Hello bank! (pokračujte v tématu Česká spořitelna)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod 1jorgos 17. 10. 2017 13:31

fremantle píše:Ano, mně to fungovalo - posílal jsem platbu D+0 z ČSOB, podle historie transakcí dorazila do HB! v 7:00 hod. (takže dal bych bance i malé bezvýznamné plus za to, že zjevně u platebních příkazů v historii zobrazuje i čas provedení) a kolem 14:00 hod. přišel mail o aktivaci účtu s potvrzením o výrobě platební karty (měla by dorazit poštou do 5 dnů)...


tak mne ucet aktivovali az ted, po trech telefonatech, 29hod!!! od pripsani overovaci platby
1jorgos
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Taki 17. 10. 2017 17:40

Prt Sc obrazovky po odhlášení z IB:
Obrázek
Taki
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dr._lukas 17. 10. 2017 18:13

Funguje je Vám IB? Přihlásím se normálně, ale kreditku tam nenajdu
dr._lukas
Přeborník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nabik 17. 10. 2017 18:24

Také se Vám v IB zobrazuje v detailu KK "Bezúročné období - 15.každý měsíc"?
Nemělo by to být až 25. v měsíci?
nabik
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod hannys85 17. 10. 2017 20:46

Testovali jste někdo hello účet ? Já jen jestli náhodou "testovači" neměli lepší podmínky na spořícím účtu:
Protože potom nevím, jakým klientům nabídli údajně "nejlepší úrok na trhu". Nebo náhodou nebyli jste někdo v kampani Hello bank ? :-)


"děkujeme za napsání na komunitu. Jak nám píšete, věta "užívejte si nejlepší úrok na trhu!" se u nového produktu Hello spoření zobrazovala v rámci naší kampaně jen některým klientům."


Měli tam však "menší" prodlevu s odpovědí, tak předpokládám zjišťovali, jak "obkecat" ten úrok :-)
hannys85
Nadšenec

Odeslat příspěvekod jiay 18. 10. 2017 07:17

Platil jsem 13.10.2017 tehdy ještě Cetelem kreditkou na ebay přes PayPal za zboží z USA 64,85 USD, platba se rozdělila do dvou plateb (1 platba zboží a druhá platba poštovné + dovozní poplatky), ale ta dvojplatba proběhla najednou v jeden okamžik a přesto u každé platby je uveden jiný kurz, jak je to možné?

Dnes se platby konečně zobrazili v IB Hello Bank! v historii plateb, ale je tam uvedeno, že jsou nezaúčtované. Myslíte, že se kurz ještě změní a zaúčtují mi jiné částky? Potřebuji totiž kámošovi poslat info, kolik se zaúčtovalo, aby mi to uhradil, kupoval jsem to pro něj. Tak jestli mám raději ještě počkat.

Obrázek
jiay
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 18. 10. 2017 07:27

Dokud to není zaúčtováno, tak se kurz může opravdu změnit. Blokace obvykle probíhají středovým kurzem, zaúčtování kurzem banky (navíc ke dni zaúčtování).
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 18. 10. 2017 07:30

Řekni si o 1450,- a máš to :D
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jiay 18. 10. 2017 07:55

A co kdyz zauctuji vice? :hm

Stejne to zautovani trva uz nejak dlouho, jsem si myslel, ze se to v historii plateb zobrazi uz zauctovane? A ze nezauctovane platby budou v jine sekci? Je tam jeste ta sekce Nezpracovane transakce, kterou mam prazdnou.

A kdyz se kouknu v Historii plateb na transakce treba z minuleho mesice, tak tam je u nekterych internetovych transakci po rozkliknuti transakce take uvedeno "nezauctovano", pritom jsou ty transakce samozrejme davno zauctovane.
Naposledy upravil jiay dne 18. 10. 2017 08:36, celkově upraveno 3
jiay
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Taki 18. 10. 2017 08:25

Funguje Vam IB? Ja se do nej opet od rana nemohu prihlasit..
Taki
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jiay 18. 10. 2017 08:37

Jo IB funguje a Android aplikace take. Jen si nesmis vsimat toho modreho krouzku.
jiay
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Taki 18. 10. 2017 08:45

Tak je asi problem u mne.
Na mobilu (prohlizec google) jen modry krouzek, ale stejne se ke kreditnimu uctu nedostanu.
To same v chrome na kompu. V mozille po přihlášení chybová hláška "Omlouváme se..." a v IE se mi stranky českého cetelemu (HB) pro jistotu vůbec nenačtou.
Aplikaci jsem si hned po prvním spuštění smazal, když mi po přihlášení nesmyslně hlásila, že tam musím mít alespoň účet či úvěr.
Taki
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jisy 18. 10. 2017 08:56

Podobné problémy i u mne, na kontaktním telefonu před chvilkou omlouvali poruchy a že to mám znovu zkusit tak za hodinu.
jisy
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod powery 18. 10. 2017 08:59

Mně nefunguje, modré kolečko se točí a nic.
powery
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Taki 18. 10. 2017 09:06

jisy, powery, díky, tak jste mne uklidnili.
I vcera tak z dvaceti pokusu se mi to korektne prihlasilo asi 3x
Je to tezkej pruser.
Udivuje mi, že to někomu jde a někomu ne...
Taki
Diskutér
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků