Hello bank! (pokračujte v tématu Česká spořitelna)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 22. 10. 2017 21:17

Kdybyste náhodou někdo hledali kód této banky, tak je to zřejmě 3050 a skrývá se za názvem "BNP Paribas Personal Finance SA, odštěpný závod", za název "Hello bank!" se zřejmě sama banka stydí.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod avathar 23. 10. 2017 19:09

Přišla mi karta, zkouším ji zprovoznit, ale nechodí SMS na aktivaci.
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod Bond2 24. 10. 2017 07:19

Ano SMS opět nechodí, v 8,00 pokus o zaslání peněz a nic. Po 5 min opakováno a stále nic...
Spolehlivost této banky je nevalná...
Bond2
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kolous007 24. 10. 2017 08:59

Ohledně notifikací, zkoušena debetní nálepka, chodí SMS notifikace, ale v angličtině :-D. V SMS není utracená částka či zůstatek po transakci, jen poděkování za využívání nálepky.
kolous007
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod brri 24. 10. 2017 09:35

Me prisla dnes autorizacni SMS s nespravnym kodem, ale to se mi uz stalo pred nejakou dobou, kdyz to byl jeste Cetelem. Pri druhem pokusu prisel spravny kod.
brri
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jasno1 24. 10. 2017 10:25

Jak už tady někdo psal, s novým bankovnictvím nelze na netu zaplatit denně víc než je úvěrový limit.
Máte už někdo vyzkoušeno, zda to platí i pro platbu v kamenném obchodě? Tedy zda mohu jednou platbou zaplatit více než je úvěrový limit? (za předpokladu, že mám přebito)
jasno1
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Chreston 24. 10. 2017 10:43

Ahoj, dnes jsem se tu zaregistroval. Od minulého pondělí si dělám veřejné poznámky o produkčním testování Hello bank! na mém FB profilu https://www.facebook.com/rudolf.balada

Trochu si tu počtu a uvidím co sem ještě přidám.
Chreston
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod brri 24. 10. 2017 10:55

Normalne mi jde na internetu platit vic nez mam uverovy ramec. Jen je treba mit prebito a nastaveny transakcni limity 3DS.
brri
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Chreston 24. 10. 2017 10:56

Jde vám někomu dovolat se na 257 080 080? Systém hovor zvedne, ale končím v tiché černé díře a dokud nezavěsím, tak je jen ticho.

EDIT:ve 14:14 už fungují
Naposledy upravil Chreston dne 24. 10. 2017 13:34, celkově upraveno 1
Chreston
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod eR99 24. 10. 2017 12:28

brri píše:Normalne mi jde na internetu platit vic nez mam uverovy ramec. Jen je treba mit prebito a nastaveny transakcni limity 3DS.


Přesně tak. Co se však změnilo je zadávání platebních příkazu s budoucím datem splatnosti ve výši nad disponibilní zůstatek. V klientské zóně to bylo možné. Aktuálně nikoliv.
eR99
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Chreston 24. 10. 2017 13:41

Vyzkoušel jsem inkaso při nedostatku prostředků a z Hello bank mi nepřišla žádná notifikace o nemožnosti realizovat inkasní příkaz a ani to nikde nesvítilo jako nezrealizovaná platba. Když přišly peníze, tak se najednou zaúčtovalo i inkaso.
Chreston
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod jasno1 24. 10. 2017 15:22

eR99 píše:
brri píše:Normalne mi jde na internetu platit vic nez mam uverovy ramec. Jen je treba mit prebito a nastaveny transakcni limity 3DS.


Přesně tak. Co se však změnilo je zadávání platebních příkazu s budoucím datem splatnosti ve výši nad disponibilní zůstatek. V klientské zóně to bylo možné. Aktuálně nikoliv.


Mně tedy nejde nastavit vyšší denní limit pro platby na internetu než je úvěrový rámec ani u jedné karty.
jasno1
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod eR99 24. 10. 2017 15:41

Úvěrový limit mám 5k a denní internetový limit pro platby má hodnotu 20k na obou KK od HB. Limity mám nastaveny takto ještě z dob Cetelem. Možné je, že to IB od HB již takto nastavit neumožňuje. Respektive navýšení limitu je nutné mít kryté disponibilní částkou. Doporučuji přebít KK a vyzkoušet zvýšit limity.
eR99
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jasno1 24. 10. 2017 16:05

Přebito mám a v klientské zóně Cetelem to šlo bez problémů. V novém HB bankovnictví nikoliv. Limity po platbě nuluji. Možná, že kdybych je nechal stále nastavené ještě z dob Cetelemu, tak to jde.
jasno1
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod brri 24. 10. 2017 17:14

Ja je jednou nastavil a tak uz nechal.
brri
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků