Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod slavo963 21. 3. 2018 13:45

No budou muset, jinak tech 129kc bude resit s fin. arbitrem.

Ekonto Komplet zdarma nenabidli? co bude teda prvni 3 mesice zdarma? Protoze v jednem prispevku pises o kontu a v poslednim o karte?

PULPANM píše:Já si ekonto komplet vyjednal doživotně grátis je to tak 5 let a zatím to funguje i když každý rok mi naúčtují 250 a pak vrátí po tom, co napíšu email bankéři.
Vloni poprvé snad právě po těch 4-5ti letech mi nenaúčtovali nic, takže jsem nemusel u bankéře "reklamovat"


Lze to i dnes? Jako moc netrvam na RB, ale vstupy do jejich salonku v Praze nekdy clovek vyuzije. A take pojisteni, sice mam jeste od Erste Premier, ale nyni jak sporka rusi ucty, abych nezustal bez niceho...
slavo963
Přeborník

Odeslat příspěvekod Zedna1 21. 3. 2018 15:00

eKonto Komplet muzes ziskat zdarma (naporad a bez dalsich podminek), kdyz sezenes dalsi 2 lidi, kteri si zalozi ucet v RB (oni budou mit eKonto Smart zdarma).
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PULPANM 21. 3. 2018 15:03

Možná to jde stále, já si tenkrát dupnul, ale asi byla jiná doba.

slavo963 píše:No budou muset, jinak tech 129kc bude resit s fin. arbitrem.

Ekonto Komplet zdarma nenabidli? co bude teda prvni 3 mesice zdarma? Protoze v jednem prispevku pises o kontu a v poslednim o karte?

PULPANM píše:Já si ekonto komplet vyjednal doživotně grátis je to tak 5 let a zatím to funguje i když každý rok mi naúčtují 250 a pak vrátí po tom, co napíšu email bankéři.
Vloni poprvé snad právě po těch 4-5ti letech mi nenaúčtovali nic, takže jsem nemusel u bankéře "reklamovat"


Lze to i dnes? Jako moc netrvam na RB, ale vstupy do jejich salonku v Praze nekdy clovek vyuzije. A take pojisteni, sice mam jeste od Erste Premier, ale nyni jak sporka rusi ucty, abych nezustal bez niceho...
PULPANM
Diskutér

Odeslat příspěvekod Kolem.jdouci 21. 3. 2018 15:46

Zedna1 píše:eKonto Komplet muzes ziskat zdarma (naporad a bez dalsich podminek), kdyz sezenes dalsi 2 lidi, kteri si zalozi ucet v RB (oni budou mit eKonto Smart zdarma).


Ne. Napořád zdarma jej budeš mít, pokud ti 2 lidé budou mít eKonto aspoň 2 roky a ti budou mít eKonto zdarma pouze v případě, že je označíš za osoby blízké.
Kolem.jdouci
Nadšenec

Odeslat příspěvekod drkarel 21. 3. 2018 18:33

Tahle diskuse je tu taky každé cca 4 strany. :)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod pivinecek 21. 3. 2018 19:05

ahoj, mám spory s reklamačním oddělením RB ohledně poplatku za vedení za KK mall. Přikládám výtah z ceníku KK

https://www.rb.cz/attachments/ceniky/vy ... iku_KK.pdf

v ceníku se píše toto:
Poplatek je vrácen, pokud je v daném zúčtovacím období provedena alespoň jedna transakce hlavní nebo dodatkovou kartou. Platí po dobu prvních 6 měsíců od uzavření Smlouvy o vydání kreditní karty.

Podpis smlouvy byl k 07.09.2017
zúčtovací období je od 20. dne v měsíci do dalšího 20. dne v měsíci (cca)

poplatek za správu karty naúčtován 14.10.2017 - vrácen 20.10.2017

poplatek za správu karty naúčtován 14.11.2017 - vrácen 20.11.2017

poplatek za správu karty naúčtován 14.12.2017 - vrácen 20.12.2017

poplatek za správu karty naúčtován 14.01.2018 - vrácen 19.01.2018

poplatek za správu karty naúčtován 14.02.2018 - vrácen 20.02.2018

poplatek za správu karty naúčtován 14.03.2018 - vrácen NEBYL

Ptám se: podle textu v ceníku "prvních 6 měsíců od uzavření smlouvy" je podle mě do 06.03.2018 a na toto datum připadá zúčtovací období 20.2. - 20.3.2018, když v tomto období byla provedena jedna platba kartou tak mi mají poplatek za vedení karty vrátit. Nebo snad chápete "PRVNÍCH ŠEST MĚSÍCŮ OD UZAVŘENÍ SMLOUVY" nějak jinak? Rajfka si to asi vysvětluje prvních šest výpisů (zúčtovacích období). Nebo se pletu? Máte někdo zkušenost ? díky moc
Naposledy upravil pivinecek dne 21. 3. 2018 19:44, celkově upraveno 1
K dispozici zaměstnanecké slevy na Samsung
promo kódy v mém profilu (zeměkoule u jména) nebo SZ. Revolut, Vivid Card, Raiffeisenbank, IN100 české dráhy.
pivinecek
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Lodgy 21. 3. 2018 19:22

Co jsem tak pochopil, tak poplatek neuctuji za ucetni obdobi, ale na mesic dopredu od urciteho data. Cili kdyz ti ho nauctovali 14.3.2018, tak mas poplatek predplacen do 13.4.2018.
Lodgy
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod pivinecek 21. 3. 2018 19:43

no účtují podle mě jinak, než mají v ceníku. Asi brali, že 14.9.2017 nic neučtovali :) Ale za mě je 6 měsíců od podpisu smlouvy - datum 6.3.2018
K dispozici zaměstnanecké slevy na Samsung
promo kódy v mém profilu (zeměkoule u jména) nebo SZ. Revolut, Vivid Card, Raiffeisenbank, IN100 české dráhy.
pivinecek
Nadšenec

Odeslat příspěvekod neosobně 21. 3. 2018 20:00

RB je bordel na kolečkách... reklamuj znovu a pohroz jim fin. arbitrem. Také mě poslední poplatek nevrátili, reklamoval jsem, baba byla úplně stupidní, ani nepochopila, že jsem jasně psal účetní období a ne kdy mě ten poplatek naúčtovali, nicméně poplatek po pochopení rozdílu a počtu měsíců zdarma vrátila, virtuálně s pdf potvrzením. Fyzické připsání jsem musel opět reklamovat nebot se nekonalo ani 3 týdny po fyzickém zrušení KK.
neosobně
Nadšenec

Odeslat příspěvekod jujec 22. 3. 2018 09:07

slavo963 píše:No budou muset, jinak tech 129kc bude resit s fin. arbitrem.

Ekonto Komplet zdarma nenabidli? co bude teda prvni 3 mesice zdarma? Protoze v jednem prispevku pises o kontu a v poslednim o karte?

PULPANM píše:Já si ekonto komplet vyjednal doživotně grátis je to tak 5 let a zatím to funguje i když každý rok mi naúčtují 250 a pak vrátí po tom, co napíšu email bankéři.
Vloni poprvé snad právě po těch 4-5ti letech mi nenaúčtovali nic, takže jsem nemusel u bankéře "reklamovat"


Lze to i dnes? Jako moc netrvam na RB, ale vstupy do jejich salonku v Praze nekdy clovek vyuzije. A take pojisteni, sice mam jeste od Erste Premier, ale nyni jak sporka rusi ucty, abych nezustal bez niceho...



Zdarma bude tři měsíce právě ta karta umožňující vstup do salonku, ale účet ne. Dokonce jsem se ptal, kdybych si změnil COMFORT na SMART, jestli ta karta bude tři měsíce zdarma (v květnu letím na služebku), a řekli mi, že ne, musel bych mít KOMPLET, ale ten zdarma není.
jujec
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Prologer 22. 3. 2018 22:48

Me tedy řekli, že je na 3 měsíce zdarma karta i účet.
Prologer
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod VVNP 23. 3. 2018 00:12

A já ten účet dneska zrušil.:/
VVNP
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod slavo963 23. 3. 2018 11:51

Prologer píše:Me tedy řekli, že je na 3 měsíce zdarma karta i účet.


By jsi tam osobne, nebo je to informace pres zakaznickou linku? Protoze se teda ruzni co je zdarma a neni. Co po trech mesicich, zruseni uctu? Ja to skusim uhrat na vedeni zdarma.
Jinak v ceniku je debetka Gold Base zdarma, nestacila by? Je k ni navazano pojisteni a salonky?

VVNP píše:A já ten účet dneska zrušil.:/

Taky ti dali 14denni lhutu, nebo je to to ''okamzite'' v ramci nesouhlasu novych podminek?
slavo963
Přeborník

Odeslat příspěvekod cz01 23. 3. 2018 11:59

Ke gold base pojištění ani salonky nejsou, je to jen obarvená karta.
cz01
Nadšenec

Odeslat příspěvekod jujec 23. 3. 2018 12:14

Já jsem ten účet taky zrušil. Psal jsem si s nimi totiž emaily, abych se dověděl, jak to je. Ona slepička na infolince může kvokat co chce, pak se to složitě dokazuje.


Odesláno: 12.3.2018 12:30:46

Dobrý den,
kde je možné získat vyčerpávající informace o tom, co přesně se stane s mým kontem eKonto COMFORT od 1. 4.?

Volal jsem 3x na infolinku a

a) poprvé jsem se dověděl, že se pro mě od 1. 4. nic nemění, vyžádal jsem si ceník emailem, až pak jsem si všiml, že bankéřka mi poslala ceník platný 1. 4. 2017, nikoliv 2018, takže její sdělení zjevně nebylo v souladu s realitou. Inu, volal jsem znovu a....

b) podruhé jsem se dověděl, že se změní na konto Komplet s tím, že bude od 1. 4. do 30. 6. 2018 zcela zdarma a že se se po tuto dobu budu moci rozhodnout, jak dál;

c) potřetí (volal jsem, abych si ujasnil, jak to bude s kartou Debit MasterCard GOLD, jestli se mi při změně účtu změní na neplacenou variantu Debit MasterCard GOLD BASE, nebo ne) a dověděl jsem, že mám zajít na pobočku.

Je možné mi prosím (emailem, abych měl nezpochybnitelně od banky sděleno, co bude) sdělit odpovědi na tyto dotazy:


1) do kdy a jak musím sdělit bance nesouhlas s novými podmínkami tak, aby můj účet XXXX skončil k 31. 3. 2018 (lze emailem, telefonicky, nebo musím jít na pobočku)?

2) pokud bych nesouhlas nesdělil včas, je pravda, že bude 3 měsíce zdarma jako eKonto KOMPLET? A když ho budu chtít zrušit během té doby, jaká je výpovědní lhůta (do kdy musím účet zrušit tak, aby skončil do konce června)?

3) co se stane s mojí platební kartou Debit MasterCard GOLD, pokud včas nevyslovím nesouhlas s novými podmínkami? Pokud se automaticky nezruší, stačí, když v bankovnictví zvolím možnost Zrušit kartu? Nebo se překlopí na "bezplatnou kartu" BASE?

12.3. 2018 13:37

Vážený pane XXXX,

jsme rádi, že se obracíte na naší Infoschránku.

Je nám líto, jaké informace jste získal na naší Infolince, děkujeme za zpětnou vazbu, bankéřům předáme upozornění.

eKonto COMFORT se opravdu od 1.4.2018 mění na účet eKonto KOMPLET.
Tento účet je veden za poplatek 129 Kč, pokud je splněno aktivní využívání účtu - měsíční kreditní obrat 15 000 Kč a 3 odchozí transakce.

K účtu eKonto COMFORT byla zdarma vedena karta Debit MasterCard GOLD, ale u eKonto KOMPLET je za 350,- Kč měsíčně.
Na tuto kartu je proto nastaven voucher na vedení debetní karty zdarma po dobu 3 měsíců, tj. od 1. 4. do 30. 6. 2018.
V této době máte možnost kartu změnit na typ karty bez poplatku. Změnu karty můžete provést na Pobočce.

Osobní účet také můžete mít vedený zdarma, je však potřeba změnit variantu účtu ne eKonto SMART.
Pokud podmínky aktivního využívání splníte, máte účet eKonto SMART zdarma. Pokud je nesplníte, platíte 99 Kč měsíčně.

Pokud se rozhodnete účet zrušit, doporučujeme co nejdříve navštívit naši Pobočku.
Výpovědní lhůta je 14 dní a vypořádací lhůta je 14 dní. Poté Vám je zaslán zůstatek z účtu na Vámi zvolený účet.

Seznam Poboček:
https://www.rb.cz/o-nas/kontakty/pobock ... e&atm=true


V případě dalších dotazů či nejasností nás neváhejte kontaktovat na lince 800 900 900 (+420 412 446 400) nebo na e-mailové adrese info@rb.cz.


Odesláno: 12.3.2018 14:04:37
Dobrý den,
děkuji za zprávu, nicméně stále mi chybí odpovědi na některé mé otázky.

1) do kdy a jak musím sdělit bance nesouhlas s novými podmínkami tak, aby můj účet XXXX skončil k 31. 3. 2018 (lze emailem, telefonicky, nebo musím jít na pobočku)?

2) pokud bych nesouhlas nesdělil včas, je pravda, že bude 3 měsíce zdarma jako eKonto KOMPLET?

12.3. 2018 15:27
Vážený pane XXX,

dovolte nám reagovat na Váš e-mail.

Výpovědní doba účtu je 14 dní, proto doporučujeme navštívit Pobočku co nejdříve, aby byl účet do konce měsíce zrušen.

EKonto KOMPLET je při aktivním využívání za poplatek 129 Kč.
Váš účet eKonto COMFORT bude převeden na eKonto KOMPLET, nebude tedy veden zdarma.
V době 3 měsíců bude zdarma vedena karta Gold, která je jinak za poplatek 350 Kč k účtu KOMPLET.

Pokud si přejete mít vedení účtu zdarma, je nutné nastavit si účet eKonto SMART a plnit aktivní využívání účtu.


Odesláno: 12.3.2018 15:35:31
Dobrý den,
děkuji za vysvětlení. Ještě prosím o informaci, zda když přejdu na účet eKonto Smart, tak k němu budu mít ještě 3 měsíce kartu Debit MasterCard GOLD zdarma, nebo zda se podmínka na tuto kartu 3 měsíce zdarma vztahuje jen v případě, že budu mít eKonto Komplet.

13.3. 2018 15:14

Vážený pane XXXX,

ověřili jsme možnost vedení karty k účtu.

Je nám líto, ale při změně tarifu účtu na eKonto SMART, nebude debetní karta Debit MasterCard GOLD
vedena zdarma po dobu 3 měsíců.
Vedení karty, na 3 měsíce zdarma, bude pouze k účtu eKonto KOMPLET, který Vám banka sama převede.

Při změně tarifu účtu na eKonto SMART si můžete změnit i debetní kartu.
Změnu karty můžete provést na naší Pobočce.

V případě dalších dotazů či nejasností nás neváhejte kontaktovat na lince 800 900 900 (+420 412 446 400) nebo na e-mailové adrese info@rb.cz.
jujec
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků