Creditas (banka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod alfabetagama 4. 9. 2018 15:56

alfabetagama píše:Nejvíc zamrzí týdenní strop pro výběr z bankomatu 30 tis.Kč/W u MC Standard, jen u MC Gold možno zvýšit na 100 tis.Kč, ale ta zase stojí 200 Kč/M. Např. MC Equa umí 150 tis.Kč/W bez podmínky.

Kurzy na pražském dealingu sice výborné (lépe než Roklen), sběrné účty u ING, ČS, RB, Fio, KB, ČSOB .

Ale výběr valut na pobočce nad 50 tis.Kč (ekvivalent) nutno hlásit dlouhých 5 prac. dnů předem.

Červen 2017 pryč a upgrade 5 poboček na plný provoz (tzn. i devizy na pokladně) nikde (Brno, Budějovice, Pardubice, Ústí, Zlín).


V létě 2017 jsem volal vždy na Roklen i do Creditas a vždy dostal lepší kurz u Creditas, řádově okolo 5 setin procenta u 15k EUR. Čím menší částka, tím větší rozdíl ve prospěch Creditasu.

Od té doby měním jen u Creditas (jen s rámcovou smlouvou), takže nevím, jestli se Roklen nezlepšil.
alfabetagama
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod treborit 4. 9. 2018 16:14

!!! Diky, zalozim tedy u nich ucet .. a vyzkousim.
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod evelista 7. 9. 2018 10:25

Nez to zalozim se zeptam:

Je nejaka akce za doporuceni ci cokoliv jineho pri zalozeni a druha otazka: jak rychle se prevadi finance z mobilni aplikace mezi beznym a sporakem o prac den a o vikend.
Dikz
evelista
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomsln 7. 9. 2018 10:37

1) Akce není
2) Neporadím, protože nemám běženej. Ale na infolince 800 888 009 ti to řeknou stoprocentně.
tomsln
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod gekkon 7. 9. 2018 10:41

Akce neni a prevod je okamzity.
gekkon
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vpe 22. 9. 2018 09:13

Funguje vam IB creditas?

-- 22. 9. 2018 10:24 --

Uz to jde, ale ponekud divne bankovnictvi:

- na loginstrance nejde ulozit jmeno/heslo - podivne zprzneny input box, musim login psat rucne

- v IB nejde zaktivovat mobilni zarizeni pres iPad (nejnovejsi iOS11 ani iOS12)... zrejme to nikdo neotestoval, jde vam to v android chrome anebo si budu muset pujcit nekde pocitac?

- pani na pobocce vlozila penize misto na sporici, tak na bezny ucet, kde ty lidi banka na novych pobockach nabrala by me zajimalo! Neco tvrdi, ale jsou to jejich domnenky anebo to neumi najit v dokumentaci.
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 22. 9. 2018 12:38

vpe:
Že by Creditas byla po Equa bank a FIO další bankou která se tobě nelíbí. S takovou by asi bylo pro tebe lepší se na banky vykašlat a peníze si uložit někde doma. Žádná banka není natolik ideální aby úplně ve všem vyhovovala každému a proto je třeba se s tím smířit a nebrečet kvůli kdejaké malichernosti.

IB Creditas na počítači a také v mobilní aplikaci mi podle toho jak jsem to před chvíli zkoušel jde bez jakýchkoliv problémů. Není to sice v porovnání s některými jinými bankami nějak vynikající IB, ale dá se na to zvyknout.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod vpe 24. 9. 2018 14:04

Snažíš se marně.

A to jsem ani nemluvil o tom, jak ty ... neumeji pouzivat pocitacku penez nebo ji pouzivaji 3x po sobe, nebo v ni rovnou zmuchlaji bankovky :-)) pokud nemate neco konkretniho, treba ze se pletu a mobilni device vam v ios safari jde zaktivovat, na rozdil ode mne, tak NETROLTE vlazyove... zkratka to IB i ty zamestnance jeste nemaji odchytane, thats all.
Přílohy
18AC4583-F83E-470A-AE63-DBA1F7E2BC88.jpeg
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 24. 9. 2018 19:13

vpe:
Nechápu co jsi tím obrázkem chtěl vyjádřit. Mne je úplně fuk co a jak si zde ve fóru nastavíš.
Jinak také nechápu proč jsi u Creditas když ti na této bance toho tolik vadí a vidíš tam tolik nedostatků a problémů.
Jak je to na jejích pobočkách nevím, protože jsem ještě prozatím na žádné nebyl (nebylo zapotřebí) a v jedné záležitosti kvůli které se mne snažili na pobočku dostat jsem si to nakonec kvůli tomu, že to na pobočku mám trochu daleko vyjednal tak, že to nakonec šlo vyřídit přes internet.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Delitzsch 24. 9. 2018 20:23

Myslím, že problém se zaměstnanci mají i tradiční banky. Mám konkrétní negativní zkušenosti třeba s Českou spořitelnou, ale i s dalšími. Celkově se úroveň zhoršila. Nejlepší je z banky, kde klient není spokojen, odejít. Dospěl jsem k závěru, že zpětné vazby v jakékoliv formě k žádnému zlepšení nevedou.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirekM. 25. 9. 2018 06:18

Delitzsch: pod Tvůj příspěvek se mohu podepsat, zvláště pod poslední větu vyjma drobných chyb, které banky na opakované urgence klientů opravují minimálně několik měsíců i roků.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod vpe 25. 9. 2018 09:19

Ja myslim ze vedou, jenze na tom nechate mnoho energie (neustale neco jim dokazovat a vysvetlovat enz vam konecne daji kontakt na vyssi level a ti to spravi skoro hned, pokud tedy to nemaji outsourced anebo to neni uplne neschopna banka typu UCB) a proc vlastne pomahat natvrdle bance se zlepsit, kdyz z toho nic nemate. A tady ve vlaknu nikdo nemate zarizeni od nejvetsiho vyrobce telefonu, abyste to zkusili, kdyz user support teto nove banky to neumi nasimulovat?

Zase takovehle banality me nedonuti neco nekde rusit, to by bylo skoro schiza. Pocitam s tim, ze nic neni dokonale.
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 25. 9. 2018 10:03

vpe píše:Ja myslim ze vedou, jenze na tom nechate mnoho energie (neustale neco jim dokazovat a vysvetlovat enz vam konecne daji kontakt na vyssi level a ti to spravi skoro hned,
A můžeš nám tu dát nějaký konkrétní příklad kdy se to tobě nebo někomu už někdy povedlo?
vpe píše:Zase takovehle banality me nedonuti neco nekde rusit, to by bylo skoro schiza. Pocitam s tim, ze nic neni dokonale.
Rušit tě to možná nedonutí, ale brečet nám tu ve fóru kvůli tomu to si neodpustíš.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod xls 25. 9. 2018 10:21

Nejlepší banka - žádná banka. Ve smyslu, že nejlepší všechno dělat na dálku a na pobočky nechodit. Z tohoto hlediska je Creditas víc než dobrá, na pobočce jsem byl jednou při uzavírání, teď to zvládnou dokonce on-line za 2 dny, takže za mě palec nahoru. Ty služby, kvůli kterým je používám, zvládají bez problémů, IB mě nijak zvlášť nevadí, mobilní aplikace mě nezajímá. Personál na pobočkách a pobočky asi trochu nižší průměr, ale na rozdíl od ČS mají vzhledem k jednodušší nabídce a novým systémům šanci se v tom vyznat a je to v podstatě rychlé a funkční.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod PULPANM 25. 9. 2018 10:28

Já mám účtů víc, jako asi každý, ale na pobočce jsem nebyl něco řešit děsně dlouho, jedině, když jsem chtěl na eur účet vložit nějaký prachy na dovolenou, tak jsem šel na pokladnu.
Jinak do banky se opravdu chodit nemusí.
V podstatě do žádné.
I Creditas i AB jsem zakládal online
PULPANM
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků