Tankovací karty

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod omgf 17. 8. 2018 23:04

Zdravím, používá někdo tankovací karty jiné než CCS? Např. Axigon, UTA, tank-karta nebo karty MOL, Shell?

Koho byste doporučili pro 2-3 auta s roční spotřebou cca 10 000 až 15 000 litrů nafty, jízdy ČR a SR?

Vyplatí se tanktovací karta nebo raději donutit řidiče, aby tankovali vždy u Makra (Makro máme u firmy, takže když vyjedou s plnou nádrží tak by u jiných stanic měli tankovat tak jednu ze tří jízd).
omgf
Diskutér

Odeslat příspěvekod jan.za 17. 8. 2018 23:29

Volil bych Axigon. Cena podobná jako Makro, můžou sbírat body (motivace) a mají větší flexibilitu tankování, všude stejná cena. Vyúčtování též velmi srozumitelné a jednoduché.
jan.za
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dalich 21. 8. 2018 00:27

Axigon jsem měl, ale chtěl kauci 5000 Kč na každou kartu. Já chtěl 4, takže jsme se nezkamarádili.
Mám zkušenosti s více kartami: Routex, CCS, eurowag, DKV, UTA, MOL.

Profi jednání bylo v UTA a zcela hladký průběh, bez kauce. Mám 4 karty s limitem cca 75t Kč. Mají garaci cen nafty na vybraných čerpačkách. Fakturace pohoda.

MOL: bezproblémové jednání, troška licitace o podmínkách a na konci 4 cobrandové karty MOL/DKV. V síti MOL se chovají jako MOL (fakturuje MOL), mimo se chovají jako DKV (fakturuje DKV). Mám dohodnuté vyhlašované ceny minus sleva, u DKV nevýhoda v poplatcích.
Ve všem výhoda jasná: vše na jedné faktuře, která je daňovým dokladem, což i přes poplatky je lepší, než sbírat stvrzenky.

CCS: neochota, vysoké poplatky, "tady jsou podmínky, ber, neber", těží z velikosti a známosti, vyzkoušel jsem a rád utekl.

eurowag: není špatná, pro mě ale nevýhodná vlivem mnou odebíraných typů PHM.

Shell: napřímo nevýhodné pro poplatky, lepší přes Axigon, pak se s tím dá žít

Routex: stále se zmenšující síť ČS, malé slevy, ale zase bez poplatků a když, tak rozumné.

Benzina: malá síť ČS, nízké slevy, chtěli kauci

Euro Oil: nízké slevy, ale bez kauce, MOLka mi dala víc sexy podmínky.

Jsem trošku atyp, tankuji jen BA 98, BA 100, prémiová naftu a LPG. Takže ne Ba 95 a běžnou naftu, na co jsou běžné palivové karty postavené. Měsíčně cca 500 l PHM.

Důležité je, kde auta jezdí, zda jen po ČR a kolem komína, nebo i dál. Zda po EU, nebo i mimo ni. A co od tankovací firmy očekáváte: zda slevy, nebo i bezproblémovu fakturaci, nebo i pomoc s návratem DPH, nebo i mýto apod. Já jsem skončil na kombinaci MOL/DKV a v záloze UTA, bo potřebuji pokrytí po celé Evropě, Turecku a Ukrajině. A faktem bylo, že MOL souhlasil s vydáním karet pro novou s. r. o. na základě historie OSVČ. Ostatní sbohem a přijďte za dva roky, nebo kauce ve výši limitu.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod retron 21. 8. 2018 10:47

nevýhoda MOLu je ovsem jeho pokrytí, Praha Stredni Cechy OK, vychod špatný.
Sám používám tank kartu od Benziny, sleva az koruna na litr.
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 1.5TSI 21. 8. 2018 10:59

Benzina da slevu jen tam, kde ma nadsazene ceny. U bezobsluznych cerpacich stanic neda slevu zadnou a drzi tam ceny stejne jako Tank Ono.
1.5TSI
Diskutér

Odeslat příspěvekod Taki 21. 8. 2018 11:09

Neni to tak uplne pravda.
Tam, kde ma hodne nadsazene ceny (D1 apod.), laka na special slevu 2,- Kc/l.
Mimo exponovana mista:
Tam, kde ma "svoje" ceny, da 60 hal/l.
Tam, kde ma nizsi ceny vlivem konkurence, je sleva 40 hal/l.
No a na tech bezobsluznejch da houno mj. i z technickych duvodu - totiz, ze se na nich da platit jen standardni platebni kartou..
Taki
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod filas81 21. 8. 2018 11:54

Přesně jak píše Taki. Kde je konkurence tam jsou ceny srovnatelné (napr. Plzeň). Navíc v kombinaci s Monetou a pro nás co bereme plnotucny natural dobrý poměr cena/výkon
filas81
Diskutér

Odeslat příspěvekod Radek.Hulan 7. 9. 2018 16:33

Používám Axigon, euro Shell karta. Na dálnici plošné ceny za Natural 95 / naftu, takže ušetřených 4-5 Kč / litr, a pro V-Power paliva pak 2 Kč sleva. Má to svoje "ale", 129 Kč je měsíční poplatek, a limit pro tento mini tarif je 10.000 Kč měsíčně. Ale pokud člověk musí trošku více jezdit, dává to smysl.

Pro mě je hlavní plus plošná cena, tedy možnost tankovat na dálnici.

Benzina (Easy) předplacenou kartu mi někdo vnutili taky, ale ještě jsem nepoužil.
Radek.Hulan
Diskutér
Uživatelský avatar


  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Kittyhawk, Mikka1, u4a2, Zedna1 a 13 návštevníků