Co nabízí RB pro exCITI a exZUNO klienty ?

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Mikka1 22. 4. 2017 00:24

Se divím té bezkontaktní Vise Electron...
Mikka1
Diskutér

Odeslat příspěvekod marvy 22. 4. 2017 08:15

Presne, ty karty jsou opravdu otresny.
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod neosobně 22. 4. 2017 09:30

Nějak nechápu to šaškování z KK nejen RB ústavu, ale i jiných bank. ústavů. To ty 1% max. 2% stojí za to šaškování a často nadbytečné nakupování "do zásoby" (at mám útratu a vratku) Není lepší využít vratku DPH přes firmu... :idea: nebo nákup přes např. plnapenezenka atd.
neosobně
Diskutér

Odeslat příspěvekod avathar 22. 4. 2017 10:32

Ne.
avathar
Diskutér

Odeslat příspěvekod neosobně 22. 4. 2017 23:20

Asi jsem objevil další dáreček RB...
v Ceníku v odstavci Přímé bankovnictví je: Znovuvygenerování I-PIN a T-PIN za 100Kč

Takže asi určitě za změnu vlastního PIN provedenou vlastnoručně ve vlastním IB zaplatím nyní 100Kč, protože soudruzi RB asi tímto nemyslí změnu PIN provedenou na pobočce RB, že...? (vytisknutím té krypto obálky s PIN)
neosobně
Diskutér

Odeslat příspěvekod DrumSession 23. 4. 2017 00:51

Klasické minové pole. V Citi i Zuno byly "trochu" jiné standardy, na které je RB totálně rigidní. Já už nad tím lámu hůl...
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 23. 4. 2017 06:35

Změna I-PIN a T-PIN by mohla být zdarma. Oba jsme s manželkou měli původně jen kreditky a PINy do aplikace k nim, po založení účtů nám dali nové PINy, které jsme pak měnili na ty staré a žádný poplatek nenaskočil.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod neosobně 23. 4. 2017 08:49

"v Ceníku v odstavci Přímé bankovnictví je: Znovuvygenerování I-PIN a T-PIN za 100Kč"

Znovuvygenerování = opakované vydání PIN, tzn. první vygenerování na pobočce nebo v IB (pro SPIN) je logicky zdarma, ale druhé a každé další znovu a znovu za 100Kč.

Měnil jsem si sám v IB vydaný I-PIN na jiný asi před týdnem. Zatím mě tedy poplateček 100Kč nenaskočil, uvidím zda mě Ústav nevygeneruje poplateček až na konci měsíce spolu s nevyžádanými poplatečky za nevyžádané potvrzovací SMS, které byly mazaně automaticky nastavené v IB pro SÚ už při jejho založení.

Jako s podobnými moresy jsem se už roky nesetkal...
K tomu prakticky ignorance jakékoliv komunikace ze strany mé bankéřky a linky info@rb "když ptáčka lapají pěkně mu zpívají" a pak se na vás vy.erou.

Do ted jsem například nedostal písemné potvrzení, že dostanu v lednu 2018 ten bonus úrok 0,75%...jen prej že to "smluvně neupravují"...nedostal jsem na pobočce ani ty "Podmínky bonusového úročení zůstatku spořícího účtu eKonto Flexi" ač jsem je měl dostat, dostal jsem jen ústní ujištění bankéřky při uzavření smlouvy, že ten bonus dostanu.
Nakonec mě z info@rb zaslali jen pdf formát těch "Podmínky bonusového úročení zůstatku spořícího účtu eKonto Flexi" a sám jsem si je vytiskl, samozřejmě to není žádná smlouva s daty klienta a závazkem RB.
Už mě nejde ani o těch cca 350Kč v čistém úroku navíc, ale o princip. Jestli v lednu 2018 nevyplatí ten slíbený bonus úrok, rozmáznu ten jejich Ústav na netu i u FA ČR, jako svého času dceřiný Ústav stavebního spoření RB
neosobně
Diskutér

Odeslat příspěvekod tx999 23. 4. 2017 10:21

Znovuvygenerovani ≠ Zmena ;)
Menil jsem I-PIN i T-PIN pres telefonni linku, protoze jsem je pro nepouzivani samozrejme zapomnel, a bylo to bez poplatku. IMHO je to pouze v pripade, ze bys dosel na pobocku a nechal si to vygenerovat na papir.
tx999
Diskutér

Odeslat příspěvekod Smurfik 23. 4. 2017 10:30

neosobně: Já se ti divím, že tam ještě jsi, nejsi přece žádná "vovce z kolonie Česko", vrať jim ten telefon, kvůli kterému jsi do týhle "banky inspirovaný šmejdy" lezl a účet zruš...
Smurfik
Diskutér

Odeslat příspěvekod neosobně 23. 4. 2017 11:27

Smurfik píše:neosobně: Já se ti divím, že tam ještě jsi, nejsi přece žádná "vovce z kolonie Česko", vrať jim ten telefon, kvůli kterému jsi do týhle "banky inspirovaný šmejdy" lezl a účet zruš...


Zrušit už to nejde, neb nejsem tak blbej abych jim platil pokutu 2 000Kč... a navíc je třeba z Kolonizátorů cizáků vytáhnout aspon miliardtinu toho co si tady každoročně vydrancují a narabují na poplatcích, vysokých úrocích, hypotékách a celkově na celé ekonomice Kolonie... :D
neosobně
Diskutér

Odeslat příspěvekod jichaj 23. 4. 2017 11:37

Asi tak...jen samy kecy...hlavne ze vytahnul od tech "cizaku" starej telefon..
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod neosobně 23. 4. 2017 12:13

jichaj píše:Asi tak...jen samy kecy...hlavne ze vytahnul od tech "cizaku" starej telefon..


Nezávid... :D Tolik kolik získám na prodeji toho "starýho mobilu" ty nebudeš mět dohormady úroků za rok...a navíc mám další bonusové a produktové aktivity, které mě ročně vhodí kolem 30k v čistém... :D
To co tam jiní čeští prakticky úvěroví a hypo otroci naházejí, holt ale nevytáhnu, ani miliontinu toho...
neosobně
Diskutér

Odeslat příspěvekod jichaj 23. 4. 2017 12:15

Tak proc ti tak vadi ta pokuta 2000 za zruseni..a zustavas u toho "ustavu" ? ;)
jichaj
Diskutér

Odeslat příspěvekod neosobně 23. 4. 2017 12:31

Z principu...já neplatím, já si platit nechávám... :idea:
neosobně
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků