Já jsem ten účet taky zrušil. Psal jsem si s nimi totiž emaily, abych se dověděl, jak to je. Ona slepička na infolince může kvokat co chce, pak se to složitě dokazuje.
Odesláno: 12.3.2018 12:30:46
Dobrý den,
kde je možné získat vyčerpávající informace o tom, co přesně se stane s mým kontem eKonto COMFORT od 1. 4.?
Volal jsem 3x na infolinku a
a) poprvé jsem se dověděl, že se pro mě od 1. 4. nic nemění, vyžádal jsem si ceník emailem, až pak jsem si všiml, že bankéřka mi poslala ceník platný 1. 4. 2017, nikoliv 2018, takže její sdělení zjevně nebylo v souladu s realitou. Inu, volal jsem znovu a....
b) podruhé jsem se dověděl, že se změní na konto Komplet s tím, že bude od 1. 4. do 30. 6. 2018 zcela zdarma a že se se po tuto dobu budu moci rozhodnout, jak dál;
c) potřetí (volal jsem, abych si ujasnil, jak to bude s kartou Debit MasterCard GOLD, jestli se mi při změně účtu změní na neplacenou variantu Debit MasterCard GOLD BASE, nebo ne) a dověděl jsem, že mám zajít na pobočku.
Je možné mi prosím (emailem, abych měl nezpochybnitelně od banky sděleno, co bude) sdělit odpovědi na tyto dotazy:
1) do kdy a jak musím sdělit bance nesouhlas s novými podmínkami tak, aby můj účet XXXX skončil k 31. 3. 2018 (lze emailem, telefonicky, nebo musím jít na pobočku)?
2) pokud bych nesouhlas nesdělil včas, je pravda, že bude 3 měsíce zdarma jako eKonto KOMPLET? A když ho budu chtít zrušit během té doby, jaká je výpovědní lhůta (do kdy musím účet zrušit tak, aby skončil do konce června)?
3) co se stane s mojí platební kartou Debit MasterCard GOLD, pokud včas nevyslovím nesouhlas s novými podmínkami? Pokud se automaticky nezruší, stačí, když v bankovnictví zvolím možnost Zrušit kartu? Nebo se překlopí na "bezplatnou kartu" BASE?
12.3. 2018 13:37
Vážený pane XXXX,
jsme rádi, že se obracíte na naší Infoschránku.
Je nám líto, jaké informace jste získal na naší Infolince, děkujeme za zpětnou vazbu, bankéřům předáme upozornění.
eKonto COMFORT se opravdu od 1.4.2018 mění na účet eKonto KOMPLET.
Tento účet je veden za poplatek 129 Kč, pokud je splněno aktivní využívání účtu - měsíční kreditní obrat 15 000 Kč a 3 odchozí transakce.
K účtu eKonto COMFORT byla zdarma vedena karta Debit MasterCard GOLD, ale u eKonto KOMPLET je za 350,- Kč měsíčně.
Na tuto kartu je proto nastaven voucher na vedení debetní karty zdarma po dobu 3 měsíců, tj. od 1. 4. do 30. 6. 2018.
V této době máte možnost kartu změnit na typ karty bez poplatku. Změnu karty můžete provést na Pobočce.
Osobní účet také můžete mít vedený zdarma, je však potřeba změnit variantu účtu ne eKonto SMART.
Pokud podmínky aktivního využívání splníte, máte účet eKonto SMART zdarma. Pokud je nesplníte, platíte 99 Kč měsíčně.
Pokud se rozhodnete účet zrušit, doporučujeme co nejdříve navštívit naši Pobočku.
Výpovědní lhůta je 14 dní a vypořádací lhůta je 14 dní. Poté Vám je zaslán zůstatek z účtu na Vámi zvolený účet.
Seznam Poboček:
https://www.rb.cz/o-nas/kontakty/pobock ... e&atm=trueV případě dalších dotazů či nejasností nás neváhejte kontaktovat na lince 800 900 900 (+420 412 446 400) nebo na e-mailové adrese
info@rb.cz.
Odesláno: 12.3.2018 14:04:37
Dobrý den,
děkuji za zprávu, nicméně stále mi chybí odpovědi na některé mé otázky.
1) do kdy a jak musím sdělit bance nesouhlas s novými podmínkami tak, aby můj účet XXXX skončil k 31. 3. 2018 (lze emailem, telefonicky, nebo musím jít na pobočku)?
2) pokud bych nesouhlas nesdělil včas, je pravda, že bude 3 měsíce zdarma jako eKonto KOMPLET?
12.3. 2018 15:27
Vážený pane XXX,
dovolte nám reagovat na Váš e-mail.
Výpovědní doba účtu je 14 dní, proto doporučujeme navštívit Pobočku co nejdříve, aby byl účet do konce měsíce zrušen.
EKonto KOMPLET je při aktivním využívání za poplatek 129 Kč.
Váš účet eKonto COMFORT bude převeden na eKonto KOMPLET, nebude tedy veden zdarma.
V době 3 měsíců bude zdarma vedena karta Gold, která je jinak za poplatek 350 Kč k účtu KOMPLET.
Pokud si přejete mít vedení účtu zdarma, je nutné nastavit si účet eKonto SMART a plnit aktivní využívání účtu.
Odesláno: 12.3.2018 15:35:31
Dobrý den,
děkuji za vysvětlení. Ještě prosím o informaci, zda když přejdu na účet eKonto Smart, tak k němu budu mít ještě 3 měsíce kartu Debit MasterCard GOLD zdarma, nebo zda se podmínka na tuto kartu 3 měsíce zdarma vztahuje jen v případě, že budu mít eKonto Komplet.
13.3. 2018 15:14
Vážený pane XXXX,
ověřili jsme možnost vedení karty k účtu.
Je nám líto, ale při změně tarifu účtu na eKonto SMART, nebude debetní karta Debit MasterCard GOLD
vedena zdarma po dobu 3 měsíců.
Vedení karty, na 3 měsíce zdarma, bude pouze k účtu eKonto KOMPLET, který Vám banka sama převede.
Při změně tarifu účtu na eKonto SMART si můžete změnit i debetní kartu.
Změnu karty můžete provést na naší Pobočce.
V případě dalších dotazů či nejasností nás neváhejte kontaktovat na lince 800 900 900 (+420 412 446 400) nebo na e-mailové adrese
info@rb.cz.