohledně těch trvalých příkazů, tak mi napsali: Přeji pěkné odpoledne, pane xy, děkujeme, že jste se na nás obrátil touto cestou. V případě, že jste si Tom účet zřizoval na základě doporučení, pak je opravdu nutné převést účet a všechny platby na nový Tom účet. Samozřejmě pokud trvalé platby na stávajícím účtu nemáte, pak stačí založení nového účtu a zrušení toho původního v rámci Switchingu - převedení. Převedení lze provést ve Smart Bance, kde v levém menu vyberete Změna banky, případně je možné převedení provést na pobočce. Pěkný den Vendula Dukayová Oddělení péče o zákazníky;
Udelal jsem to presne tak. Jen prevedeni uctu bez plateb. Vse vyrizeno behem tydne a bonus prisel..
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků