Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Lafayette16 9. 11. 2018 18:34

tomaslany píše:Ja si pamatuji, ze Curve tu nekomu omezila transakcni limity nebo mozna i docasne blokovala kartu kvuli tomu, ze provadel vic vyberu hotovosti nez jinych transakci.


Ano, já jsem měl chvíli zablokovanou kartu kvůli velkému objemu výběrů z ATM. Psal jsem si pak s podporou a byl jsem odblokován s doporučením, abych držel výběry hotovosti pod 10% celkového obratu, ale už je to pár měsíců...
Od té doby vlastně vybírám z ATM minimálně.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod alfas123 10. 11. 2018 05:31

Aky tajny limit ma revolut?
Inak kopirujem, lebo sa to moze zmenit, tak aby sme tu mali zaznam

Is there a fee to withdraw cash abroad?
Luigi 20 September 2018 13:29
For Curve Blue (free) customers, you can withdraw up to £200 per month with no currency conversion fees. Any amount over this will incur a 1% fee. From the 19th November 2018, for any withdrawal over £200 per month, you will be charged 2% of the amount of the transaction or £2 (whichever is higher).

For Curve Black customers, you can withdraw up to £400 per month with no currency conversion fees. Any amount over £400 will incur a 1% fee. From the 19th November 2018, for any withdrawal over £400 per month, you will be charged 2% of the amount of the transaction or £2 (whichever is higher).

From Fridays at 23:59 to Sundays 23:59, the UK foreign exchange markets are closed. During this time, we take the rate from Friday and charge an additional 0.5% for all transactions made in GBP, EUR and USD and 1% for all other supported currencies. From the 19th November 2018, we will charge an additional 1.5% for all other supported currencies.

-- 10. 11. 2018 06:34 --

Uvedomil si niekto, z coho Curve zije? Jednak poplatky, ktore vyberu od ludi a od obchodnikov za platby kartou. Ale to nie je vsetko.

Kazdy moment maju na uctoch prachy, ktore strhli z podkladoviek, ale napr.este den si ich podrzia, kym ich vyplatia.
A to uz bude pekna sumicka :-)
alfas123
Diskutér

Odeslat příspěvekod tomaslany 10. 11. 2018 19:23

Nesmysl, na jakych uctech by to drzela a co by z toho mela? Vzdyt jen zprostredkuji platbu, neco jako online platebni brana.
tomaslany
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod wit.cz 10. 11. 2018 22:14

fc70 píše:13%?!

Mám čím dál silnější dojem, že DCC úplně zabije mezinárodní použití platebních karet, a to extrémně rychle (ještě tak rok nebo dva), protože bude nakonec bezpečnější platit hotově než být okraden při úplně každém nákupu. Plánovaná regulace DCC má tříleté přechodné období, ta už to těžko zachrání.

Dneska jsem platil předraženou snídani na letišti v Antalyi a přestože na terminálu ani obsluha nepotrvzovala DCC, mám na účtence transakci zaúčtovanou v GBP s dovětkem, že potvrzuji, že jsem měl možnost volby atd.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mimonik 11. 11. 2018 00:20

Ses si jisty, ze to obsluha nepotvrdila?
Jinak jsem si vsiml, ze uz i u bezkontaktnich plateb pod 500 (tedy bez PIN) se terminal muze zeptat na DCC.
Mimonik
Diskutér

Odeslat příspěvekod libol 11. 11. 2018 07:24

Potvrzuji zkušenost wit.cz s DCC, já z Polska. Potvrdil jsem PLN, obsluha NIC nemačkala a vyjelo, že jsem potvedil CZK.
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod tomaslany 11. 11. 2018 07:48

Me se to stalo v Penny Marketu pri aktivaci nove Curve (prvni platba pres cip), nabidlo to DCC, dal jsem storno a platba probehla pres DCC, slo ale o platbu kolem 30 Kc, tak jsem o moc neprisel. Zajimave, ze kdyz jsem takto par dnu predtim aktivoval v Penny jine dve nove Curve a nabidlo to DCC, tak pri stejnem postupu probehly platby bez DCC. Mozna to bylo i u stejneho terminalu.
tomaslany
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Radek.Hulan 11. 11. 2018 08:15

Hi,

I would like to close my account, (EMAIL).

I have deleted my linked cards in Curve app, but would like to specifically ask you, according to GDPR, to truly delete all previously linked cards in both your live system, database and in backups, preventing possible misuse. And delete all my personnal data.

With 2.0% above 500 GBP plus 1.5% markup in the weekend, I have no use for the card.
Previous 1% fee was ok, new one is not.

Thank you.

-----------

Hi Radek,

Thanks for getting in touch. Your account is now closed. We can't fully delete your information from our system, as we are obliged by the Money Laundering Regulations 2017 to keep your data for 5 years after you stop using Curve. However, we do store your data securely in compliance with the Data Protection Act and GDPR and according to our Privacy Policy, which is available here: https://www.imaginecurve.com/privacy-policy.
Best wishes,

-----------

No, takže i po uzavření účtu a explicitním requestu na smazání karet si tyto informace stále drží. Tak doufám, že tu malou firmu někdo nehackne..
Radek.Hulan
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tomaslany 11. 11. 2018 08:22

Paranoia? Muzes bloknout vsechny sve karty, vydaji ti jine a budes mit mozna zase klidne spani.
tomaslany
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ladislav_2 11. 11. 2018 09:07

alfas123 píše:Aky tajny limit ma revolut?

Limit v Revolutu je na dobití za celý rok, bylo to vidět v aplikaci v profilu, než to odstranili, ale limity tam furt jsou. A byly dost různé, někdo to měl ve statisících CZK, někdo milion i dva. Po překročení účet zablokují a chtějí doložit původ peněz a support to řeší několik dní.
Ladislav_2
Návštěvník

Odeslat příspěvekod alfas123 11. 11. 2018 09:57

Dik za info. Dolozit povod penazi nie je problem :-)
Myslel som, ze to bude horsie...
alfas123
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tony321 11. 11. 2018 12:05

Ja som zas čítal na zahraničných diskusiách, že niektorým zablokovali účet (kvôli podozreniu z podvodu - asi ten tajný limit) a Revolut vôbec s nimi nekomunikoval, niektorých aj zablokovali na sociálnych sieťach. Že vraj nemôžu zo zákona komunikovať s klientom/užívateľom, kým im znovu neodblokuju účet.
Tony321
Návštěvník

Odeslat příspěvekod alfas123 11. 11. 2018 12:22

Ak blokuju peniaze, je to asi zle, inak sa mozu ist vypchat :-)
Dik za info
alfas123
Diskutér

Odeslat příspěvekod tomaslany 11. 11. 2018 12:25

Klid.
tomaslany
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod minarjo 11. 11. 2018 13:39

@Radek:
Ta pětiletá lhůta, po kterou musí finanční instituce v EU držet údaje klientů po zrušení účtu, je naprosto běžná a týká se asi všech v rámci EU (však tam ten zákon proti finančním podvodům jako důvod zmiňují). V podstatě totéž mi nedávno napsali při rušení účtu na krypto směnárně litebit.eu sídlící v Nizozemí, kde jsem (naštěstí ve velmi malém objemu) s kryptoměnami experimentoval.
minarjo
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: audiobullys, lubos222, minarjo, qwertz375, tomasvlasak a 21 návštevníků