Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Mikka1 15. 2. 2018 00:47

Neni to tak davno, kdy mela KB v nabidce vsechny ctyri, dneska uz taky vydava jen embosovane.
Ja vubec nechapu, co to ma byt neembosovana Mastercard, dlouho jsem mela za to, ze neembosovana karta od Mastercard je Maestro a neembosovana Visa je Visa Electron.
Tak mi opet zbyde Maestro jen k detskemu uctu KB (omezeni plateb na 4000 Kc).
Maestro nabizi tedy uz jen Sberbank (a ta ho taky nejspis stahne) a zbyde jen Moneta a FIO? Uzasne.
Mikka1
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Delitzsch 15. 2. 2018 09:41

Ještě má také zatím stále Maestro v nabídce Oberbank, ale té bych se doporučoval raději vyhnout. FIO má možná dokonce Maestro bezkontaktní, jestli se nepletu.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 15. 2. 2018 10:13

Mikka1 píše:Docela dlouho jsem si dopisovala s RB a nakonec z nich vypadlo, že v roce 2018 vypoví karty Visa Electron a Maestro. Z neembosovaných tedy zůstane jen Mastercard. Embosovaná Visa zůstane v nabídce. Kdo má embosovanou Mastercard a nebude chtít mít obě karty Mastercard, bude mu vyměněna za embosovanou Visu zdarma.


vymění možná zdarma, ale asi nebude vedení dvou embosovaných karet bez poplatku?
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mikka1 15. 2. 2018 12:16

reton: ptala jsem se jich na to, přišlo mi logické, že by mi nechali již vydanou embosovanou Mastercard a nově vydali Visu, ale prý že ne, že to není v ceně konta...
Takže asi jediná smysluplná varianta je IMHO embosovaná Visa a neembosovaná Mastercard.

Delitzsch: Oberbank nechápu. Ale jestli se nepletu, tak jí vydává karty ČSOB a já si pořád myslím, že je stáhne všem. Zrušila třeba i dětské konto Slůně, ke kterému ještě nedávno vydávala Visu electron. Stejně tak KB zrušila dětské konto Beruška, ke kterému vydávala právě Maestro. Evidentně bankám tyto druhy karet vadí.
Mikka1
Nadšenec

Odeslat příspěvekod TnT2 18. 2. 2018 19:24

RB mi dnes na eKontu KOMPLET naúčtovala poplatek 200 Kč s následujícími detaily:
Kategorie Poplatek
Typ Poplatek za transakci
Provedeno 18.02.2018
Zaúčtováno 18.02.2018
Částka - 200,00 CZK
Konstantní symbol 898
Poznámka Poplatek za právo k importu plateb a stažení výpisů

V ceníku nic takového nevidím a o nic takového jsem je nežádal (ani o nic za 200 Kč jako vystavení potvrzení nebo o nějaké nestandardní služby). Než budu reklamovat, máte někdo také naúčtovaný takový poplatek za právo na stažení výpisů?
Curve karta promo kód na £5: RG7YB | Bondster promo kód: 0539 | Mintos kód: 21GMHB | Portu na 3 měsíce zdarma? Stačí SZ.
TnT2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lodgy 18. 2. 2018 19:30

Ne nic takoveho mi nenauctovali. Mas ho zdarma, nebo platis mesicni pausal?
Lodgy
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod TnT2 18. 2. 2018 19:44

Mám vedení zdarma při aktivním využívání jako zaměstnanecký benefit.
Curve karta promo kód na £5: RG7YB | Bondster promo kód: 0539 | Mintos kód: 21GMHB | Portu na 3 měsíce zdarma? Stačí SZ.
TnT2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod mrhule 18. 2. 2018 23:09

Chyba releasu, bude vráceno zpět
mrhule
Návštěvník

Odeslat příspěvekod davsopl 19. 2. 2018 22:18

Vážená klientko, vážený kliente,

omlouváme se, technickou chybou jsme Vám 17. 2. 2018 naúčtovali poplatek 200 Kč za právo k importu hromadných plateb a stahování výpisů. Poplatek jsme Vám neprodleně vrátili. Zaúčtované položky uvidíte ve svém výpisu.

Děkujeme za pochopení

Vaše Raiffeisenbank
davsopl
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Zedna1 20. 2. 2018 00:14

Pokud takto "omylem" strhnou poplatek vsem klientum a vrati ho pak jen tem, kteri se ozvou, tak si muzou snadno vydelat poradny balik!!
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lodgy 20. 2. 2018 05:33

Me nic nestrhli.
Lodgy
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod davsopl 22. 2. 2018 00:35

Poplatek mě byl automaticky a ihned vrácen. Žádnou reklamaci jsem nepodával.
davsopl
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Lodgy 22. 2. 2018 07:27

drkarel píše:Jiná situace, ale mně teď odmítli prodloužit eKonto komplet bez poplatku ... tedy, zatím jsem si jen dopisoval, ale dávat výpověď každý rok mě asi bavit nebude.

Jak ti to dopadlo? Dal jsi vypoved?
Lodgy
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 22. 2. 2018 10:28

eKonto jsem převedl na Smart, Life a Mall si (zatím) nechal i s poplatkem, Style vypověděl.
Naposledy upravil drkarel dne 22. 2. 2018 13:14, celkově upraveno 1
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod PULPANM 22. 2. 2018 10:57

Lodgy píše:
drkarel píše:Jiná situace, ale mně teď odmítli prodloužit eKonto komplet bez poplatku ... tedy, zatím jsem si jen dopisoval, ale dávat výpověď každý rok mě asi bavit nebude.

Jak ti to dopadlo? Dal jsi vypoved?


Já si ekonto komplet vyjednal doživotně grátis je to tak 5 let a zatím to funguje i když každý rok mi naúčtují 250 a pak vrátí po tom, co napíšu email bankéři.
Vloni poprvé snad právě po těch 4-5ti letech mi nenaúčtovali nic, takže jsem nemusel u bankéře "reklamovat"
PULPANM
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků