Trvalá ZTRÁTA DŮVĚRY k bance nebo fin. produktu

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod DrumSession 14. 9. 2018 20:45

Máte něco takového? Pokud ano z jakého důvodu?
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 1.5TSI 14. 9. 2018 20:55

Ja duveruji jen sam sobe.
1.5TSI
Diskutér

Odeslat příspěvekod Zedna1 15. 9. 2018 21:55

Ja mam.
mBank

Puvodne (prvni) bezpoplatkova vstricna banka, ktera se postupne stale zhorsovala, snizovala vstricnost (neresene mnohe chyby a zavedeni noveho sileneho IB) a nakonec to dorazila zavedenim poplatku nevidanych v kategorii bezpoplatkovych bank (za vedeni debetni karty, za prevod mezi sporicim a beznym uctem), tudiz uz se davno nejedna o bezpoplatkovou banku.

Nakonec jsem od nich musel utect (do FIO) pred tim jejich silenym IB a pred temi poplatky a jsem za to velmi rad!!
Takze ANO, trvale ztratili moji duveru a kazdeho pred nimi varuji.
Zedňa
Zedna1
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aaischa 15. 9. 2018 22:26

uplně stejný podnik ztratil i mou důvěru..

jejich původní IB bylo super jednoduchý, přehledný, ale to co z toho vzniklo pak plus zpoplatnění karty atd to dorazilo, přesně...
aaischa
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fc70 16. 9. 2018 04:38

Já se jim taky vyhýbám, ale je to „trvalá ztráta důvěry“? Kdyby to IB a produkty zlepšili, klidně se někdy vrátím; kdyby mi teď nabídli TV za 4%, tak se překousnu a něco tam pošlu.

„Trvalá ztráta důvěry“ ve smyslu „jsou to nenapravitelní zloději“ typicky banku nebo podobný podnik položí, ale pak se to tak nějak nepočítá (např. do MSD už si nikdy nikdo nic neuloží). WPB je teď zajímavá otázka – potom, co se všechno ukázalo, kdyby náhodou přece jen obnovili provoz, šel by do toho ještě někdo?

„Trvalá ztráta důvěry k produktu“ – no, to strašně záleží na parametrech, ne? Strukturované investice nebo IŽP si teď nedokážu představit, ale to je nákladovostí víc než fundamentální konstrukcí toho produktu. „Zadarmo i žloutenku“ tu myslím Patrik říkal.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod eetb 16. 9. 2018 04:39

Jo puvodni IB bylo super a jednoduchy, banka bezpoplatkova, bohuzel nekteri jedinci typu Zedna1 si stezovali na malo funkci, chyby, chteli nove IB, poradvotommlelistaledokola a nedochazelo jim, ze nekdo to zaplatit musi - tedy klienti, skoncilo to takhle a oni poradvotommelou a neuvedomuji si, ze za to muzou prave oni.
eetb
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod octaviampi 16. 9. 2018 14:06

Fio. Nefer jednani se zamestnanci, kteri to pak v nekterych pripadech prenasi na zakazniky.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod nnnokiaE52 16. 9. 2018 15:15

RB.
Jejich současná reklamní kampaň u mě vytváří přesně ten druh nedůvěry.
U nich nikdy.
nnnokiaE52
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 16. 9. 2018 22:08

ČS - i když tam se o ztrátě důvěry moc mluvit nedá,tam u mě ani nikdy nevznikla. U nich se člověk spíš diví, že to vůbec může tak dlouho fungovat.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod treborit 16. 9. 2018 23:11

Nevim. Nemam neduveru k zadne bance, ani nejsem zas naopak ve funclubu napr. Airbank. Beru to racionalne. Zadna banka moc nevybocuje z prumeru, prehmaty, prasarny a unfair pristup jsem zaznamenal v nekolika z nich. Divam se na to jako na sluzbu s urcitymi pravidly a tim to hasne. Dulezite je mit ze vzajemneho vztahu prospech. Je to neosobni.

-- 16. 9. 2018 23:13 --

Uz samo o sobe "trvala" je z meho pohledu hloupost. I bankovni sluzby se meni, meni se vlastnici bank, meni se lidi v pobockach ....
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 17. 9. 2018 05:23

K treboritovi bych se přidal, i když pár věci už mne v bankách naštvalo a některé mám v horších škatulkách.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod DrumSession 17. 9. 2018 18:59

nnnokiaE52 píše:RB.
Jejich současná reklamní kampaň u mě vytváří přesně ten druh nedůvěry.
U nich nikdy.

Pro mě
Prémiové ú. - banky si hrají "jako" na prémiovu nabídku, lidi "jako" na prémiové klienty (ze str. bank mi to přijde horší)
mBank - vytrvalá sestupná tendence, to mi přijde jako velká škoda na to, jak se jim povedlo rozvířit bankovní trh
RB - aneb jak snadno a rychle znechutit klienta, po nucené migraci ze Citi
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ab84 17. 9. 2018 19:10

RB na 100% - migroval jsem k nim ze Citi (karty) i Zuno (účet) a dnes u nich nemám nic - neskuteční amatéři, zkazili co se dalo.
ab84
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lenka_2 17. 9. 2018 20:08

Já se taky přidám s RB. Mé matce seniorského věku za pomoci lží a šmejdských praktik vnutili pro ni absolutně nevýhodný produkt. Můj doživotní bojkot mají jistý.
Pokud při objednání karty Curve zadáte kód 0WWBC (na začátku nula), získáte bonus 5 liber.
Lenka_2
Návštěvník

Odeslat příspěvekod xls 17. 9. 2018 20:24

Právě mistrem v oboru vnucování nevýhodných produktů jakoukoli lží je ČS. Tam na tom mají v podstatě postavený celý byznys, kdy lidem pravidelně ruší stávající produkty a přetahují je na "nové" nákladnější, zbytečnější (ideální materiál jsou důchodci). Vím, že to zkoušejí i některé jiné banky jako třeba RB, ale jen v ČS jsem se setkal s tím, že vám nutí nevýhodné zbytečné produkty a ani neskrývají, že tam je hlavním cílem, aby bankéř "plnil plán".
xls
Diskutér

Další stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků