sháním náhradu za bankovní účet u Zuna s vedením účtu zdarma a pokročilým internetovým bankovnictvím.
Každý měsíc pošlu 20+ pravidelných plateb, kde ale musím pokaždé upravovat předmět (aktuální měsíc), takže potřebuji, aby bylo možné platby dobře rozřazovat. Pokud by existovala banka, která má možnost do předmětu trvalých plateb automaticky vložit datum - aktuální nebo předchozí měsíc, bylo by to naprosto perfektní.
Konkrétně mi jde o funkce (nemusí být všechny, ale co nejvíce):
- Vytvořit si šablony k často posílaným platbám.
- Zobrazit si všechny odeslané platby ze šablony.
- Rozdělení ležících peněz na účtu do "přihrádek" s vlastním názvem - např. u Zuno jsem takto využíval Spoření, u Air Bank tomu říkají obálky. Nikde jinde jsem ale podobnou funkci neviděl.
- Trvalý příkaz přesunu peněz do příhrádky nebo automatické štítkování příchozích plateb dle pravidel.
- Notifikace zdarma v případě, že se neprovede trvalý příkaz do přihrádky = na účet zatím nepřišlo dost peněz (stačí e-mailem)
Zkoušel jsem EquaBank, která sice má kategorie plateb s automatickým štítkováním, ale nenašel jsem možnost, jak toto propojit se šablonami plateb. Přímo u šablon tak nevidím, jestli platba už tento měsíc byla nebo nebyla odeslána (bod 2).
Co byste doporučili za banku? Děkuji!